חברת גיימינג באזור המרכז מגייסת MarTech Analyst
התפקיד כולל: עבודה עם מערכות פרסום, מדידה ו-Tracking באתרים ובאפליקציות, פתרון בעיות ייחוס והטמעת איוונטים, פיקסלים, סקריפטים ו-SDKs, שיתוף פעולה צמוד עם צוותי פיתוח, BI, שיווק ומוצר, ותמיכה טכנית בהשקות קמפיינים תוך מעקב אחר עדכונים רגולטוריים וטכנולוגיים GDPR, SKAN ועוד.
דרישות:
- שנתיים ניסיון בהטמעה וניהול של מערכות פרסום / מדידה כגון: AppsFlyer, Firebase, GTM
- שליטה באירועים, המרות וייחוס לקמפיינים
- ניסיון עם סקריפטים, תגיות וטכנולוגיות צד לקוח ב-Mobile ואתרים
- חשיבה אנליטית ויכולת לפתור בעיות טכניות מורכבות
- אנגלית ברמה גבוהה (ספרדית - יתרון) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.