דף הבית » כל החברות » פרסום / שיווק / מדיה »  דרושים קבוצת דבי
קבוצת דבי

דרושים קבוצת דבי

תחום עיסוק
פרסום / שיווק / מדיה
כמות עובדים
11-50
מיקום
מספר מקומות

משרות קבוצת דבי (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
לחברת בוטיק בתחום ניהול פרויקטים, דרוש /ה מזכיר /ה לעבודה בחצי מישרה בשפיים.
התפקיד כולל: מתן עזרה למנהלת המשרד בכל הנדרש, ניהול יומנים, זימון לפגישות מרובות משתתפים, טיפול שוטף במכרזים, אדמיניסטרציה כללית
כפיפות למנהלת המשרד
דרישות:
ניסיון של שנתיים לפחות בתחום האדמיניסטרציה - חובה
אחריות וראש גדול
אכפתיות
סדר ואירגון ברמה גבוהה
שליטה מלאה בכל יישומי האופיס - חובה
הכרת פלטפורמת פריוריטי - יתרון
יחסי אנוש מצוינים
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8418311
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
ד"ר משה וינברג ושות'
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
למשרד עורכי דין מוביל בתל אביב דרוש/ה פקיד/ה כללי/ת למשרה מלאה וקבועה

זו ההזדמנות שלכם להצטרף למשרד מבוסס ומוביל.
תיאור התפקיד:
ביצוע עבודות משרדיות שוטפות תמיכה אדמיניסטרטיבית לצוות המשרד עבודות ומשימות מגוונות לפי צורך

היקף המשרה: א'-ה' |
08:00-18:00
הפסקה בין 13:00-14:00
דרישות:
ידע בהדפסה.
אחריות וראש גדול שירותיות ויחסי אנוש טובים
סדר, ארגון ויכולת עבודה עצמאית
משרה יציבה לטווח ארוך בסביבה מכבדת, מקצועית ונעימה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8442336
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו ועפולה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה המבצעת פרוייקטים מיוחדים בסניפים הממוקמים במרכז תל אביב/ עפולה דרוש/ה מזכיר/ה.

התפקיד כולל:
* מתן סיוע למנהל המשרד.
* עבודת בק אופיס ואדמיניסטרציה שוטפת של המשרד.
* מענה טלפוני ללקוחות, הקלדות, תיוקים וכיו"ב.


עבודה בהיקף משרה מלאה, בימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00 (קיימת גמישות בשעות).
סביבת עבודה נעימה ומשפחתית!
*המשרד בתל אביב בסמוך לתחנת הרכבת השלום.
דרישות:
- שליטה מלאה ביישומי מחשב ואופיס - חובה.
- בעל /ת יחסי אנוש טובים, "ראש גדול", אחריות.
-  נדרשות תכונות אופי של הוגנות, הגינות ומכובדות.
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8442399
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בinsite-hr
סוג משרה: מספר סוגים
שכר: 10,000-12,000
תיאור התפקיד:
למגוון חברות איכותיות דרוש/ה מזכיר/ה / פקיד/ת קבלה לתפקיד דינמי ומשמעותי בסביבת עבודה נעימה.

איך ייראה היום יום שלך?
-עבודה בסביבה צעירה, מקצועית ונעימה
-טיפול במגוון רחב של משימות אדמיניסטרטיביות
-תקשורת שוטפת עם מגוון רחב של בעלי תפקידים
-שותפות בקידום משימות ופרויקטים
-מענה טלפוני וקבלת קהל (בהתאם לתפקיד)
דרישות:
את מי אנחנו מחפשים?

ניסיון קודם בתפקיד מזכיר/ותי יתרון (גם ניסיון מהשירות הצבאי מתקבל בברכה)
תודעת שירות גבוהה, גישה חיובית ויחסי אנוש מצוינים.
סדר, ארגון, ראש גדול ורצון ללמוד ולהתפתח.
שליטה טובה ביישומי מחשב.
זמינות למשרה מלאה חובה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8463952
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
איה דבורין תקשורת
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
היי, אני איה דבורין. לפני כשש שנים הקמתי את "איוש". משרד יחסי ציבור ותקשורת שפועל במגוון תחומים.
הדבר הכי חשוב לי בעבודה הוא לעבוד עם א.נשים שקמים בבוקר כדי שיהיה פה טוב יותר. כך אני בוחרת את הלקוחות, וגם את הצוות.

