דף הבית » משרות לפי חברות » ברנע ושות' משרד עורכי דין
ברנע ושות' משרד עורכי דין

    דרושים ברנע ושות' משרד עורכי דין

    תחום עיסוק
    משפטים
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- ברנע ושות' משרד עורכי דין

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- ברנע ושות' משרד עורכי דין אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    מיקום המשרה: חולון ותל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברת אופנה מובילה דרוש /ה איש /אשת אחזקה.
    עבודה כוללת צבע, תיקונים, עלייה על סולמות, עבודה בחנויות וגם במטה החברה.
    שעות עבודה:
    היקף משרה א' ה'.
    שעות העבודה 08:00-17:00 או 07:00-16:00
    יש רכב צמוד.
    חובה ממליצים!
    דרישות:
    ניסיון מוכח באינסטלציה ומיזוג אוויר -נדרש רקע טכני.
    חשמלאי /ת מהווה יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6375091
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 11 שעות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    למוסד תרבות בתל אביב דרוש /ה עובד /ת אחזקה!
    במסגרת התפקיד:
    ביצוע עבודות אחזקת מבנה מונעת ושבר בכלל תחומי אחזקת המבנה-
    אינסטלציה, מסגרות, עבודות צבע, ריצוף, גבס, עבודות בינוי ושיפוץ, נגרות ופרזול.
    תנאים:
    משרה מלאה
    ימים א'-ה' 07:30-16:30 עם נכונות לשעות נוספות בתדירות נמוכה.
    קליטה ישירה לחברה מעולה!
    נא לציין ציופיות שכר.
    דרישות:
    ניסיון בתחום אחזקת המבנה- חובה.
    מוסר עבודה גבוה ויכולת עבודה עצמאית ובצוות- חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6357955
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 9 שעות
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    איך נשמע לכם /ן מענק של 5000 ש"ח? פרטנר מגייסת נציגים למוקדי השירות והמכירה ואתם /ן מקבלים /ות מענק שווה במיוחד!!!

    אם התחום הפיננסי מדבר אליכם /ן ואתם /ן מחפשים /ות להתקדם בתחום, אנו מזמינים אתכם /ן להצטרף אלינו וליהנות מסביבת עבודה דינאמית ומגוונת, עם הרבה אפשרויות להתפתח ולהתקדם בתחום.
    התפקיד כולל מענה ללקוחות העסקיים והפרטיים של החברה בנושאים פיננסים כגון: גבייה, בירור, פריסה והסדרת תשלומים.
    המתאימים יהנו מהטבות, תמריצים, נופש חברה בחו"ל, פעילויות רווחה, ארוחות מסובסדות וחדר אוכל מפנק, הסעות על חשבון החברה והכשרה מקצועית.
    המוקד ממוקם בראש העין וקיימות הסעות (מנתניה עד רחובות).
    למה אתם /ן מחכים /ות? שילחו קו"ח!
    אפשרות גם למשרות הורה וסטודנט /ית.
    דרישות:
    שירותיות.
    אסרטיביות.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6279011
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 8 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למשרד עו"ד מהגדולים והמובילים בארץ, דרוש /ה רכז /ת גביה וקשרי לקוחות.
    במסגרת התפקיד:
    העבודה הינה מול לקוחות פנימיים וחיצוניים וכוללת מתן שירות ללקוחות עסקיים מהגדולים במשק.
    מתן מענה פיננסי ללקוחות המשרד בנושא חשבוניות ושכר טרחה.
    הסדרה ומעקב אחר תשלומים.
    העבודה במשרה מלאה, ימים א'-ה', 8:00-16:30 וימי שישי אחת לחודשיים.
    דרישות:
    ניסיון קודם בעבודה משרדית והתנהלות מול ממשקים.
    אנגלית מצוינת כתיבה ודיבור חובה! (התנהלות מול לקוחות גלובאליים)
    מתן שירות והתנסחות ברמה גבוהה.
    תודעת שירות ברמה גבוהה, יכולת עבודה תחת לחץ ועומס, סדר וארגון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6006937
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    3 ימים
    דלויט ישראל ושות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    ל- Deloitte ישראל דרוש /ה מזכיר /ת קבלה.
    התפקיד כולל:
    - שליטה בתוכנת Outlook, תיאום ווידוא פגישות, הכנת חומרים לקראת פגישות וניהול זמן המנהלים.
    - הקמת דרישות רכש, הזמנות וחשבונות ללקוחות.
    - מענה למייל הראשי של הפירמה, מענה טלפוני וקבלת אורחים ולקוחות- הכנת הישיבות, הכנת דוחות החזרי הוצאות וארגון ישיבות הצוות של השותפים.
    העבודה הינה במשרה מלאה במשרדי החברה במגדלי עזריאלי ובמתכונת היברידית.
    אנו ב-Deloitte מאמינים כי גיוון והכלה בקרב אנשינו הוא מרכיב קריטי בהצלחה שלנו ולכן אנו מטפחים תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו.
    דרישות:
    - ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם- חובה.
    - אנגלית ברמה גבוהה- חובה.
    - תואר ראשון- יתרון.
    - ניסיון עבודה קודם בחברה גלובלית - יתרון משמעותי.
    - שליטה ביישומי ה- Office (בדגש על Outlook)- חובה.
    - יכולת עבודה בסביבה דינאמית ובריבוי משימות, ראש גדול, יוזמה, חשיבה קדימה, זיהוי צרכים ומתן פתרונות, שירותיות, פרודאקטיביות, יסודיות, חריצות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6281742
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    לפני 10 שעות
    חברת עורכי דין אורן הדר
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למשרד עו"ד בוטיק מתפתח בתחום הנזיקין בתל אביב דרוש /ה מנהל /ת משרד למשרה מלאה.

