דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים עוז נדל"ן
עוז נדל"ן

    דרושים עוז נדל"ן

    תחום עיסוק
    נדל"ן / בינוי / תשתיות
    כמות עובדים
    1-10

    עוד עלינו

    דרושים ב- עוז נדל"ן

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- עוז נדל"ן אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי שפות
    לעמותה בתחום התיירות דרושה מנהלת משרד לעבודה מעניינת, בסביבה משפחתית ונעימה.
    * משרה מלאה במשרדי העמותה בתל-אביב.
    * עדיפות לתחילת עבודה מיידית.

    הגדרות התפקיד
    * ניהול לו"ז המנכ"לית, תיאום פגישות וישיבות, כולל הכנת חומרים לפגישות.
    * פולו-אפ על משימות ותהליכים.
    * ניהול אדמיניסטרטיבי של המשרד הזמנות רכש, עבודה מול ספקים, ארגון ותיוק וכד'.
    * תפעול קורסים.
    * עבודה עם מנהלים ועם בכירים - בתוך הארגון ומחוצה לו.
    * מתן מענה אדמיניסטרטיבי לגורמים בארגון.
    * כתיבת תוכן שיווקי ועדכון תכנים לאתר החברה ולרשתות החברתיות.
    * סיוע בארגון והפקת כנסים ואירועים.
    דרישות:
    * ראש גדול, לימוד וקליטה מהירה, יכולת תקשורת ויכולת ביטוי גבוהה, סדר וארגון, יכולת להניע תהליכים, חשיבה מחוץ לקופסה ולקיחת אחריות.
    * שליטה גבוהה בתוכנות אופיס וביישומי מחשב.
    * ידע וניסיון בניהול אתרים ורשתות חברתיות.
    * יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות.
    * תודעת שירות גבוהה.
    * תואר ראשון יתרון.
    * ניסיון שיווקי - יתרון.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8161971
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: רמת גן
    סוג משרה: מספר סוגים
    הצטרף/י למשרד בוטיק מוביל, העוסק בתכנוני מס בינלאומיים.
    התפקיד דינאמי ויהיה מאתגר יותר ככל שכישורייך יהיו גבוהים יותר.

    המשרה כוללת:
    תפעול אדמיניסטרטיבי של המשרד (מזכירות, ניהול יומנים מרובים, ניהול שוטף של הפעילות והפגישות במשרד וכו').
    מתן מענה וסיוע ללקוחות המשרד.
    סיוע במענה שיווקי (מענה טלפוני וטיפול ראשוני בלידים חדשים).
    קשרי לקוחות (פתיחת תיקי לקוחות, גביה, מעקב ותקשורת שוטפת עם לקוחות המשרד ובהם דמויות מפתח בעולם העסקים, שגרירים וכו').
    סיוע לצוות המקצועי, עורכי הדין ורואי החשבון שלנו (לדוגמה סידור והגהה של חוות דעת ומסמכים מקצועיים).
    ארגון והפקה של כנסים, אירועים, טיסות לחו"ל של צוות המשרד, מצגות להרצאות, שעה שמחה שבועית ועוד.

