דף הבית » כל החברות » כלכלה / ביטוח / פיננסים »  דרושים דלויט ישראל ושות
דלויט ישראל ושות

דרושים דלויט ישראל ושות

תחום עיסוק
כלכלה / ביטוח / פיננסים
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות דלויט ישראל ושות (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
לידר משאבי אנוש Leader HR
דרושים בלידר משאבי אנוש Leader HR
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: בכירים ומשרה מלאה
תנאים נוספים:רכב צמוד, קרן השתלמות
תפקיד מאתגר הכולל ניהול והובלה אסטרטגית של סוכנות ביטוח המתמחה בפיננסיים.
ניהול יחידת רווח והפסד, אחריות מלאה ורוחבית על הובלת הצמיחה העסקית,
עמידה ביעדי גיוס נכסים, וניהול צוות יועצים ומשווקים כולל גיוס, הכשרה והנעת הצוות להישגים.
אחריות על פיתוח פתרונות חיסכון מקיפים ללקוחות פרטיים ועסקיים, תוך התמקדות במוצרים: קרנות פנסיה, קופות גמל, קרנות השתלמות ואלטרנטיב.
הובלת תהליכי מכירה מורכבים, ניהול רוחבי, פיתוח ערוצי שיווק וגיוס לקוחות חדשים (B2B ו-B2C).
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי חובה
רישיון סוכן/ת ביטוח פנסיוני / משווק/ת פנסיוני/ת בתוקף מטעם רשות שוק ההון חובה
7 שנות ניסיון ומעלה בניהול מערכי מכירות או תפעול באגפים פנסיוניים / פיננסיים - חובה
ניסיון בתפקיד רלוונטי בכיר מסוכנויות ביטוח מובילות חובה
ניסיון מוכח בשיווק / תפעול וניהול נכסים בתחומי גמל, פנסיה, קרנות השתלמות וכו'
יכולת מוכחת להוביל צמיחה עסקית
יכולות הנעת צוותים להישגים יוצאי דופן המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8449920
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
לידר משאבי אנוש Leader HR
דרושים בלידר משאבי אנוש Leader HR
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
תנאים נוספים:רכב צמוד, קרן השתלמות
תפקיד בכיר ומאתגר הכולל הובלת אסטרטגיית שיווק, חיזוק מעמד המותג ויצירת ערך עסקי משמעותי.
שותפות בהנהלת אגף השיווק בקבוצה.
אחריות על ניהול, בנייה והובלת המותג באופן אסטרטגי.
הובלת תוכנית עבודה שנתית, ובניית תהליכים ונהלי עבודה שיווקיים מול כל הממשקים הרלוונטיים.
ניהול מחקרי שוק איסוף וניתוח נתונים (אסטרטגיה, מגמות, שוק, תחרות ותובנות צרכניות).
תכנון והובלת קמפיינים שיווקיים מקיפים של המותג על כל היבטיהם.
ניהול ואחריות על נראות המותג בכל הפלטפורמות.
ניהול שוטף של משרד פרסום, יח"צ, חברות קד"מ, חברות הפקה, סוכנות סושיאל, סוכנות משפיענים ועוד.
ייזום וניהול שותפויות אסטרטגיות ומסחריות.
תכנון וניהול תקציב השיווק ברמת המטה והאתרים בהתאם למיקודים העסקיים ותוכניות העבודה.
ניהול ישיר של מספר עובדי מטה, וניהול מטריציוני של מספר עובדים/ות באתרים.
נוכחות שוטפת בשטח וקיום ביקורים באתרי החברה.
כפיפות לסמנכ"ל שיווק.
משרה מלאה בת"א וללא מודל עבודה היברידי.
דרישות:
תואר ראשון בתחום רלוונטי חובה
תואר שני יתרון
10 שנות ניסיון ומעלה בתפקידי ניהול שיווק בארגונים גדולים חובה
ניסיון בניהול והובלת צוות שיווק - חובה
ניסיון מוכח בניהול תקציב שיווק משמעותי חובה
ניסיון מתחום הקמעונאות / מוצרי צריכה / אופנה - יתרון
ניסיון בשיווק B2C ו-B2B
ניסיון בייזום וניהול שת"פים מסחריים והיכרות עם עולמות הקד"מ חובה
חשיבה אסטרטגית ואופי יזמי מובהק
יכולות הובלה והנעה של עובדים/ות
יכולת עבודה בסביבה דינמית, מול ממשקים מרובים ומורכבים
עמידות בלחצים וניהול דרישות ממקורות שונים במקביל
נכונות לנסיעות ברחבי הארץ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8427512
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
מיקום המשרה: תל אביב יפו ורמת גן
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת סחר גלובלית בתחום האנרגיה דרוש/ה
Chief of Staff

עבודה במטה החברה במרכז הארץ
שעות עבודה: ימים א-ה 10-19.(יום אחד עד 17)

תיאור התפקיד
יד ימינו של המנכ"ל,אחריות על תיאום, ניהול והובלת תהליכים אסטרטגיים ותפעוליים בחברה. התפקיד כולל עבודה צמודה עם ההנהלה הבכירה, ניהול ממשקים רוחביים בארגון, קידום פרויקטים חוצי ארגון ותמיכה בקבלת החלטות אסטרטגיות.

