דף הבית » משרות לפי חברות » אינטרוויו
אינטרוויו

    דרושים אינטרוויו

    המשרות שלנו (6)
    תחום עיסוק
    מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
    כמות עובדים
    1-10

    עוד עלינו

    משרות אינטרוויו

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 6 משרות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת היי טק בתל אביב דרוש /ה חשב /ת שכר בצוות.
    התפקיד כולל:
    עריכת משכורות לכ- 300 עובדים בארץ, עבודה מול מוסדות, דיווחים למס הכנסה, עבודה מול חברות ביטוח ומנהלי הסדרים ומתן מענה לעובדים.
    דרישות:
    חשב /ת שכר - מוסמך /ת.
    מעל 3 שנות נסיון בתפקיד דומה.
    אקסל ואנגלית ברמה גבוהה.
    שליטה בדיני עבודה.
    נסיון בעבודה על תוכנת מל"מ - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5984088
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת היי טק מובילה בתל אביב דרוש /ה מנהל /ת חשבונות בצוות.
    התפקיד כולל:
    עבודה מול ספקים (קליטת חשבוניות ספק, תשלומים והפרשות), סגירה חודשית, כרטיסי אשראי, שליחת בקשות למס הכנסה בגין ניכוי מס במקור לתושבי חוץ.
    דרישות:
    1. 5 ש"נ.
    2. ניסיון בסגירת מאזנים ברמה חודשית.
    3. ניסיון בהוצאות לשלם ומראש.
    4. התאמות בנקים.
    5. עבודה רב מטבעות.
    6. קליטת חשבוניות ספקים+ רישום חשבונית ספק מרכזת- חובה.
    7. עובדה מול פריוריטי- חובה.
    8. רכוש קבוע- יתרון.
    9. יתרון לניסיון מחברת הייטק /חברה ציבורית.
    10. שותף /ה לתהליך סגירת חודש - יתרון.
    11. אנגלית רמה גבוהה- חשוב.
    12. תעודת הסמכה- חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5991923
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 9 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת יעוץ מובילה בתל אביב דרוש /ה אנליסט /ית.
    התפקיד כולל:
    ביצוע הערכות שווי כלכליות של חברות ושל מכשירים פיננסיים מורכבים.
    מעורבות בתהליכים של מיזוגים ורכישות (M&A).
    מעורבות בתהליכים של הנפקות בארץ ובחו"ל.
    מעורבות בתהליכי מימון מורכבים.
    בניית מודלים כלכליים לניתוח ולעיבוד נתונים.
    ביצוע הערכות שווי וליווי כלכלי של סטארט-אפים.
    פגישות וקשר שוטף עם לקוחות.
    דרישות:
    בוגר /ת תואר ראשון בכלכלה /מנע"ס /חשבונאות בממוצע ציונים גבוה ממוסד אקדמי מוביל.
    רואה /ת חשבון מוסמך /ת לאחר סטאז'.
    ציון פסיכומטרי מעל 700.
    ידע בשוק ההון.
    שליטה מלאה ביישומי אופיס וידע נרחב באקסל.
    יכולת ניסוח מעולה בכתב ובעל פה בעברית ובאנגלית.
    יכולת אנליטית גבוהה והבנה עסקית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6004568
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 4 שעות
    אינטרוויו
    Location: Tel Aviv-Yafo and Ramat Gan
    Job Type: Full Time
    SOX Director.
    A Day In The Life of a SOX Director.
    Lead the ICFR process narratives, process flowcharts, key control design, control testing, remediation and reporting.
    Provide support to process owners/control owners and cross-functional teams to ensure controls are designed and implemented effectively.
    Develop the ICFR testing execution plan.
    Develop and conduct ICFR compliance training for employees.
    Working with the cross functional team within the CFO and IT organizations.
    Stay abreast of changes in regulations to ensure timely compliance.
    Manage the 3rd party consultant who will assist the Company in developing the ICFR program.
    Report progress updates to thr Committee, Senior Leadership, Audit Committee and Board of Directors.
    Provide input to Management in establishing the management sub-certification process and related reporting.
    Requirements:
    6-8 years of relevant experience of which 5+ years of experience in managing SOX (or similar) compliance programs for a US-filer parent.
    Internal controls experience with one or more US publicly-traded companies.
    Audit experience in a Big 4 Accounting firm - a plus.
    BA/BS degree in Business, Finance, or Accounting.
    CPA or Certified Internal Auditor (CIA).
     
    Show more...
    6029308
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    Location: Tel Aviv-Yafo and Ramat Gan
    Job Type: Seniors and Full Time
    A Fin-Tech Start-Up In Tel-Aviv Is looking for a controller.
    Perform completeness checks of all financial information.
    Assist with implementation of new work procedures and lead optimization of old ones.
    Maintain an adequate system of accounting records and working closely with the bookkeeper to assure and supervise the accuracy of ongoing/monthly/annually accounting matters.
    Lead improvements in preparation monthly closing process to meet tight deadlines.
    Perform and implement different controls to ensure proper posting in the books.
    Work closely with the companys auditors.
    Prepare different analysis and assist with various tasks related to everyday activity.
    Participate and lead improvements in internal financial and system processes.
    Assist with special projects and ad-hoc requests.
    Requirements:
    1-2 years of Experience in a fast-growing High-tech company - Must; Experience in a financial services company - an advantage.
    CPA with an Internship in one of the Big 4 - a must.
    Priority Experience - an advantage.
    Ability to work independently and yet a team player, highly committed.
     
    Show more...
    6032370
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: הרצליה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למחלקת כספים של קבוצת אחזקות דרוש/ה מנהלת חשבונות מנוסה
    תחומי אחריות:
    - קליטת והפקת חשבוניות וביצוע תשלומים.
    - התאמת חשבונות ספקים, לקוחות, בנקים.
    - ביצוע הנהלת חשבונות שוטפת.
    - סגירת מוסדות - הכנת דיווחים חודשיים ושנתיים ממוכנים לרשויות המס
    - הכנת ני"ע עבודה לביקורת שנתית (ותקופתיים לפי צורך) של החברות ועבודה מול הרו"ח
    - הכנת תזרים מזומנים ומעקב.
    - בדיקת סבירות מימון של לוחות סילוקין והפרשי הצמדה.
    - עבודה מול בנקים.
    דרישות:
    - השכלה- תעודת מנהח"ש סוג 3. לפחות 3 שנות ניסיון בהנהלת חשבונות לקוחות, ספקים והכנת מאזן לביקורת רו"ח בחברה.
    - שליטה מצויינת בתוכנות ה- office ובעיקר ב Excel-
    - אוריינטציה מיחשובית טובה. ארגון, סדר ויכולת גבוהה של ניהול זמן ועמידה בלוחות זמנים.
    - אחריות, נכונות לעבודה תחת לחץ, גמישות בשעות, יחסי אנוש מעולים ויכולת לימוד מהירה.
    - ידיעת השפה האנגלית- ברמה טובה מאוד.
    - ניסיון בתוכנת SAP Business One יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6042305
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?