דף הבית » משרות לפי חברות » פמה השקעות
פמה השקעות

    דרושים פמה השקעות

    תחום עיסוק
    אחר
    כמות עובדים
    1-10

    דרושים ב- פמה השקעות

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- פמה השקעות אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    3 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    חברה גדולה מחפשת מנה"ח בצוות עד מאזן + שכר לצוות.
    התפקיד כולל: הנה"ח מא-ת עד מאזן, התאמות לקוחות, ספקים, חשבוניות, דיווחי לרשויות,
    התאמות כ"א ובנקים, הכנת שכר בצוות ל200 עובדים.
    משרה מלאה של 8 שעות 09:00-17:00.
    תנאים מעולים למתאימים /ות!
    דרישות:
    סוג 2 - חובה.
    ניסיון של בין 10-15 שנים בהנה"ח עד מאזן + שכר - חובה.
    פריורטי - חובה.
    מכפל - חובה.
    סאפ - יתרון.
    חבר /ת לשכת מנהלי החשבונות - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5707641
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 36 דקות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    פירמת רואי החשבון רווה-רביד אשר פועלת מ-1986, מלווה את לקוחותיה במגוון רחב של תחומים ומספקת להם מעבר לשירות מקצועי וידע רב, גם את תחושת הביטחון והאמינות שחברות ויחידים מכל המגזרים שואפים לקבל.
    אנחנו רואים את העובדים כשותפים שלנו לדרך ומרגישים חובה, כמו גם זכות, לתרום לפיתוח הקריירה שלהם תוך הקניית ידע וכלים מקצועיים.
    אנחנו שמחים לגדול ומגייסים אלינו מנהל /ת חשבונות מנוסה ומקצועי /ת (!) למשרה מלאה ומיידית.
    במשרה זאת, מנהל /ת החשבונות יהיה /תהיה אחראי /ת על הכנת חומרים עד מאזן ועבודה שוטפת מול לקוחות הפירמה.
    דרישות:
    - שנתיים ניסיון.
    - ידע וניסיון מוכח בהנהלת חשבונות - הכנת חומר עד מאזן.
    - הנה"ח סוג 2,3.
    - הכנת משכורות - יתרון.
    - ניסיון בעבודה במשרדי רו"ח - יתרון.
    - אנגלית ברמה גבוהה - יתרון.
    - יחסי אנוש מעולים וראש גדול! המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5677163
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    תנאים נוספים:קרן השתלמות
    לחברת הייטק בת"א דרוש /ה מנהל /ת חשבונות עצמאי /ת עד מאזן.
    תפקיד מאתגר ומעניין הכולל סגירה חודשית ושנתית של עד מאזן.
    עבודה מול לקוחות בארץ ובחו"ל כולל הפקת חשבוניות, קבלות, התאמות לקוחות וגבייה.
    עבודה מול ספקים כולל קליטת חשבוניות, הכנת תשלומים לספקים והתאמות ספקים.
    טיפול בבנקים כולל התאמות בנקים,
    התאמות כרטיסי אשראי, דוחות נסיעה לחו"ל והחזרי הוצאות עובדים.
    דיווחים לרשויות המס (מ"ה, מע"מ, ביטוח לאומי ודיווחי 126 ו 856).
    תנאים סוציאליים טובים הכוללים קרן השתלמות, תן ביס ועוד.
    קליטה ישירה לחברה מהיום הראשון ובתנאי שכר מעולים!
    עבודה בחלל עבודה משותף (לא חדר פרטי),
    החברה ממוקמת בשכונת תל ברוך בת"א.
    מקום עבודה ידידותי לכלבים.
    עבודה במשרה מלאה 8:00-17:00 / 9:00-18:00 (אופציה לעד יומיים מקוצרים תמורת השלמה בשאר השבוע).
    דרישות:
    מנהל /ת חשבונות סוג 3 - חובה!
    ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי - חובה,
    אקסל ברמה גבוהה מאוד -חובה,
    ניסיון של 4 שנים ומעלה כמנהל /ת חשבונות,
    ניסיון בחשבות שכר- יתרון משמעותי!
    תעודת חשב שכר - יתרון,
    אנגלית ברמה גבוהה,
    זמינות מיידית- יתרון,
    יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה עצמאית ובצוות,
    נכונות לעבוד במרחב עבודה משותף,
    רקע מתחום ההייטק - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5705247
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 2 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי שפות
    לחברה מובילה ברמת החייל דרוש /ה מנהל /ת חשבונות סוג 2.
