לחברה תעשייתית מובילה דרוש/ה קניין/ית רכש לתפקיד המשלב:
הפקת הזמנות רכש והזנתן במערכת ERP, ליווי ומעקב אחר סטטוס ההזמנות, לרבות עדכון גורמים רלוונטיים, איתור וסיווג צרכים, ניתוח עצי מוצר (BOM), התנהלות מול ספקים בארץ ובחו"ל, מעקב אחר ביצועים, שילוח, עבודה שוטפת עם מודול ניהול מלאי ניתוח צרכים עתידיים, עיתוד מלאי, בדיקת יתרות והתאמה לצפי, שילוחים, עלויות, תמחור, קשר עם עמילי מכס, אחריות כוללת לרציפות תהליך האספקה משלב זיהוי הצורך ועד להגעת הרכיבים למפעל ועוד..
**המשרה ממוקמת באזור בית שמש**
דרישות:
ניסיון של 2-3 שנים ברכש חובה
ניסיון בעבודה בסביבת ייצור/ הנדסה חובה
ניסיון בעבודה עם מוצרים מורכבים/עצי מוצר/מכלולים יתרון משמעותי
היכרות עם תהליכי שילוח, עבודה עם עמילי מכס וניהול מלאי יתרון
שליטה במערכת ERP חובה (יתרון משמעותי ל-Priority)
שליטה גבוהה ביישומי Office, בדגש על Excel
עברית ואנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה ודיבור) חובה
מכוונות למשרה מלאה- חובה
**המשרה פונה לגברים ונשים כאחד** המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.