לארגון גלובלי גדול דרוש/ה מנהל.ת מותג לתפקיד מאתגר ומרתק בחברה מובילה בתחומה ובכפיפות למנהלת השיווק
במסגרת התפקיד:
ניהול, הובלה והוצאת לפועל של התוכנית השיווקית השנתית.
בקרה על נהלי המותג מול היחידות העסקיות, הספקים והשותפים לרבות אתרים, עמודי סושייאל, מוצרים שיווקים וכדומה.
הוצאה לפועל של קמפיינים שיווקים- לרבות עדכון תוכן אתר, אישורי תוכניות, שליחת דיוורים, והפקת חומרים שיווקים ככל שידרשו.
יצירה והפקת חומרים ומוצרים שיווקים מול ספקים נותני שירות. משלב כתיבת הבריף ועד אישור התוצרים והפצתם. כמו גם היכולת ליצור עצמאית חומרים במערכות עריכה כמו פיגמה, קאנבה.
יכולת ניתוח מהלכים על ידי ניתוח נתונים והסקת המסקנות.
ניהול הקשר והעבודה הרציפה עם ספקים ושותפים נותני שירות בחו"ל ובארץ
תמיכה במחלקות ופרויקטים פנים ארגוניים
דרישות:
לפחות 1-2 שנות ניסיון בניהול מותג גלובלי או תפקיד שיווקי דומה
הכרות קודמת ומעמיקה עם עולם הפרסום בדיגיטל וחווית משתמש-חובה
אנגלית ברמה גבוהה מאוד-כתיבה ודיבור- חובה
יכולת אנליטית והוצאת תובנות
יכולת עבודה עצמית, יוזמה והנעת ממשקים מרובים
תקשורת בינאישית טובה, יכולת תיעדוף משימות ועבודה תחת לחץ.
היכרות עם יהדות ארה"ב יתרון
הבנה במערכת salesforce / BI - יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.