מהות התפקיד הינה תמיכה בהיבטים הטכניים, אופרטיביים ושירותיים במחלקת המכירות של העמותה, האמונה על מכירות מוצרי העמותה, סדנאות והרצאות לקהל העסקי
איך ייראה היום-יום?
עבודה בממשק עם לקוחות עסקיים של "אנושופ" ברכישת מוצרי העמותה וסדנאות
עבודה רציפה על מערכת הPRIORITY, בחינת מלאי קיים, הקמת לקוח, הפקת הזמנות ותקשורת עם לקוחות העמותה
מתן מענה ראשוני לרבות הסבר מקדים ומיפוי צרכים ללקוחות המתעניינים במוצרי העמותה / סדנאות והרצאות
טיפול בפניות נכנסות בנושא יום R U OK ובחינת בקשות נלוות לסדנאות והרצאות
יצירת קשר מקדים עם הרשויות המקומיות השונות ברחבי הארץ
תיאום אדמיניסטרטיבי הנחיות והרצאות בין מנחים לבין לקוחות העמותה
דרישות:
מה תכלס צריך?
ניסיון קודם בתפקיד מנהלתי וסביבת עבודה מרובת מערכות וממשקים
יכולת התנסחות גבוהה, ייצוגיות ושירותיות לצד יכולות אופרטיביות מצוינות תוך עמידה בזמנים בסביבה מרובת משימות
יחסי אנוש מעולים ויכולת לרתום ממשקי עבודה לשיתוף פעולה פורה ומיטבי
סדר וארגון ואוריינטציה טכנולוגית לעבודה מרובת מערכות
פתיחות וגמישות מחשבתית ותפעולית הן יחד
נדרשת לתפקיד זמינות מיידית ל3 ימי עבודה (קצרים) בשבוע, שעות עבודה יחסית גמישות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.