הנפקת חשבוניות הכנסה, מעקב ושליחת חשבוניות הוצאה, מעקב שוטף על חשבון בנק, תיאום לו"ז למנכ"ל ולסמנכ"לית, טיפול בבירוקרטיה, קבלה ושליחה של הצעות מחיר, התנהלות שוטפת מול רואה חשבון ולקוחות, תפעול שוטף של לידים (פניה, מעקב, שיחת מכירה, תיאום פגישות מכירה וכו').
דרישות:
שליטה מלאה ביישומי Office - חובה
ניסיון קודם בניהול משרד - חובה
מולטיטאסקינג, יחסי אנוש טובים, סדר ואחריות אישית למעקב אחרי משימות, הגדלת ראש, דיסקרטיות.
ניסיון קודם במכירות - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.