- סיוע אדמיניסטרטיבי לראש הלשכה.
- ניהול יומן פגישות וזימון ועדות בתחומי פעילות הלשכה.
- מתן שירות ומענה טלפוני.
- ביצוע הדפסות ורישום פרוטוקולים בעברית ובאנגלית.
- הזמנת ציוד במערכת הממוחשבת הבר- נט.
- עבודה משרדית שוטפת הכוללת: ביצוע צילומים, תיוק מסמכים, רישום, פיזור דואר נכנס ויוצא וכיוצ"ב.
- ביצוע פרויקטים ומשימות נוספות בהתאם לצרכי העבודה ודרישות הממונים
דרישות:
- בעלת תואר ראשון
- ניסיון של שנה לפחות בעבודה משרדית
- יכולת וניסיון ברישום פרוטוקולים/ סיכומי דיון.
- ידע וניסיון בעבודה ביישומי האופיס, באינטרנט ובדוא"ל.
- ידיעת השפה העברית על בורייה וידיעת השפה האנגלית ברמה טובה מאוד.
- יכולת הדפסה מהירה בעברית ובאנגלית, רצוי יכולת הקלדה ברמה מקצועית.
- בעלת תודעת שירות ברמה גבוהה.
- יכולת עבודה בתנאי עומס.
- יכולת תקשורת בינאישית ברמה גבוהה ויכולת השתלבות בעבודת צוות.
- מחויבות ואפשרות לעבוד מהבית בהתאם להחלטת הממונים.
- התאמה לאופייה המיוחד של האוניברסיטה, לערכיה ולמטרותיה.
***האוניברסיטה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה אוכלוסיות שונות בחברה הישראלית ומועמדים עם מוגבלויות להגיש מועמדות.
***האוניברסיטה רשאית להפנות מועמדים למבחני התאמה חיצוניים על פי שיקוליה.
עד ליום 29.5.24
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.