דף הבית » כל החברות »  דרושים אוליב שירותי שיווק וניהול בע"מ
אוליב שירותי שיווק וניהול בע"מ

דרושים אוליב שירותי שיווק וניהול בע"מ

תחום עיסוק
תיירות ומלונאות
כמות עובדים
51-100
מיקום
נהריה

משרות אוליב שירותי שיווק וניהול בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים באקסטרס פתרונות השמה
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 10,000-12,000
מחפשים/ות את הצעד הניהולי הבא בקריירה?
רשת מלונות מובילה בצפון מגייסת מנהלים/ות לתפקידי עתודה ניהולית!

מה כולל התפקיד?
ניהול מלון או מתחם אירוח על כל מרכיביו תפעול יומיומי, שירות אורחים, ניהול תקציב וחתירה מתמדת למצוינות ולחוויית אירוח ברמה הגבוהה ביותר.

האתגר:

אחריות כוללת על צוותי העובדים

הובלה וניהול של מחלקות קבלה, אחזקה, ניקיון והסעדה

עבודה מול ספקים וניהול תקציבי

הקפדה על רמת שירות גבוהה ושביעות רצון האורחים

הסביבה:

עבודה במתחם אירוח ייחודי בצפון הארץ

אווירה משפחתית לצד סטנדרטים מקצועיים

הזדמנות אמיתית לייצר השפעה ולשים חותם אישי

התנאים:

משרה מלאה, 6 ימים בשבוע

זמינות לעבודה בסופי שבוע ובחגים (בממוצע פעמיים בחודש)

תנאי שכר מתגמלים שיפורטו בראיון


למה להצטרף אלינו?

תפקיד ניהולי משמעותי עם אפשרות אמיתית להתקדמות

סביבת עבודה מאתגרת עם פוטנציאל להתפתחות מקצועית

שילוב ייחודי בין ניהול מקצועי לטבע מעורר השראה

צוות מגובש ומנוסה שילווה אתכם לאורך הדרך
דרישות:
- ניסיון בניהול עובדים
- גמישות וזמינות לשעות עבודה משתנות בהתאם לצרכים | לרבות עבודה בסופ"ש ושעות אחרה"צ
- אנרגטיות ותשוקה אמיתית לעולם האירוח

אם את.ה מחפש.ת להתפתח בעולמות הניהול ומתחבר.ת לתחום האירוח, את.ה מוזמנ.ת לשלוח קורות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8333846
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים במלון ריזורט חדרה
מיקום המשרה: חדרה ונהריה
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
למלון בוטיק בנהריה דרושים/ות טבחים/ות לפס חם/קר
התפקיד כולל הכנה והגשה של מזון טרי לאורחי המלון, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של איכות ומקצועיות.
העבודה במשמרות, כולל בסופי שבוע ובחגים.
דרישות:
-ניסיון קודם בעבודת מטבח - חובה.
-מקצועיות ומודעות לשירות לקוחות.
-יכולת לעבוד תחת לחץ ובסביבה דינמית.
-נכונות לעבודה במשמרות, כולל בסופי שבוע ובחגים.
-יתרון לבעלי/ות ניסיון עבודה במלונאות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8368103
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
אקסטרה גו'ב
דרושים באקסטרה גו'ב
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
שכר: 18,000-22,000
לחברה מובילה בתחום הייבוא, השיווק והמכירה של קטניות ומוצרים יבשים לרשתות שיווק, דרוש/ה מנהל /ת תפעול 
מיקום: מרכז לוגיסטי, כרמיאל
משרה דינאמית בשעות מרובות שמשתנות בהתאם לצורכי השטח.
א'-ה' 06:00-18:00 וימי ו' 06:00-14:00

מה בתפקיד?
ניהול כולל של מרכז לוגיסטי וייצור אחריות על מחסנים, שקילה, אריזה, ליקוט, שילוח והפצה לפי FIFO.
ניהול מלאי מקצה לקצה (תחזיות, קליטות, התאמות, ספירות, פגי תוקף), תכנון קיבולת וייעול תהליכים, ניהול תקציב ותפ"י.
אחריות לאיכות ובטיחות מזון (HACCP, ISO 22000), עקיבות, החזרות וריקולים.
ניהול ספקי הובלה וממשקים פנים-ארגוניים, ניהול Hands-on של רצפת המפעל וזמינות תפעולית בזמני שיא.
דרישות:
שליטה מלאה על תוכנות Office ובעיקר על אקסל - חובה
ניסיון בניהול צוותי משמרת / תפעול שוטף של מחסן וייצור - חובה
הבנת תקני איכות וביטחות מזון (HACCP ו Iso 22000) - חובה
נכונות לעבוד בשטח ולהניע תהליכים hands on - חובה
דינמיות וזמינות גבוהה לעבודה בשעות מוקדמות ומשתנות בהתאם לצורכי השטח, נכונות לעבודה במשרה יותר ממלאה וימי ו'.
ראש גדול, תקתקנות, יכולת למידה מהירה, יכולת להוביל ולקדם תהליכים באופן עצמאי ויכולות ניהול גבוהות. 

