לאחד מלקוחותנו, אנו מחפשים אנליסט.ית דיגיטל שיוביל.ה את תחום ניתוח חוויית המשתמש בנכסים הדיגיטליים של החברה אתר האינטרנט והאפליקציה.
אז מה עושים במסגרת התפקיד?
ניתוח התנהגות משתמשים באתר ובאפליקציה - איך הם פועלים, מה מעניין אותם ואיך לשפר את החוויה שלהם
בונים תשתיות מדידה, כולל כתיבת מסמכי הטמעה שייקחו את הדאטה לשלב הבא
מאפיינים ובונים דו"חות ודשבורדים שיגרמו לדאטה לספר את הסיפור שלו
מנתחים ביצועים וגיבוש המלצות כגון התנהגות משתמשים בתהליכי רכישה, פעולות מעורבות, נקודות נטישה וכו'
מבצעים CRO באמצעות A/B testing של תהליכים ואלמנטים שונים בנכס הדיגיטלי.
עבודה עם מסדי נתונים גדולים תוך בנייה ושימוש כלים לייעול העבודה
תעבדו עם מגוון מחלקות כמו שיווק, IT ועוד
דרישות:
דרישות התפקיד:
1 שנה ניסיון בניתוח עסקי בניתוח ואנליזה של פעילות דיגיטלית- חובה
עבודה עם מערכות Google Analytics4, Firebase, Appsflyer - חובה
עבודה עם מערכת Google tag manager ברמה גבוהה - חובה
עבודה עם Biq Query - יתרון
עבודה עם כלי BI ו-CRO - יתרון
יכולות אנליטיות, עם דגש על התנהגות צרכנים בתחום הדיגיטל
יכולות לקדם פרויקטים בתוך ארגון
מיומנויות Excel גבוהות
מיומנות בהכנת מצגות בכלים שונים
אם את/ה בעל/ת תשוקה לדאטה, מוכן/ה לעבוד עם הכלים הכי מתקדמים ולבצע השפעה אמיתית אנחנו מחכים לך! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.