    במסגרת התפקיד:
    חשבוניות ספקים, ביצוע התאמות ותשלום, ספקי מלאי.
    חוזי השכירות בחברה ומעקב אחר עומסי שכ"ד כולל חשבוניות שכירות.
    רישום ומעקב הוצאות אשראי.
    הכנת חומר לביקורת מול רואי חשבון.
    עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים, עבודה בצוות.
    משרה מלאה.
    עובד /ת חברה מהיום הראשון.
    תנאים מעולים.
    דרישות:
    תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 - חובה.
    עבודה על SAP B1 - יתרון משמעותי.
    אקסל ברמה גובהה.
    מקצועיות ויעילות.
    עבודה עצמית.
    יחסי אנוש טובים.
    תקתקנות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5698980
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    לחברה מובילה בתחומה דרוש /ה מנהל /ת מחלקה בחטיבת הייעוץ המשפטי.
    מהות התפקיד: ניהול כלל הליווי המשפטי של ממשק החברה עם לקוחותיה ובכלל זה ליווי חטיבת השיווק וחטיבת הלקוחות בתוך סביבה תחרותית ומשתנה ותוך התמודדות עם היבטי הרגולציה המורכבת הקיימת בתחום.
    התפקיד כולל:
    אחריות על כל תחום ייעוץ וליווי של ממשק החברה אל מול לקוחותיה תמיכה בכל מערכת היחסים של החברה אל מול לקוחותיה כולל אחריות על הסכמי התקשרות, מבצעים, תמחורים, תהליכים שירותיים. עבודה בעיקר אל מול חטיבות השיווק והלקוחות.
    ליווי כלל תהליכי המכר ללקוחות.
    ליווי אגף הפיתוח העסקי בהשקת מוצרים חדשים, שת"פים מסחריים, מוצרים ואפליקציות
    ליווי אגף תקשורת שיווקית ייעוץ לכלל פרסומי החברה.
    ניהול כלל ההליכים המשפטיים של החברה כלל הערכאות, כולל בתי משפט אזרחיים, תביעות בבית משפט לתביעות קטנות ויצוגיות.
    ליווי עסקאות והתקשרויות מסחריות אל מול גופים מקומיים ובינלאומיים.
    ניהול צוות של עורכי דין.
    דרישות:
    עו"ד בעל /ת ניסיון של לפחות 7 שנים בתחום המשפט המסחרי- חובה.
    ניסיון בעבודה באנגלית -חובה.
    ניסיון והיכרות עם מערכות הדינים החולשות על מערכת היחסים של עוסק מול צרכנים בהתקשרויות מתמשכות (הגנת הצרכן, הגנת הפרטיות, חקיקת תקשורת רלוונטית)- יתרון.
    ניסיון בעבודה בסביבה עתירת רגולציה -יתרון.
    בעל /ת ניסיון קודם בניהול והנעת עובדים.
    ניסיון בעבודה בחברה גדולה ומול ממשקים מרובים בכלל דרגי הניהול- יתרון.
    בעל /ת יכולת הנעת תהליכים והובלת משימות.
    בעל /ת ראיה אסטרטגית ועסקית של תהליכים משפטיים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5665951
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 3 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    ניהול עבודת הדירקטוריון בהתאם לכללי ממשל תאגידי נאות.
    אחריות כוללת על ניהול עבודת הדירקטוריון, ועדות הדירקטוריון ואספות כלליות, לרבות:
    גיבוש סדרי יום, זימונים לישיבות הדירקטוריון, הכנת חומרי רקע ומעקב אחר ביצוע החלטות.
    השתתפות בישיבות הדירקטוריון וועדותיו וכתיבת הפרוטוקולים.
    התנהלות מול רשויות רגולטוריות וגורמים חיצונים, כדוגמת בנק ישראל, רשם החברות והכנת דיווחים נדרשים.
    כתיבת נהלים הרלוונטיים לממשל תאגידי ומזכירות חברה והטמעת הוראות רגולטוריות בעבודה השוטפת.
    התנהלות שוטפת בכל הקשור לדירקטוריונים בקבוצה: גמול דירקטורים, הכשרת דירקטורים, מינוי וסיום כהונה.
    ניהול ממשקים שוטפים מול בעלי המניות, חברי הדירקטוריון והנהלת החברה.