יתרון:
ניסיון ניהולי של 3 שנים בניהול תפעול/מרלו"ג בתחום המזון היבש, פארמה או קוסמטיקה
שליטה מלטה על מערכת ERP מסוג COMAX
ניסיון בהובלת תהליכי ייעול תפעולי Kaizen
ניסיון בבנייה וניהול תקציב תפעול OPEX ופרויקטי CAPEX
היכרות עם מערכות BI ויכולת ניתוח נתונים תפעוליים
רישיון מלגזה בתוקף
ניסיון בהובלת תחקירי חריגות/דיוק מלאי/תחקור פחת המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8357102
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
גב אקספרט בע"מ
דרושים בגב אקספרט בע"מ
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
אם אתם/ן מנהיגים/ות טבעיים/ות, עם תשוקה עזה לעולם המחשוב ויכולת יוצאת דופן להוציא את המיטב מאנשים, אתם/ן המועמדים/ות שאנחנו רוצים/ות איתנו! בואו להשפיע, לפתח וליצור את חזית התמיכה הטכנולוגית הבאה
התפקיד כולל אחריות מלאה על:
- ניהול צוות: ניהול והובלה מקצועית ואישית של צוות טכנאי/ות ה-IT כולל חלוקת משימות, SLA, גיוס עובדים וכו...
- ניהול כלל תשתיות ה-IT של החברה (שרתים, רשתות, תקשורת קווית ואלחוטית, ענן) ואחריות על תקינותן, זמינותן וגיבוין.
- הטמעת נהלים, פתרונות טכנולוגיים ומתודולוגיות להגנה על המידע הארגוני (Firewalls, Anti-Virus, גיבויים).
- תכנון, הובלה וביצוע פרויקטים טכנולוגיים רוחביים.
- ניהול תקציב ה-IT, עבודה מול ספקים חיצוניים ופיקוח על הסכמי
משרה מלאה
תנאים מעולים למתאימים/ות
דרישות:
- ניסיון ניהולי מוכח לפחות של 3 שנים על צוות מחשוב גדול- חובה!
- ידע וניסיון מוכח בעולמות תשתיות רשת (LAN/WAN, Firewalls), וירטואליזציה ( VMware /Hyper-V) וסביבת Microsoft (Active Directory, Office 365, Exchange).
- ניסיון בעבודה בסביבות ענן (Azure/AWS/Google Cloud) יתרון משמעותי.
- יכולת ניהול עצמי, ראייה מערכתית, תכנון תקציבי גבוהה ושירותיות יוצאת דופן.
- השכלה רלוונטית ו/או הסמכות מקצועיות ( MCSE, CCNA) יתרון.
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

חושב/ת שיש לך את כל הכישורים הנדרשים? אז מקומך איתנו:)
שלח/י לנו קו"ח עוד היום המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8367335
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בYHR
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה תעשייתית מובילה ומתפתחת באזור הצפון דרוש/ה מנהל /ת תיקי לקוחות
תיאור התפקיד
קשר ישיר עם לקוחות החברה החל משלב ניהול מו"מ ועד סיום הפרויקט, טיפול בכל דרישות הלקוח.
איש הקשר של הארגון מול הלקוח לאחר חתימת העסקה.
הובלת הפרויקט תוך הבנת הצד הטכני, זיהוי צרכים, מתן פתרונות ועבודה בשיתוף מול השיווק וההנדסה תוך חתירה לשיפור מתמיד.
ממשק ישיר בכל נושאי הפרויקט מול כלל מחלקות החברה וניהול צוות ישיר ומטריציוני.
דרישות:
השכלה אקדמית
ניסיון בניהול תיקי לקוחות / שרות לקוחות בחברה תעשיתית / יצרנית
ניסיון בתחומי הבניה - יתרון
ניסיון וידע בקריאת שרטוטים הנדסיים - יתרון
ניסיון קודם בהובלת פרוייקטים ויכולת ניהול של מספר פרוייקטים במקביל.
יכולת ניהול והנעת עובדים
תודעת שירות גבוהה ותקשורת בין אישית מצויינת
כושר ביטוי בכתב ובע"פ ויכולת גבוהה לניהול מו"מ
חשיבה עסקית ויכולת ניהול יחידה עסקית כולל רווח והפסד
יכולת עבודה בתנאי לחץ, התמודדות עם שינויים
יכולת הובלת תהליכים בצורה מתודולוגית מדידה ובקרה והצגת פתרונות באופן מובנה,
אסרטיביות, יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה מול מגוון ממשקים חוץ ופנים ארגוניים.
ראיה מערכתית, מולטי טסקיות ויכולת פתרון בעיות.
יכולת עבודה מול נהלים לצד ניהול גמיש של אירועים חריגים.
יכולת למידה עצמית, יכולת עבודה עצמאית ובצוות, יכולת הדרכה וחניכה.
אנגלית טובה (קריאה והבנה של חומר טכני).
שליטה בישומי office וניסיון בעבודה עם מערכת ERP
המשרה מיועדת לנשים וגברים המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8293642
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו