הזדמנות להיות חלק ממחלקת השיווק של דשנים בה תלווה/י מקרוב את צוות המכירות וההנהלה של דשנים, הפעלת שגרות עבודה שיווקיות, בקרה תקציבית, תיאום משימות ועבודת ממשקים עם יחידות בארגון ומחוצה לו. עבודה מגוונת, בארגון יציב עם הון אנושי מצוין.
מה יהיו תחומי האחריות שלך?
- תיאום, ארגון ותפעול מקצועי של משימות הליבה במערך השיווק
- ניהול, פיקוח ובקרה על הפעילות התקינה של הלשכה
- ניהול ותאום תכנית הפעילויות השנתית של מערך השיווק ומנהלי המכירות הארציים
- ריכוז והפצת מידע, הנוגע לפעולות ולהחלטות, מעקב, בקרות לביצוע.
- ריכוז חומר לקראת דיונים, איסוף מידע ופנייה לגורמים רלוונטיים, בתוך ומחוץ לאתר
- ניהול מתחם השיווק (חדרי ישיבות, משרדים)
- אירוח וטיפול באורחים
- טיפול ומעקב אחר תקציב השיווק
- רווחה- תמיכה בכל הקשור לאירועי החברה
דרישות:
- השכלה אקדמית/השכלה בתחום ניהול לשכה- חובה
- לפחות שלוש שנות ניסיון בניהול לשכה ומתן מענה אדמיניסטרטיבי להנהלה
- שליטה מלאה בתוכנות אופיס- חובה, סאפ- יתרון
- אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, כתיבה, קריאה) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.