תיאור תפקיד המדריך נדרש להטמיע ולאמוד את אופן ביצוע השירותים אל מול SLA שנקבע באמנת השירות של המשרד, לתחקר אירועים ותקלות שירות ולהפיק תובנות לשיפור תהליכים, לנתח סקרי שביעות רצון ולהנגיש את התוצאות לבעלי עניין. כמו כן, נשרד לקיים שיחות משוב בתחום איכות שירות באופן שוטף עם שותפים בממשלה ולהפיץ דיוורים ועדכונים שוטפים
דרישות: ניסיון מעל שנה ניסיון במדידת איכות שירות ניסיון בהטמעת תהליכי שיפור שירות ניסיון בעבודה עם לקוחות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.