תחומי אחריות מרכזיים
ניהול ותיאום יומי של יומן מנכ"ל והנהלה, כולל פגישות אסטרטגיות מול לקוחות, שותפים וגורמים חיצוניים.
הובלת פרויקטים רוחביים בארגון: בניית תכניות עבודה, מעקב ובקרה על ביצוע, הצפת חסמים ומתן פתרונות.
איסוף, ניתוח והצגת מידע עסקי ותפעולי להנהלה לצורך קבלת החלטות.
הכנת מצגות, דוחות וסיכומים להנהלה
שיפור תהליכים פנים ארגוניים והטמעת שיטות עבודה אפקטיביות.
ניהול קשר רציף עם מחלקות החברה: כספים, HR, פיתוח, תפעול ומכירות.
ייצוג המנכ"ל והחברה מול גורמים פנימיים וחיצוניים בעת הצורך.
דרישות:
תואר ראשון רלוונטי מנהל עסקים / תעשייה וניהול / תחום הנדסי. תואר שני יתרון.
ניסיון של לפחות 5 שנים בתפקידי ניהול פרויקטים / PMO / יועץ אסטרטגי / Chief of Staff או תפקיד דומה.
ניסיון מוכח בעבודה מול הנהלה בכירה ודירקטוריון.
יכולת מוכחת בבניית תוכניות עבודה, ניהול משימות מורכבות ובקרת ביצוע.
שליטה גבוהה מאוד בExcel, PowerPoint וכלי ניתוח נוספים.
אנגלית ברמת שפת אם/גבוהה מאוד חובה.

יתרון
ניסיון מחברה גלובלית/טכנולוגית/תעשייתית.
רקע בייעוץ אסטרטגי או מחברת Big4.

יכולות אישיות:
חשיבה אסטרטגית ויכולת ירידה לפרטים.
יכולת ניהול עצמי גבוהה מאוד, סדר וארגון ברמה גבוהה.
מצוינות תקשורתית ויכולת השפעה על גורמים בכירים.
דיסקרטיות ואמינות ברמה הגבוהה ביותר.
יכולת לעמוד בלחץ ולנהל מספר רב של משימות במקביל. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8362681
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בSort HR
מיקום המשרה: ירושלים ותל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת שיווק נדל"ן מובילה, דרוש/ה מנהל /ת חטיבה לתפקיד הכולל ניהול מספר פרויקטים ומספר לקוחות (יזמים), אחריות על הקשר השוטף עם היזם וניהול שוטף של שיווק ומכירת הפרויקטים.
- ייצוג החברה בעבודה שוטפת מול היזמים.
- בדיקות שוק
- גיבוש אסטרטגיה שיווקית והכנת תכניות שיווק
- ליווי תכנון מול האדריכלים
- איסוף מידע שוטף על מתחרים ועל מגמות שוק
- הכנת הפרויקטים למכירה- עבודה מול ספקים שונים להכנת כל עזרי המכירה ומשרד מכירות
- בניית מחירונים וסקרי מחירים
- עבודה מול משרדי מיתוג ופרסום וביצוע תהליכי מיתוג לפרויקטים
- גיוס וגיבוש צוות מכירות לכל פרויקט, הכשרה ופיקוח
- מעקב ופיקוח אחר העבודה ב CRM
- מעקב ובקרת מכירות שוטפת לאורך חיי השיווק
- סיוע בסגירת עסקאות וקידום חוזים
- השתתפות בישיבות שיווק מול היזמים והכנת דוחות תקופתיים.
*המשרה רלוונטית גם לעצמאים- עבודה נגד חשבונית.
דרישות:
ניסיון בניהול מכירות ושיווק במגורים- חובה
ניסיון בניהול אנשי מכירות - חובה
היכרות טובה עם העיר ירושלים- חובה
שליטה בתוכנות אופיס -חובה כולל אקסל לבניית דוחות ומערכות CRM כמו במבי.
רקע אקדמאי - יתרון
תקשורת בין אישית מעולה.
יכולת עבודה תחת לחץ.
עצמאות ומנהיגות.
יכולת התנסחות טובה בכתב ובעל פה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8367640
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בתן ביס
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
מחלקה:Global Finance Operation-פעילות פיננסית גלובלית
בכפיפות ל: R2R Insights Manager

מחלקה:Global Finance Operations (פעילות פיננסית גלובלית)כפיפות ל:Accounting & Insights Manager - R2R (מנהל/ת חשבונאות ותובנות)

מוכן/ה לאתגר?

