דרוש.ה נציג /ה לתמיכת מכירות- Back Office לחברה תעשייתית מובילה בפתח תקווה.
התפקיד כולל:
* טיפוח הקשר עם מגוון לקוחות החברה תוך טיפול בתהליכי הזמנות, הצעות מחיר, תמחור ותפעול
* ניהול ותפעול אספקות מוצרי החברה תוך שמירה על רמה גבוהה של איכות ושרות מקצועי ואדיב
* התנעה, ליווי ומעקב אחר פרוייקטי פיתוח של מוצרים חדשים
* המשרה מיועדת לאנשים שאוהבים אתגרים ובעלי מוטיבציה גבוהה שחקני נשמה!
* התפקיד הינו אדמיניסטרטיבי, דורש הבנה טכנית, ומחייב תקשורת שוטפת עם אנשי המכירות, המפעל ולקוחות החברה.
דרישות:
* ניסיון של שנתיים לפחות בתפקיד דומה או בתפקידים אדמיניסטרטיביים-חובה.
* שליטה בתוכנות ה- office- חובה.
* ידע וניסיון בתוכנת Priority - יתרון משמעותי.
* הבנה טכנית.
* אנגלית ברמה טובה.
משרה מלאה (לא הברידית) ימים א' ה', 8.5 שעות,
בפתח תקווה (עד מרץ 26 בברקן). המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.