ולכן אני פונה אליכן.ם:
אני מחפשת יועצת תקשורת תותחית (פרילנסרית/שכירה) שתשתלב כחלק אינטגרלי מהמשרד ותנהל לקוחות מקצה לקצה. מישהי שהיא שילוב מנצח של ביצועיסטית מטאורית שיכולה גם לאתגר את החשיבה שלי ושל הלקוחות, להוביל אסטרטגית ולייצר מהלכים תקשורתיים גדולים.
דרישות:
חשוב לי לפחות שנתיים באחד או יותר מהתחומים: מדיניות, פוליטיקה, ארגוני חברה אזרחית, תיירות, קולינריה ויין, איכות סביבה, חינוך. מישהי עם ניסיון בניהול תקשורת של כנסים בינלאומיים ופסטיבלים בארץ וניסיון בהפקת מס"עתים וסיורי עיתונאים.

על מה אני לא מתפשרת?
- מקצועיות ברמה גבוהה מאוד, עם רשת קשרים *עדכנית בענף התקשורת/יחצ.
- תקתנית על עם אהבה לקצב עבודה מהיר.
- רצון להיות שותפה אמיתית ללקוחות, להעמיק בעולם התוכן והאתגרים של כל אחד מהם.
- שאפתנית, עם מוטיבציה פנימית להצליח ברמות הגבוהות ביותר.
- יכולת לעבוד ישירות מול דרג הנהלה בכיר, לבנות דרך וחשיבה אסטרטגית נכונה ללקוח בכל מה שקשור לתדמית הציבורית שלו, ולא רק ליחצ.
- יצירתיות, יכולת לפצח סיפורים שאף אחד לא רוצה לכתוב עליהם ולהביא אותם עד למהדורות.
*ניידות חובה
**המודעה מנוסחת בלשון נקבה אך פונה לגברים ונשים
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8454831
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בBDO OPEX
סוג משרה: משרה מלאה
זרוע המצוינות התפעולית והארגונית של פירמת הייעוץ הבינלאומית BDO
יועץ/ת ארגוני/ת מנוסה ומוביל/ה להצטרפות לצוות העלית שלנו.

אם את/ה חי/ה את עולם הייעוץ, בעל/ת יכולת הובלה מוכחת וניסיון בעבודה מול מקבלי החלטות מקומך איתנו.

מהות התפקיד:
הובלת פרויקטים אסטרטגיים בצפון ובמרכז הארץ, הכוללים אבחון ארגוני מעמיק,
הובלת תהליכי שינוי, פיתוח מנהלים והנחיית הנהלות בכירות.
העבודה מתבצעת מול דרגים בכירים (C-Level) בארגונים הגדולים במשק, בדגש על המגזר הממשלתי, המוניציפאלי והפרטי.


כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה, יכולת עמידה מול קהל והעברת מסרים מורכבים בצורה בהירה ומשכנעת.
יכולת כתיבת תוצרים ברמה גבוהה (מצגות הנהלה, דוחות אבחון) והצגתם בפני פורומים בכירים.
ניסיון בהתנהלות מול ועדות היגוי ומכרזים יתרון
ניסיון רב באבחון ארגוני, כתיבת מצגות והעברתן להנהלות ארגונים
יכולת הנעה והובלה של פרויקטים
ניסיון בעבודה מול דרגים בכירים בארגון ומול גורמים רבים בארגון


מיקום המשרה: שילוב של עבודה בצפון הארץ ובמרכזה.
דרישות:
-השכלה: תואר שני בייעוץ ארגוני / התנהגות ארגונית / סוציולוגיה ארגונית / פסיכולוגיה חברתית-תעשייתית חובה.
-ותק: 7 שנות ניסיון מוכח לפחות בייעוץ ארגוני חובה.
-ניסיון מוכח בייעוץ לגופים ממשלתיים או רשויות מקומיות - חובה.
-כישורים ואיכויות נדרשות:
-כושר ביטוי מעולה בכתב ובעל פה, יכולת עמידה מול קהל והעברת מסרים מורכבים בצורה בהירה ומשכנעת.
-יכולת כתיבת תוצרים ברמה גבוהה (מצגות הנהלה, דוחות אבחון) והצגתם בפני פורומים בכירים.
-ניסיון בהתנהלות מול ועדות היגוי ומכרזים יתרון
- המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8451941
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
לארגון מוביל וצומח בתחום השירותים הפרטיים דרוש/ה מנהל /ת שיווק בעל/ת ניסיון מוכח בהובלת אסטרטגיה דיגיטלית מלאה, לצורך ייזום, הנעה וניהול כלל מהלכי השיווק והצמיחה העסקית.

