דף הבית » משרות לפי חברות » אריקה כרמל (בי-קיור לייזר)
אריקה כרמל (בי-קיור לייזר)

    דרושים אריקה כרמל (בי-קיור לייזר)

    המשרות שלנו (4)
    תחום עיסוק
    פארמה וביוטק
    כמות עובדים
    11-50

    עוד עלינו

    משרות אריקה כרמל (בי-קיור לייזר)

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 4 משרות
    4 ימים
    אריקה כרמל (בי-קיור לייזר)
    Job Type: More than one
    Customer Service for a Medical Device Company.
    For a Medical Device Company expanding in the global markets, an experienced B2C customer service representative is needed for an immediate role to address customer service in UK:
    - customer support- Communicate with clients, mostly elderly and those suffering from pain or various medical problems.
    Requirements:
    - Mainly working from home.
    - Working according to UK time zones.
    - Native English, both spoken and written.
    - 2-3 years of professional experience in customer service - A MUST.
    - Excellent communication and interpersonal skills.
    - Patience for elaborated medical information.
    - Creative thinker.
    - Organized and able to operate without being micromanaged.
    - Able to deal with a high number of interactions per day.
    Base salary + bonuses, great conditions for suitable employees!
     
    Show more...
    6098532
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    אריקה כרמל (בי-קיור לייזר)
    Location: Haifa and Work At Home
    Job Type: Full Time and English Speakers
    An international leading medical device company in its field, is in need of an E-commerce Website Operation person for the US market
    Job description:
    Maintenance and responsibility for the US trade sites
    Content editing, digital and visual media.
    Monitoring the daily updates of the site.
    Responsibility for all CRM, Finance, Dialers and other software and interfaces needed to operate the E-Com sales center.
    Managing the sales transactions and logistics operations of the site.
    Optimization and monitoring the surfers conduct in the site
    Creating reports for analysis and measuring.
    Professional management and operation of the companys E-commerce system in the US. (providing service to sales people, service and advertising and marketing support)
    Synchronization and goal management between various company departments and external companies.
    Requirements:
    Experience as a Webmaster or Web developer.
    Experience and knowledge in HTML, CSS, and XML, Javascript and SQL.
    Knowledge of the CRM system and related sales infrastructure.
    Familiarity with the ZOHO system - a significant advantage.
    Proven knowledge and experience in UI and UX user experience.
    Extensive knowledge of ADWORDS / Google Analytics.
    Familiarity with Google tools for analysis and optimization google optimizer, google data studio.
    Knowledge of analytical tools such as Hotjar- a significant advantage
    Extensive knowledge of EXCEL.
    Experience in managing systems and operating content and social networks.
    Knowledge of user interface design.
    High diagnostic capability - micro and macro.
    Ability to set up and work with reports, PIVOT and analysis tools and statistics.
    Technological and marketing orientation.
    Excellent interpersonal skills and strong communication skills.
     
    Show more...
    6175138
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    4 ימים
    מיקום המשרה: חיפה
    היקף המשרה: מספר סוגים
    שכר: 6,000-8,000
    למוקד משפחתי מאתגר וחוויתי, לחברה המובילה בתחום המכשור הרפואי, דרוש /ה נציג /ת שירות לקוחות והדרכה טלפונית בתנאים מעולים למתאימים /ות!
    התפקיד כולל:
    שירות לקוחות, שיחות יוצאות ללקוחות החברה, מענה טלפוני ללקוחות ומתן הסברים מקצועיים.
    ימי עבודה א'-ה' 08:30-17:00, משמרת ערב פעמיים בשבוע משעה 10:00-19:00
    ימי שישי לסירוגין.
    קליטה כעובד /ת חברה מהיום הראשון! תנאים מעולים למתאימים /ות.
    משרדי החברה במת"מ חיפה.
    דרישות:
    ניסיון בשירות לקוחות /עבודה משרדית - חובה.
    שליטה בשפה הערבית - יתרון.
    זמינות למשרה מלאה.
    תודעת שירות גבוהה, סבלנות ואכפתיות, במיוחד לקהל מבוגר.
    אדיבות, יכולת מולטי-טסקינג, יכולת עבודה בצוות, שיתוף פעולה, זריזות, סדר ודייקנות, יכולת למידה מהירה של תוכנות וחומר מקצועי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    6184954
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    3 ימים
    אריקה כרמל (בי-קיור לייזר)
    Location: Work At Home
    Job Type: More than one
    For a Medical Device Company expanding in the global markets, an experienced B2C sales representative is needed for an immediate role to address sales and service in UK:
    - Manage and execute orders generated from online leads- Manage pre-sale.
    Base salary + high bonuses, great conditions for suitable employees!
    Requirements:
    - Mainly working from home.
    - Working according to UK time zones.
    - Native level English, both spoken and written.
    - 2-3 years of professional experience in sales - A MUST.
    - Excellent communication and interpersonal skills.
    - Patience for elaborated medical information.
    - Ability to hit goals constantly.
    - Creative thinker with solid negotiating skills.
    - Organized and able to operate without being micromanaged.
    - Able to deal with a high number of interactions per day.
     
    Show more...
    6188713
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?