אם כן, תן ביס תחת הקבוצה הגלובלית -JET-Just Eat Takeaway.com הוא המקום בשבילך.

אנחנו פלטפורמה גלובלית מובילה למשלוחי מזון אונליין, והחזון שלנו הוא לאפשר נוחות יומיומית לכל אחד. בין אם מדובר בארוחת שישי מפוארת, קערת פוקי לאחר אימון, או הזמנת מצרכים מהסופר הפלטפורמה הטכנולוגית שלנו מחברת עשרות מיליוני לקוחות עם מאות אלפי מסעדות, חנויות מכולת ושותפים ברחבי העולם.

אודות התפקיד:

אנו מחפשים מנהל/ת חשבונות בכיר/ה (Accounting Associate Manager) נמרץ/ת וחד/ה, שיוביל/תוביל ויחנוך/תחנוך צוות קטן האחראי על כל הדיווח והחשבונאות הפיננסית של הפעילות שלנו בישראל. זוהי הזדמנות מצוינת לאנשי מקצוע ממוקדי-פרטים, בעלי כישורי חשבונאות חזקים ותשוקה להובלת צוותים ולקידום שיפורי תהליכים.

תפקיד זה הוא מפתח במהפך הפיננסי הגלובלי שלנו (Finance Transformation), והוא דורש חשיבה ביקורתית וגישה פרואקטיבית וממוקדת-פתרונות.

אלה כמה מהמרכיבים המרכזיים בתפקיד:

הובלת תהליכי סגירת ספרים חודשיים ושנתיים, הבטחת דיווח פיננסי מדויק ובזמן, והכנה/בדיקה של דוחות רווח והפסד ומאזן חודשיים.
פיקוח ושיפור של התאמות המאזן, ניהול דוחות כספיים סטטוטוריים ומשמש/ת כאיש/אשת קשר מרכזי/ת לביקורות פנימיות וחיצוניות.
חניכה ופיתוח של צוות חשבונאות קטן, תוך טיפוח תרבות של שיתוף פעולה וביצועים גבוהים.
אספקת ניתוח פיננסי מעמיק ותובנות להנהלה באמצעות חקירת סטיות ותרגום נתונים להמלצות מעשיות.
הנעת אופטימיזציה של תהליכים והשגת יעילות באמצעות שימוש בנתונים ובכלי דיווח, ותרומה ליוזמות הטרנספורמציה הפיננסית הרחבות יותר שלנו.
בניית קשרי עבודה חזקים עם צוותים חוצי-תחומים וגורמים חיצוניים כדי להבטיח דיווח ועמידה (Compliance) מדויקים וזורמים.

**יש לשלוח קוח באנגלית בלבד**
דרישות:
מה תביא/י איתך לתפקיד?

רואה/ת חשבון מוסמך/ת (או מנהל/ת חשבונות בכיר/ה) עם ניסיון רב בפיננסים, כולל רקורד מוכח של הובלת צוותים וניהול מחזורים פיננסיים מורכבים.
מומחיות ב-GAAP/IFRS וניסיון עם מערכות ERP מרכזיות כגון SAP, Workday או Oracle.
שליטה מלאה בכלי ניתוח פיננסי כמו Excel ו-Google Sheets, והיכרות עם כלי ויזואליזציית נתונים (כגון Power BI, Looker).
כישורים אנליטיים, יכולת פתרון בעיות ותקשורת חזקים, עם חשיבה פרואקטיבית וגישה שיתופית.
יכולת מוכחת לנהל סדרי עדיפויות מרובים ולשגשג בסביבה דינמית ומהירה.
נדרשת שליטה מלאה (Fluency) באנגלית ובעברית.
CVs must be submitted in English

בתן ביס וב-JET- זה נמצא בתפריט

הצוותים שלנו בונים קשרים פנימיים ועובדים עם כמה מהמותגים המוכרים ביותר בעולם, מה שמעניק לנו השפעה בינלאומית אמיתית בסביבה דינמית.

תרבות העבודה היא מהנה, מהירה ותומכת, ועוסקת בצמיחה, תנועה וחגיגה של כל היבט בחיי ה-"JETers" שלנו. הודות להם, אנחנו נשארים צעד אחד לפני המתחרים.