    הטמעת כללי ממשל תאגידי תקין, לרבות כתיבת מסמכי מדיניות, נהלים ותהליכי עבודה.
    ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות שוטפות הרלוונטיות לפעילות מזכירות החברה.
    דרישות:
    עו"ד בעל /ת ניסיון של חמש שנים במזכירות חברה בתחום הבנקאות/ חברות כרטיסי אשראי /חברות ביטוח /שוק ההון-חובה.
    הכרה מעמיקה של רגולציה בנקאית ודיני חברות.
    שליטה בשפה האנגלית ברמת שפת אם ניסיון בעבודה מול גורמים בחו"ל חובה.
    ראייה עסקית רחבה וניסיון ניהולי מוכח של צוות משפטי (התפקיד כולל ניהול עורכי דין בצוות מזכירות החברה).
    ניסיון בעבודה מול דירקטוריון והנהלה בכירה.
    כושר ארגון, סדר ודייקנות, ראיה מערכתית אסרטיביות, לויאליות.
    יכולת עמידה בתנאי לחץ ומוכנות לעבודה מאומצת. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5613172
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 4 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה בתחום הפארמה דרוש /ה יועץ /ת משפטי /ת ומזכיר /ת חברה (9199).
    תיאור המשרה ותחומי אחריות:
    ייעוץ משפטי לתמיכה במגוון פעילויות החברה הכוללים תחומים מסחריים, חוזים והתקשרויות, פתוח עסקי, רגולציה, מחקר ופיתוח, קניין רוחני ותחומים נוספים.
    מזכירות חברה עבודה שוטפת מול דירקטוריון החברה כולל השתתפות בישיבות הדירקטוריון והכנת פרוטוקולי הישיבות, אספות בעלי מניות, גיוסי הון וכו'.
    הובלת מהלכים ארגוניים, עסקאות ופרויקטים בהיבטים משפטיים
    ניהול, פיתוח ויישום תכניות האכיפה הפנימית בחברה בתחומי מגוונים הכוללים הגבלות על שימוש במידע פנים, הגנת הפרטיות, ABAC ועוד.
    אחריות על מכלול הדיווחים הציבוריים של החברה לבורסה לני"ע בת"א ול- Nasdaq.
    איתור וזיהוי פערים / סיכונים משפטיים והבאתם לדיון וקבלת החלטות.
    כפיפות ודיווח לסמנכ"ל הכספים של החברה.
    ניהול המחלקה המשפטית הכוללת עורך דין נוסף.
    ניהול היועצים המשפטיים החיצוניים של החברה.
    דרישות:
    רישיון עריכת דין תקף (ישראל) חובה.
    ניסיון בעבודה משפטית או בייעוץ משפטי 8 שנים לפחות.
    ניסיון במזכירות חברה בחברה ציבורית  הכרחי.
    ניסיון בעבודה משפטית בחברות ציבורית נסחרות ב Nasdaq ו/או בבורסה לני"ע בת"א הכרחי.
    ניסיון בהובלת עסקאות ופרויקטים מרובי ממשקים הכרחי.
    ניסיון רלוונטי קודם בתעשיית הפארמה יתרון.
    אנגלית ברמה גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5684540
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 22 שעות
    קבוצת נישה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה העוסקת בפתרונות פיננסים ובמימון באזור המרכז דרוש /ה יועץ /ת משפטי /ת
    התפקיד כולל:
    ניהול היחידה המשפטית (המונה 4 עו"ד ) ומזכירות חברה.
    הכנת הסכמים מסחריים (הסכמי שירות, ספקים והתקשרויות מסחריות)
    עבודה מול ממשקים מרובים בארגון ומחוצה לו.
    ניהול תהליכים משפטיים (ליטיגציה, גביה, שירות, דיני עבודה, משפט וטכנולוגיה) ועוד.
    ליווי הפיתוח העסקי וייעוץ שוטף להנהלה
    מזכירות חברה.
    דרישות:
    תואר במשפטים ורישיון מוסמך /ת בעריכת דין - חובה
    לפחות 10 שנות ניסיון כ עו"ד - חובה. 
    ניסיון ניהולי- חובה.
    ניסיון כיועמ"ש בחברה מסחרית או ניסיון בייעוץ משפטי לחברה פיננסית - יתרון.
    ראייה עסקית רחבה וניסיון ניהולי מוכח, בעיקר של צוות משפטי.
    ניסיון בעבודה עם הסכמים מסחריים /חוזים. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5712358
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?