    * מעבר לכך, יש תמיד אפשרויות קידום למי שמראה תושייה ויצירתיות.
    * המשרה גמישה, קיימת אפשרות למשרה חלקית או מלאה.
    * העבודה מעניינת, דינאמית ומגוונת מאוד.
    * מגניב אצלנו, יש מוזיקה טובה תמיד, אווירה כיפית וצוות חברי ומגובש.
    דרישות:
    * עברית מושלמת חובה (יתקבלו רק בעלי אלרגיה קשה לשגיאות כתיב וניסוח).
    * אנגלית ברמה גבוהה מאוד חובה (התפקיד כולל טיפול גם בלקוחות דוברי אנגלית הן בע"פ והן במיילים). שפות נוספות מהוות יתרון.
    * אוריינטציה מעולה במחשבים וטכנולוגיה, למידה מהירה - חובה. המשרד טכנולוגי (אין אצלנו קלסרים ותיוקים. הכל ממוחשב) והעבודה על תוכנות מרובות וסביבות עבודה ממוחשבות שונות. הקלדה מהירה.
    * שליטה מלאה בכל יישומי Office - ברמה שקראת את השורה הזאת ואמרת בלב "קטן עליי".
    * אדיבות ויכולת בינאישית גבוהה - זו לא סתם סיסמה, התפקיד הוא מרכז העצבים של המשרד. הקול הראשון שהלקוחות שומעים כשפונים אלינו, המוקד שמאגד את העובדים והפעילות.
    * דייקנות, סדר וארגון, יושרה ומסירות לתפקיד.
    * תושיה ויצירתיות. אנחנו מחפשים כאלה שמוצאים פתרונות בזמן אמת.
    * ציון פסיכומטרי גבוה יתרון.
    * המשרה מתאימה גם להורים.
    * המשרה מיועדת לכל המינים והמגדרים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8165172
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    סוג משרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים: מספר סוגים
    דרוש/ה מזכירה אדמיניסטרטיב/ית חרוצה, אחראית ובעלת תודעת שירות גבוהה, לעבודה מגוונת ודינאמית בסביבה עסקית נעימה ומקצועית. התפקיד כולל ניהול שוטף של המשרד, תמיכה בצוות הנהלה, ותיאום בין גורמים פנימיים וחיצוניים.
    משרה מלאה ימים א'-ה' שעות- 8:30-17:00
    תנאי שכר טובים מאוד!
    דרישות:
    *לפחות 12 שנות לימוד- חובה
    * תואר אקדמאי- יתרון
    *ניסיון ניהול יומן ותיאום פגישות למנהלים בכירים
    *מענה טלפוני מקצועי ותיעוד שיחות
    * ניסיון אדמינסרטיבי- חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8159903
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים במימד אנושי
    סוג משרה: משרה מלאה
    שכר: 10,000-12,000
    תנאים נוספים:החזר הוצאות, קרן השתלמות
    לרשת מרפאות רפואה משלימה דרוש.ה מנהל.ת משרד למרפאה בפתח תקווה.

    התפקיד כולל:
    - ניהול המשמרת במרפאה תוך מתן מענה לעובדים.
    -תפעול המרפאה בנושאים הקשורים לתחזוקה, נראות, עבודה מול ספקים, הפקת דוחות בקרה ועוד.
    -מתן שירות טלפוני ופרונטלי למטופלי המרפאה.
    - ניהול מקצועי של צוות מתאמי.ות השירות.
    -הנעת עובדים לעמידה ביעדי שירות ומכירה.
    -עבודה מול ממשקים שונים במטה ובמרפאות.
    -שותפות בהובלת פרויקטים והטמעתם.