תיאור התפקיד:

*אחריות מלאה על תכנון, ביצוע, ניהול, מדידה ואופטימיזציה של כלל הקמפיינים השיווקיים של הארגון, בדגש על הדיגיטל.
* ניהול ואופטימיזציה של תקציבי השיווק הדיגיטלי, מתוך מטרה לייצר לידים איכותיים ולתמוך באופן ישיר בצמיחה העסקית.
*אחריות על כלל הנכסים הדיגיטליים של החברה.
*אחריות מלאה על בנייה, ניהול ויישום של תוכנית העבודה השנתית, כולל ניהול גאנט התוכן עם יכולת לתרגם את האסטרטגיה העסקית לתוכנית פעולה מפורטת.
*הובלת וניהול אסטרטגיית ה- SEO של החברה.
* ניהול מסעות לקוח.
* ניהול שוטף של שותפים חיצוניים וסוכנויות, כולל עבודה מול ספקים חיצוניים ותמיכה בגיבוש הסכמים.
*אחריות על מעקב מכירות, ביצוע מחקרי אפקטיביות קמפיינים וניתוח נתונים אנליטיים (ROI, KPIs) לזיהוי מגמות ואתגרים.
דרישות:
ניסיון של לפחות 2-3 שנים בניהול מערך שיווק מקיף, בדגש על דיגיטל.
ניסיון מוכח בניהול אסטרטגי ופיקוח על מערכי שיווק דיגיטליים רחבים (אורגני וממומן) עם בקיאות והבנה מעמיקה של ערוצי שיווק דיגיטליים.
ניסיון מוכח בעבודה עם מערכות CRM ואוטומציה.
ניסיון משמעותי בניהול תקציב שיווק.
כישורים אנליטיים גבוהים לניבוי וזיהוי מגמות עסקיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8457318
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בלין ביכלר
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם לחיילים משוחררים
למשרד עו"ד מוביל בת"א דרוש/ה מזכיר/ת שותפים!

התפקיד כולל:
מענה טלפוני ומתן שירות שוטף לשותפים, ל עו"ד , לקוחות ועובדי המשרד. תיאום ישיבות מורכבות, זום, ניהול מספר יומנים במקביל.
משימות משרד שוטפות, אירוח חדרי ישיבות, הזמנת ציוד משרדי, שירותי דואר ועבודות מנהלה.
נדרשת ידיעת השפה האנגלית (הזמנת טיסות ומלונות, כנסים ועוד).

תנאים:
משרה מלאה- 09:00-18:00, ללא ימי שישי
נא לציין צ.ש
דרישות:
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד מזכירותי!
אנגלית ברמה גבוהה!
שליטה באאוטלוק וניהול יומנים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8467424
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת הייטק דרוש /ה פקיד /ת קבלה

התפקיד כולל:
תפעול אדמיניסטרטיבי
מענה לשיחות
עבודה שוטפת מול עובדים ואורחים
ניהול יומני חדרי ישיבות
ניהול מלאי ציוד משרדי
עבודה מול ספקים הכוללת הפקת הזמנות עבודה.
הזמנת כיבוד לאירועים ע"פ דרישה
דרישות:
אנגלית ברמה גבוהה
ייצוגיות
עבודה תחת לחץ
דייקנות
תכונות נדרשות-ראש גדול, עבודה מול מספר ממשקים במקביל,ריבוי משימות
יכולת פתרון בעיות, שירותיות, אחריות ודייקנות
יחסי אנוש מעולים
יכולת השתלבות בעבודת צוות
רמת שירות גבוהה
שליטה בתוכנות office ו outlook וחובה.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8458964
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בלין ביכלר
סוג משרה: מספר סוגים
שכר: 10,000-12,000
לבנק אמריקאי  בת"א דרוש/ה פקיד/ת קבלה! קה"ש, סיבוס, חניה, קו רכבת!

תיאור תפקיד:
תפעול אדמיניסטרטיבי ומענה לשיחות.
עבודה שוטפת מול עובדים ואורחים.
ניהול יומני חדרי ישיבות,  ניהול מלאי ציוד משרדי
עבודה מול ספקים הכוללת הפקת הזמנות עבודה. הזמנת כיבוד לאירועים ע"פ דרישה

היקף המשרה: 
משרה מלאה א'-ה' 08:00-17:00

קליטה ישירה לחברה! 
שכר בין  11-12K ברוטו
תנאים מעולים למתאימים - קרן השתלמות מהיום, סיבוס וכו
דרישות:
ניסיון אדמיניסטרטיבי - חובה! 
אנגלית ברמה גבוהה - חובה! 
שליטה בתוכנות office ו outlook וחובה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8459880
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו