הזדמנות להובלת שיפור חווית הלקוח והקמת תחום המצוינות העסקית בכאל
חווית לקוח:
בנייה, ליווי והטמעה של מדיניות חווית לקוח בכלל הערוצים
הגדרה ומעקב אחר עמידה ביעדים ו-KPIs
גיבוש תוכניות עבודה ומעקב אחר יישומן
מיפוי חווית הלקוח במגוון אמצעים
שיפור ויצירת חווית לקוח מיטבית בתהליכים
השאת ערך ללקוח ולארגון באמצעות קידום חדשנות
עבודה עם גורמים טכנולוגיים בניהול המוצרים/רכבות הרלוונטיות לחטיבה
מצוינות עסקית ותהליכים:
הקמת התחום על כל המשתמע
הובלת והטמעת תפיסות ניהוליות ומתודולוגיות מתקדמות למצוינות עסקית ושיפור מתמיד- בעיקר בתחומי שירות דיגיטל ותפעול
מעורבות בפיתוח KPIs למדידת ביצועים, מעקב ודיווח לגורמי ההנהלה
בנייה ויישום תוכניות פעולה לשיפורי תהליכים לשם מתן ערך ושיפור מדדי הביצוע
גיבוש תפיסות הפעלה אפקטיביות בהיבטי תהליכים, תפיסת העסקה ותקינת כח אדם
תכנון וליווי הקמת אופרציות חוצות ארגון התומכות בשיפור ביצועים
ליווי תהליכי הטמעת טכנולוגיה ומערכות תומכות חווית לקוח
דרישות:
תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול / בתחום רלוונטי מאוניברסיטאות מוכרות חובה, תואר שני רלוונטי יתרון
מינימום 8 שנות ניסיון בניהול תהליכים דומים מארגון פיננסי/ טכנולוגי/ קמעונאי גדול
ידע בניהול מסעות לקוח רב ערוציים
ניסיון קודם בהובלת תהליכים עיסקיים וטכנולוגיים חוצי ארגון בעולמות השירות / תפעול כולל מוקדים
הכרות עם מערכות CRM מבוססות ענן
ניסיון מחברת יעוץ יתרון משמעותי
מנהיגות ויכולת להוביל שיפור ושינוי
אנליטיות, ראייה תהליכית, ראייה עסקית, רחבה ואינטגרטיבית
הכרות וניסיון עם מתודולוגיות עבודה רלוונטיות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.