    *עבודה במשרה מלאה ימים א-ה בשעות 8-16:30, פעמיים בשבוע משמרת ערב בשעות 12:30-21. שישי לסירוגין בשעות 08-13*
    **שכר- גבוה, תלוי ניסיון**
    ***עובד.ת חברה מהיום הראשון, תנאים סוציאליים מעולים***
    <<24 ימי חופשה בשנה, קרן השתלמות לאחר שנה, ביטוח בריאות לאחר שנה, תן ביס בסך 30 ש"ח ליום, 21 ימי מחלה מהיום הראשון, מתנות שוות בחגים ובימי הולדת ועוד>>
    דרישות:
    -ניסיון ניהולי של שנה לפחות- חובה
    -ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתפקידי שירות ומכירה חובה
    -שליטה מלאה ביישומי מחשב- חובה
    -תואר ראשון- יתרון משמעותי
    -יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
    -יכולת עבודה בריבוי משימות, סדר וארגון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8160206
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת הנדסה מובילה דרוש/ה מתאם/ת שינוי דיירים לפתח תקווה
    התפקיד כולל תיאום תהליך שינויי דיירים בתחום החשמל בפרוייקטי נדל"ן למגורים.
    עבודה שוטפת מול דיירים לצורך התאמת הדירות לצרכיהם ולבקשותיהם האישיות.
    תיאום בין גורמי פנים (קבלנים, מהנדסים, ספקים) לצורך יישום השינויים הנדרשים.
    הכנת הצעות מחיר והסכמים לדיירים עבור שינויים.
    מעקב אחר לו"ז ובקרת ביצוע בשטח עד סיום העבודה ואישור הדיירים.
    ניהול תקשורת רציפה עם הדיירים ופתרון בעיות בשטח במידת הצורך.
    עבודה עם תוכנות ניהול ובקרת פרויקטים.
    דרישות:
    ניסיון קודם בתפקיד תיאום שינויי דיירים חובה.
    שליטה מלאה בתוכנת אוטוקד.
    שליטה בתוכנות אופיס.
    תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
    יכולת עבודה תחת לחץ ושמירה על סדר וארגון.
    משרה מלאה
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8160878
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בקבוצת CivilEng
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברת ניהול ופיקוח מצליחה דרוש מתאם מתכנון למשרדי החברה במרכז
    גיוס צוות מתכננים ויועצים, ניהול ישיבות יועצים שבועיות ומעקב אחר עמידה במשימות, תיאום בין היועצים השונים כולל בדיקות סופרפוזיציה לקראת ביצוע, אחריות על תוכניות ומפרטי מכר, בדיקת רשימות אדריכלות לפני הפצה, הכנת חומרים למכרז, עבודה מול מכון בקרה ועוד
    דרישות:
    מהנדס/ הנדסאי בניין או אדריכל/הנדסאי אדריכלות- חובה
    ניסיון של שנתיים לפחות בקונסטרוקציה / תכנון אדריכלי/תיאום תכנון- חובה
    רצון להתקדם להתפתח
    יכולת עבודה בצוות וריבוי משימות
    סדר וארגון, עקביות, יחסי אנוש טובים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7835127
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    וקסמן גוברין גבע
    דרושים בוקסמן גוברין גבע
    מיקום המשרה: תל אביב יפו ובני ברק
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש /ה מנהל /ת תכנון לליווי והובלת פרויקטים מורכבים בתחום הבינוי
    התפקיד כולל את האחריות להובלת תהליך התכנון, מעקב וניהול לוחות זמנים, ניהול תקציב ועוד
    העבודה הינה מול ממשקים מגוונים כגון יועצים, אדריכלים, יזם ועוד
    תפקיד מעניין ומאתגר עם אפשרויות למידה, קידום וצמיחה בתוך הארגון!
    העבודה במשרדי החברה בבני ברק
    דרישות:
    השכלה בתחום האדריכלות
    ניסיון של 4-6 שנים לפחות ממשרדי אדריכלים
    ניסיון בתכנון של מגדלי מגורים / משרדים- חובה
    יכולות ניהוליות של צוותים מקצועיים ויועצים
    יחסי אנוש מצויינים
    יסודיות ויכולת ירידה לפרטים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7838766
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים בJobs.ai
    סוג משרה: משרה מלאה
    לחברה מובילה בתחום המעליות באזור השרון, דרוש/ה מנהל /ת שירות אזורי
    התפקיד כולל:
    ניהול מלא של המערך הטכני האזורי, כולל ניהול צוות עובדי משרד, טכנאים בשטח ומנהלי צוותים.
    אחריות מקצה לקצה על תהליכי השירות מול לקוחות החברה, החל מקבלת פניית הלקוח ועד לסיום הטיפול הטכני בשטח לשביעות רצונו המלאה.
    מתן מענה מקצועי ויעיל ללקוחות בנושאים טכניים ובפתרון בעיות מורכבות.
    אחריות על שיפור מתמיד והתייעלות של מערך השירות, תוך התמקדות בשיפור זמני תגובה, איכות הטיפול והשירות הכולל הניתן ללקוחות.
    ניהול ישיר של צוותי העבודה בשטח, לרבות תכנון וסידור עבודה יעיל (חופשות, תורנויות וניהול תקופות עומס).
    אחריות על תחום מכירת חלקי החילוף.
    עבודה במשרה מלאה בימים א'-ה', עם נכונות לשעות נוספות ולמענה טלפוני ללקוחות בעת הצורך.
    דרישות:
    ניסיון מוכח בניהול מערך שירות טכני, רצוי בתחום המעליות או תחום טכני דומה.
    ניסיון בניהול צוות עובדים מגוון, כולל עובדי משרד וטכנאים בשטח.
    הבנה טכנית מעמיקה ויכולת לפתור בעיות טכניות מורכבות.
    יכולת מצוינת בתקשורת בינאישית ובניהול משא ומתן.
    אוריינטציה גבוהה לשירות לקוחות ויכולת ליצור ולשמר קשרי לקוחות טובים.
    יכולת עבודה עצמאית ובצוות, ארגון וסדר.
    נכונות לעבודה מאומצת ולזמינות גבוהה.
    רישיון נהיגה בתוקף.
    שליטה טובה ביישומי מחשב. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8143121
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    מיקום המשרה: תל אביב יפו ורמת גן
    סוג משרה: משרה מלאה
    תחומי אחריות:
    - טיפול ומתן שירות: פרוטוקול כניסה/ יציאה לדירה, טיפול בליקויים מול הקבלן, הפעלת קבלנים בנושאים שונים
    - מענה וטיפול בלקוחות בכל שאלה/ בקשה לפני אכלוס הדירות כגון: שינויי דיירים, ביקור בדירה, ליקויים שנראו/ נצפו ע"י הדיירים בזמן ביקור בדירה, מחלוקת עם מתאמת שינויי דיירים
    - גורם אסקלטיבי במקרה של מחלוקת עם הקבלן המבצע
    - לווי דיירים בזמן מסירת הדירה במקרה של ליקויים בדירה
    - טיפול בתלונות לקוחות בנושא ליקויי בניה
    - קבלת דוחות הנדסיים לטיפול והתייחסות הקבלן
    - ניהול מעקב ובקרה אחר טיפול הקבלן בתלונות שוטפות של לקוחות
    - ניהול מעקב ותיעוד הטיפול של הקבלן בליקוי פרוטוקול המסירה
    - תיעוד ומעקב אחר הטיפול בליקויי הבדק בשוטף
    - תיעוד ומעקב אחר הטיפול בליקויי הבדק הציבוריים
    דרישות:
    מה חשוב שיהיה לך?
    - הנדסאי/ת אדריכלות/ תואר ראשון-חובה
    - ניסיון מוכח בתפקיד קודם בתחום שרות וקשרי לקוחות של לפחות שנתיים יתרון- בענף הבנייה
    - ניסיון בשימוש בכלים ארגונים יעודים כגון מערכת CRM, משכנת BAMBY וכד
    - שירותיות והבנה של צרכי הלקוח אל מול צורכי החברה
    - יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8110793
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים בקבוצת אשטרום
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    החלפה לחל"ד לתקופה של שנה+ אופציה 