    עבודה מעניינת ומאתגרת, כיד ימינו של המנהל, שכוללת מתן תמיכה לאנשי צוות המשרד.

    ריכוז תיקים: אחריות על ריכוז תהליכי עבודה, בדיקה ומעקב אחר משימות, הכנה וסידור תיקים ומסמכים לצד עדכון והזנת נתונים.

    אדמיניסטרציה: ניהול יומנים ותיאום ישיבות, איסוף חומר רפואי, הכנת תיקי מטופלים, קביעת תורים, הפקת חשבוניות, שליחה וסריקת מסמכים, דואר, סריקות, הקלדות, תיוקים, הדפסות, וכו'.

    ניהול שוטף של המשרד: טיפול בכל היבטי המשרד, טיפול בתקלות, הזמנת ציוד, ניהול התקשרויות מול נותני שירות.

    עבודה מול לקוחות וספקים: מתן מענה טלפוני ובמייל, ניתוב פניות, ניהול תכתובת מול גרמים שונים, גבייה, עבודת ממשק עם משרד הבריאות, רופאים וכדומה.

    עבודה בימים א'-ה' שעות 09:00-17:30

    שכר: 8000-10000.
    דרישות:
    ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי חובה!

    ניסיון ממשרד עו"ד יתרון.

    תקתקן /ית שאוהב /ת אנשים עם יחסי אנוש מעולים חובה!

    רצינות, אחריות, ראש גדול עם יכולת ירידה לפרטים ומוסר עבודה גבוה.

    כושר סדר וארגון ויכולת תיעדוף ועבודה תחת לחץ.

    תקשורתיות ושירותיות.

    אנגלית ברמה טובה.

    שליטה ביישומי אופיס, אינטרנט, יכולת למידה של תוכנות ייעודיות.

    רק פניות מתאימות תענינה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6378549
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    1 ימים
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    התפקיד כולל ניהול יומן מורכב, תוך עבודה מול גורמים בכירים בארגון ומחוצה לו, מעקב משימות, כניסה לפגישות וכתיבת פרוטוקולים לפי הצורך, הכנת מצגות P.P. 
    המשרה ממוקמת במטה החברה, ברמת החייל בתל אביב.
    משרה מלאה, בין השעות 08:00-16:00, עם נכונות לשעות נוספות. 
    משרה זמנית לחצי שנה- החלפה לחל"ד.
    דרישות:
    תואר ראשון - חובה.  
    ניסיון כמזכיר /ה בדרג הנהלה - חובה.
    ניסיון בעבודה מול דריקטוריון חברה - יתרון משמעותי. 
    ניסיון בניהול יומנים מורכבים - חובה.
    שליטה טובה בכלל תוכנות האופיס (אקסל, פאוור פוינט, וורד ואאוטלוק) ובתוכנת ZOOM.
    שליטה מלאה בשפה העברית. 
    אילו כישורים אנו מחפשים:
    דיסקרטיות ואמינות.
    שירותיות.
    עבודה בתנאי לחץ.
    הגדלת ראש ויכולת למידה עצמאית.
    יכולת תעדוף ותמרון בין משימות.
    רק פניות מתאימות ייענו. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    6349163
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

    חברות דומות שיכולות לעניין אותך

    איפה אנחנו נמצאים?