אחראיות לניהול מערך הידע במח שירות וזימון תורים.
ניהול מערך הידע במוקד השירות- עדכון המערכת בצורה שוטפת. הפקת דוחות נתוני מוקד חודשיים ושוטפים בהתאם לצרכים והדרכת נציגים חדשים. עבודה שוטפת מול המערך האמבולטורי- יצירת נהלי עבודה לעדכון הידע הארגוני., יצירת מערכי הדרכה לנציגים חדשים והעברת הדרכות לנציגים וראשי צוותים.
אחראיות על הכשרת נציגים חדשים- בניית ועדכון מערכי הדרכה.
בניית סילבוס קורס, בנייה ועדכון של תסריטי שיחה, העברה בפועל של ההדרכה ושיבוץ מדריכים לפי תחומי ידע, מעקב אחרי נציגים חדשים עד להכשרה והתמקצעות.
שיפור תהליכי העבודה במערכות, ליווי והטמעה של מערכות חדשות,
הכנסת תחומים חדשים במערך עבודה צמודה ויומיומית מול ראשי צוותים במערך האמבולטורי. אחריות תחקיר שגיאות במוקד אל מול הנציגים וראשי הצוותים. בנייה ועדכון של תסריטי שיחה, ליווי מקצועי ופיתוח מיומנויות שיחה של הצוות.
דרישות:
תואר אקדמי- מדעי החברה- יתרון.
ניסיון בעולם פיתוח ההדרכה, הכשרה וניהול מערך ידע- חובה.
ניסיון במוקד שירות לקוחות של 3 שנים לפחות- יתרון.
ידע מקצועי בתהליכים אמבולטוריים- יתרון.
יכולת הדרכה, העברת מידע ורתימת צוותים- חובה.
שליטה מלאה בתוכנות המחשב, כולל אקסל ברמה גבוהה. ניסיון במערכת CRM,ניסיון בהכנת מצגות. יכולות טכנולוגיות מוכחות.
יכולות הדרכה, בעל/ת ידע מקצועי, אחראי/ת, ראייה מערכתית, יכולת הבנה והובלה של צרכי המוקד, יכולת ביצוע משימות מרובות, כושר ארגון ותיאום, תודעת שירות גבוהה, אחראי/ת, יחסי אנוש מעולים
משרה מלאה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.