    תחומי אחריות:

    טיפול במכתבים לדיירים
    טיפול במכתבי עו"ד / תביעות שמתקבלות 
    הכנת חומרים משפטיים - עדכון טבלאות שליטה, השתתפות בפגישות סטטוס ומעקב על הכנת כתבי הגנה בהתאם ללוחות זמנים.
    סטטוס ליזמים ומענה ליזמים, קיום פגישות עבודה ופגישות סטטוס עם היזמים.
    סטטוס קבלני משנה ומתן מענה
    הכנת חוזי עבודה לקבלני משנה. החתמתם.
    מכרזים- הכנה ושליחת כתב כמויות, קבלתו ועדכון המכרז. הכנת השוואת הצעות. עדכון הטבלאות ובחירת קבלן לעבודה.
    נסיעות לאתרים וסיורים לצורך הכנת מענה הנדסי.
    חוות דעת הנדסיות ציבורי: פתיחת קריאות במערכת, פירוק חוות הדעת לקבלני משנה, פתיחת קריאה לקבלני המשנה ושליחת חוות הדעת.
    חיפויים חיצוניים- עדכון המערכת (פריוריטי) בכל הנוגע להתקדמות בטיפול וליקויים באתרים השונים.
    דו"ח שעות פועלים: עדכון שעות העבודה. הכנת דו"ח של התפלגות לפי אתרים לשכר. 
    דוח העמסות בדק לחשבת שכר

    מיקום המשרה- מגדלי LYFE בני ברק
    דרישות:
    מה חשוב שיהיה לך?

    ניסיון בניהול שירות /קשרי לקוחות -חובה
    ניסיון בענף הבניה במחלקת בדק- יתרון משמעותי
    השכלה כמהנדס /הנדסאי יתרון
    הכרות עם עולם תקלות הבניה ותקני הבניה- יתרון
    ידע והכרות עם דוחו"ת מהנדס והכנת מענה לדיירים /יזמים- יתרון
    ידע בהכנת מכרזים /חוזי קבלנים- יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8160144
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    איפה אנחנו נמצאים?