Avantisteam היא חברת סטארטאפ צעירה ודינאמית בתחום הטכנולוגיה, ואנחנו מחפשים Office Manager & Personal Assistant שתצטרף אלינו ותנהל את חיי היום-יום של המשרד ותיתן תמיכה ישירה להנהלה הבכירה.
מה בתפקיד?
ניהול שוטף של המשרד והקשר מול ספקים
תיאום יומנים, פגישות ונסיעות עבור ההנהלה
תמיכה אדמיניסטרטיבית מיילים, מסמכים ודוחות
סיוע בארגון אירועים, פעילויות חברה ופגישות צוות
אחריות על סביבת עבודה נעימה ויעילה
דרישות:
יכולת ארגון וניהול זמן ברמה גבוהה
יחסי אנוש מעולים וראש גדול
שליטה מלאה בOffice (Word, Excel, Outlook)
גמישות, יוזמה ויכולת לעבוד בסביבה דינאמית
יצירתיות, שירותיות ויכולת להתמודד עם כמה משימות במקביל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.