התאמת תעודות משלוח לחשבוניות, כולל בדיקת חתימות, חוסרים והצפת פערים.
קשר שוטף עם הספקים לגבי הזמנות ואספקות.
תחזוקת מערכת רכש: עדכון מחירים, הקמת מקטי"ם, הוצאה משימוש פריטים לא רלוונטים.
מתן מענה למנהלי פרויקטים בנושא הזמנות רכש.
דרישות:
ידע ב- SAP B1- יתרון
ידע בהנהלת חשבונות- יתרון
ניסיון קודם בתחום-יתרון
עבודה בצוות תחת לחץ תוך שיתוף פעולה, יחסי אנוש ברמה גבוהה, דייקנות, ראש גדול, ראייה מערכתית, יכולת עבודה עצמאית ושרותיות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.