דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים משרד עורכי דין עמוס גבעון
משרד עורכי דין עמוס גבעון

דרושים משרד עורכי דין עמוס גבעון

תחום עיסוק
משפטים
כמות עובדים
1-10
מיקום
ירושלים

משרות משרד עורכי דין עמוס גבעון (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
למשרד עו"ד מוביל בירושלים הממוקם במרכז העיר דרוש/ה מזכיר/ה בכיר/ה להתחלה מידיית

התפקיד כולל:
- עבודות מזכירות כלליות
- הדפסות והגשת מסמכים 
- מענה לטלפונים
- עמידת בקשר מול גרמים משפטיים


המשרה מלאה א-ה 10:00-18:00 (שכר במועד הראיון)
תנאים טובים למתאים/ה!
התחלה מידיית!
דרישות:
- ניסיון קודם במזכירות - חובה 
- ידע והבנה במחשבים ובתוכנות 
- יכולת ניהול מספר משימות במקביל, עבודת צוות טובה ויכולת עבודה תחת לחץ
- ראש גדול 
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8250853
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה מובילה ליזמות ובנייה, העוסקת ביזמות בפרויקטים של התחדשות עירונית בירושלים, דרוש/ה מנהל/ת אדמיניסטרציה וחשבונות לתפקיד משמעותי בסביבה משפחתית, נעימה ומקצועית.
המשרה כוללת: אחריות על ניהול שוטף של המשרד, תיאום פגישות, טיפול פיננסי בסיסי ועבודה שוטפת מול דיירים, ספקים, יועצים ורשויות.

תחומי אחריות עיקריים בתפקיד:
- ניהול יומנים ותיאום פגישות וישיבות
- טיפול בחשבוניות איסוף, מעקב, תיעוד ועבודה מול מנהלת החשבונות
- מעקב אחר תשלומים לספקים ויועצים, ובקרה על הוצאות שוטפות
- הכנת מסמכים, דוחות, מצגות ומעקב אדמיניסטרטיבי
- תקשורת שוטפת מול דיירים, לקוחות, רשויות וספקים
- שימוש יומיומי בתוכנות Office 365: Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- יתרון משמעותי: יכולת ניתוח והבנה פיננסית בסיסית לפרויקטים.

למה להצטרף אלינו?
- סביבת עבודה משפחתית, נעימה ומכילה
- תפקיד מגוון עם השפעה ממשית על ניהול המשרד והפרויקטים
- הזדמנות אמיתית להיכנס לעולם הנדל"ן בירושלים ולהתפתח מקצועית לאורך זמן
דרישות:
- ניסיון של 2-3 שנים לפחות בתפקיד אדמיניסטרטיבי / מזכירות בכירה
- ניסיון בעבודה עם חשבוניות, גבייה ומעקב אחר תשלומים- חובה
- סדר, ארגון, אחריות ויכולת ניהול משימות באופן עצמאי
- שליטה מלאה בתוכנות Office 365
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
- יתרון משמעותי: היכרות עם תחום הנדל"ן / רקע משפטי / ניסיון בעבודה מול יועצים וספקים
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8235282
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
הי, אנחנו עוגן. הצד החברתי של המטבע.
גוף אשראי חברתי ללא מטרות רווח, הפועל מעל 30 שנה.
אנחנו מאמינים בלתת אשראי (הלוואה) בגישה אנושית והוגנת לצד ליווי פיננסי.

תיאור התפקיד:
אנחנו מחפשים מזכיר.ה מנוסה, אחראי.ת ומסודר.ת, שתצטרף לצוות המטה ותשמש כגורם מפתח בניהול ותיאום הפעילות השוטפת של המנכ"ל וההנהלה הבכירה של הארגון.

זו הזדמנות לקחת חלק בעשייה משמעותית בארגון פיננסי-חברתי.

תחומי אחריות מרכזיים:
- ניהול יומנים מורכבים ותיאום פגישות עבור מנכ"ל החברה והנהלת המטה
- תיאום ישיבות מרובות משתתפים
- אירוח, ארגון כיבוד לישיבות וסיוע בהפקת אירועי פנים וחוץ
- ממשק שוטף עם חברי הדירקטוריון, וועדות, מנהלים בכירים וגורמים פנים וחוץ ארגוניים
- אחריות על תפעול המשרד, תחזוקתו וניהול שוטף של כלל מערך המנהלה
- רכש ציוד, עבודה שוטפת מול ספקים ומתן מענה אדמיניסטרטיבי שוטף לצוות ההנהלה

שעות עבודה: ימי א'-ה', משרה מלאה.
כפיפות לראש המטה.
רק פניות מתאימות תענינה.
דרישות:
- ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד של מזכירות או דומה
- ניסיון בעבודה עם דרג ניהולי בכיר ובליווי הנהלה- יתרון משמעותי
- שליטה מלאה בתוכנות Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)- חובה

אנחנו מחפשים אנשים עם:
- תודעת שירות גבוהה ויכולת עבודה עצמאית בסביבה מרובת משימות
- יחסי אנוש מעולים ויכולת עבודה בצוות
- סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד
- עמידה בלחצים, יכולת ביצוע של משימות רבות במקביל
- יכולת ניסוח ותקשורת בכתב ובעל פה בעברית ברמה גבוהה- חובה
- אנגלית ברמה סבירה- יתרון
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8248982
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במחשבות SmartJOB
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: משרה מלאה
משרד גדול ומוביל (סניף י-ם) מחפש עו"ד למחלקת ניהול הון משפחתי והעברה בין-דורית, דיני ירושה וצוואות -דיני משפחה.
תיאור המשרה:
דרוש/ה עו"ד איכותי/ת עם רצון להתמקצע בתחום מרתק, ייחודי ורב-תחומי, הכולל:
ניהול הון משפחתי, העברת נכסים בין-דורית, ירושות, צוואות, נאמנויות, דיני משפחה, עלייה, התאזרחות וייפוי כוח מתמש.
דרישות:
* 1-3 ש"נ בתחום.
* שליטה גבוהה בעברית ובאנגלית (כתיבה וקריאה משפטית)
* יכולת ניסוח גבוהה, חשיבה מעמיקה, אחריות ויחסי אנוש מצוינים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8228932
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מכבי לקידום הספורט התחרותי בירושלים
דרושים במכבי לקידום הספורט התחרותי בירושלים
מיקום המשרה: ירושלים
סוג משרה: מספר סוגים
לאגודה המובילה בעיר "מכבי ירושלים- שחייה וכדורמים" אנו מחפשים מנהל /ת משרד איכותי/ת ונמרצ/ת אשר י/תנהל את המשרד שלנו ביעילות.. המשרה כוללת תקשורת עם לקוחות (בעיקר דרך הוואטסאפ), ניהול CRM, וניהול יומן עובדים תוך שימת דגש על ארגון וסדר. התפקיד מצריך 3-5 שנות ניסיון בעבודה משרדית, יכולת עבודה עצמאית ויחסי אנוש מעולים.

משרה מלאה- שכר מתגמל
מודל עבודה היברידי- יומיים בשבוע מהבית.


אם את/ה בעל/ת יכולת ארגון וניהול מצוינים, מחפש/ת אתגר וסיפוק בעבודה ורוצה להכיר עולם שלא הכרת בעבר- מוזמן/ת לצוות שלנו - אנחנו מחכים לך!
דרישות:
3-5 שנות ניסיון בניהול משרד
ניהול מערכת CRM
שליטה מלאה ב- Office 365
יכולת ניהול מסמכים
ארגון וסדר, תקתקנות.
יחסי אנוש מעולים
יכולת עבודה עצמאית
יתרון: ניהול סדר יום, ניהול צוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8239154
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו