לחברה מובילה בתחומה דרוש /ה מזכיר /ת קבלה.
ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד, ניהול יומנים, קבלת קהל, מענה טלפוני, ארגון חדרי ישיבות, הזמנת ציוד משרדי.
התנהלות מול ספקים וממשקים חיצוניים כגון: בנקים, דואר.
דרישות:
ניסיון קודם בתפקידי אדמיניסטרציה - חובה.
השכלה אקדמית - יתרון.
ידע ושליטה ביישומי office.
עבודה במשרה מלאה - 8:00-17:00, עם נכונות לשעות נוספות במידת הצורך.
כושר ביטוי גבוה, ייצוגיות, שירותיות ואדיבות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.