הכלה, גיוון ושייכות (Inclusion, Diversity & Belonging)

לא משנה מי את/ה, איך את/ה נראה/ית, מי את/ה אוהב/ת, או מאיפה את/ה תוכלי למצוא את מקומך ב-Just Eat Takeaway.com. אנו מחויבים ליצירת תרבות מכילה, המעודדת גיוון של אנשים ומחשבה, שבה כל העובדים מרגישים שייכים באמת ויכולים להביא את עצמם בצורה המלאה והצבעונית ביותר לעבודה מדי יום.

מה עוד מתבשל?
רוצה לדעת עוד על ה-JETers שלנו, התרבות או החברה? עיין/י באתר הקריירה שלנו, שם תמצא/י סיפורי עובדים, בלוגים, פודקאסטים ועוד "פינוקים" מבית JET.

מוכן/ה לתפוס את מקומך? הגש/י מועמדות עכשיו!
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8449232
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
הצטרפו אלינו!
לקבוצת חברות מובילה בתחום הנדל"ן דרוש/ה מנהל/ת חשבונות יחידנית עד למאזן, בעל/ת רקע בשכר, לתפקיד משמעותי, מגוון ומאתגר.

למה כדאי להצטרף אלינו?
- סביבת עבודה מקצועית, דינמית ותומכת.
- חשיפה למספר חברות בקבוצה ולניהול פיננסי מלא.
- אפשרות להתפתח מקצועית בתחומי הנהלת חשבונות, שכר ודוחות ניהוליים.
- מיקום נוח: 5 דקות הליכה מרכבת השלום.

מה כולל התפקיד?
- הנהלת חשבונות מלאה עד למאזן עבור מספר חברות בקבוצה.
- טיפול שוטף בחשבוניות, תשלומים, התאמות בנקים וניתוח כרטיסים.
- עבודה מול ספקים ולקוחות, גבייה והתחשבנות.
- חשבות שכר: שכר חודשי, גמר חשבון, קופות גמל, פנסיה וביטוחים. (למס' עובדים מועט יחסית)
- דיווחים לרשויות: מס הכנסה, ביטוח לאומי, טפסים 856, 126, דיווח אחיד, מס"ב)
- הכנת תיקי ביקורת רו"ח באופן עצמאי ובאיכות גבוהה.
- בנית דוחות חודשיים ודוחות ניהוליים להנהלה.
- תיעוד תהליכים, בקרות שוטפות והבנה מערכתית.

משרה מלאה- ימים א-ה במשרדי החברה- גמיש!
דרישות:
- תעודת מנהל/ת חשבונות סוג 3 - חובה.
- ניסיון מוכח בהנהלת חשבונות עד מאזן - חובה.
- תעודת חשב/ת שכר- יתרון.
- שליטה גבוהה באקסל ובסביבה ממוחשבת.
- ניסיון בתוכנת חשבשבת - יתרון משמעותי.
- היכרות עם מערכת DOKKA - יתרון.
- תואר ראשון- יתרון.
- ניסיון בתחום נדל"ן יזמי וקבלני ביצוע- יתרון משמעותי
- דיוק, סדר, אחריות, רהיטות, יכולת מולטיטסקינג, ראש גדול והבנה מערכתית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8432765
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בJobs.ai
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
עבודת הנה"ח שוטפת התאמות בנקים, פקודות יומן, תשלומים, גביה, דיווחים תקופתיים למוסדות, הפקת תלושי שכר לעובדים, ניהול והתאמת כרטיסים, בקרה על כרטיסי אשראי אחריות על תהליך הכנת התשלומים, עזרה ופיקוח על ניהול תזרים המזומנים. הכנת ספרים לביקורת חיצונית ע"י רו"ח, הכנת דוחות רווח והפסד פנימיים ניהול תמחור שירותים בארגון.

המשרה במשרדי החברה בתל אביב רמת החייל
העבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' ללא ימי שישי.

* משרה זו פונה לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות סוג 3 חובה
חשבות שכר חובה
ותק של לפחות 10 שנים כמנהל/ת חשבונות "עד מאזן" חובה
ניסיון קודם בנושאים המפורטים בהגדרת המשרה חובה
ניסיון עם תוכנות חשבשבת ומכפל חובה
היכרות עם מערכות לניהול תזרים מזומנים יתרון
ידע בשפה האנגלית יתרון
שליטה מלאה בתוכנת office, ובאקסל
יכולת עבודה עצמאית, ראש גדול, ניסיון בניהול צוות.
יחסי אנוש טובים.
אנו מחפשים משיהו/י לגדול איתה שרוצה לגדול איתנו המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8391699
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בבר שרותי השמה וגיוס
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
תנאים נוספים: מספר סוגים
לקבוצת ייעוץ והשקעות מובילה ודינמית, הפועלת בין היתר בתחום האנרגיה המתחדשת, דרוש/ה מנהל /ת חשבונות, להובלת המערך הפיננסי של הקבוצה, קרן השקעות ייעודית וגופים עסקיים נוספים.

