אחריות על ניהול מוקד השירות בתחום מיזוג האוויר, כולל ניהול צוות הנציגים.
המנהל/ת יעסוק/תעסוק במתן שירות מעולה ללקוחות החברה, פיתוח תהליכים, שיפור והבטחת חוויית לקוח טובה.
תחומי אחריות:
ניהול אישי ומקצועי של צוות המוקד: הכשרה וליווי הצוות, כולל ניהול שוטף.
פיתוח והטמעת תהליכים בהקמת המוקד ושיפור השירות.
בניית תהליכי בקרה של תהליכי השירות.
הטמעת מערכות ניהול שירות ואוטומציה של תהליכים
טיפול בפניות לקוחות VIP
שיפור חוויית הלקוח והבטחת פתרון יעיל ומהיר לבעיות.
דרישות:
ניסיון בניהול צוות שירות מוקד- חובה
ידע טכני במערכות מיזוג אוויר- יתרון משמעותי
ידע וניסיון בבניית מוקד שירות- יתרון
יכולת ניהול, בניית תהליכים, הנעת צוותים ותקשורת עם לקוחות- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.