מדובר בתפקיד משמעותי ובעל השפעה ישירה, הכולל אחריות מלאה על הפעילות הפיננסית, עבודה שוטפת עם הנהלה בכירה וחשיפה לעולמות השקעה, מימון וייעוץ ברמה גבוהה.

תחומי אחריות:
ניהול פיננסי וחשבונאי כולל (Controller)

אחריות כוללת על המערך הכספי והחשבונאי של הקבוצה, הקרן והחברות הקשורות

עבודה שוטפת מול הנהלות בכירות

הכנת דוחות כספיים והובלת תהליכי ביקורת שנתית

עבודה מול משרדי רו"ח, יועצי מס וגורמי הנה"ח חיצוניים

ניהול ובקרה על היבטי מיסוי (מע"מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי ועוד)

תזרים, תקציב ובקרה (Treasury Planning)

ניהול תזרים מזומנים מורכב, תחזיות ובקרה חודשית

עבודה שוטפת מול בנקים: אשראי, הלוואות, ערבויות ופיקדונות
דרישות:
מנהל /ת חשבונות מוסמכ/ת חובה
ניסיון בסקטור הפיננסי / ייעוץ יתרון משמעותי
שליטה גבוהה באקסל ויכולות ניתוח נתונים
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה וכתיבה)
ראייה אנליטית, יכולת עבודה עצמאית וריבוי משימות
יחסי אנוש מצוינים ויכולת ניהול זמן המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8459546
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בBDO
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ועבודה היברידית
לצוות מיקור חוץ של פירמת BDO דרוש.ה חשב.ת.

איך יראה יומך?
עריכת דוחות כספיים של חברות אירופאיות בנות חודשיים, רבעוניים ושנתיים לפי US GAAP ו Local GAAP.
אחריות על מספר מדינות באירופה על כל ההיבטים החשבונאיים, לרבות בקרות, הכנת דוחות חודשיים ורבעוניים ועבודה מול provider מקומי.
הכנת דוחות המס לחברות הבנות ועבודה מול יועצים באותן מדינות.
ממשקי עבודה מרובים עם צוותי הכספים השונים.
עבודה מול רואי החשבון המבקרים של חברות הבנות בביקורת דוחות הכספיים ודוחות המס.
ייעול תהליכים פיננסיים, בקרות והובלת דיגיטציה של מערכות חשבונאיות.
עבודה שוטפת מול ה-Headquarters בארה"ב.
דרישות:
רו"ח (CPA) חובה!
ניסיון של לפחות 3 שנים בחברה גלובלית לאחר התמחות - חובה! נ
יסיון בביקרות ועריכת דוחות כספיים לפי ה US GAAP- חובה!
בוגר.ת ביג 4 יתרון שליטה גבוהה באנגלית שליטה גבוהה באקסל היכרות עם מערכות ERP חובה (אורקל יתרון משמעותי)

***נכונות לעבודה ממשרדי החברה ביקנעם המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8405031
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באירון מאזנים
מיקום המשרה: כרמיאל
סוג משרה: משרה מלאה
?אחריות מלאה על דיווח כספי חודשי, רבעוני ושנתי לכלל החברות בקבוצה
?הכנת דוחות כספיים חיצוניים בהתאם לכללי IFRSובסטנדרטים של חברות ציבוריות בישראל
? ניהול דוחות פנימיים:בקרה תקציבית, תחזיות תזרים מזומנים, ניתוחי רווחיות ו-KPIs
?הובלת תהליכי בקרה פנימית) (SOX-likeושיפור תהליכים חשבונאיים
?עבודה שוטפת מול צוות הכספים בחברה, רואי חשבון חיצוניים, הנהלה וגורמי מטה
?תמיכה בפרויקטים חוצי-ארגון בתחום מערכות מידע פיננסיות
דרישות:
רו"ח מוסמך/ת
?ניסיון כחשב/ת בחברה תעשייתית יתרון משמעותי
?ידע וניסיון בדיווח על-פי IFRS
?יוצא ה Big 4
?מחלקה כלכלית יתרון
?שליטה גבוהה באקסל ובמערכות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8438688
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו