דף הבית » כל החברות »  דרושים sherry ניהול כספים ואסטרטגיה עסקית
sherry ניהול כספים ואסטרטגיה עסקית

דרושים sherry ניהול כספים ואסטרטגיה עסקית

תחום עיסוק
כלכלה / ביטוח / פיננסים
כמות עובדים
1-10
מיקום
כפר סבא

משרות sherry ניהול כספים ואסטרטגיה עסקית (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בניהול נטו
סוג משרה: משרה מלאה
אנחנו מחפשים כלכלן/ית מנוסה, אנליטי/ת, יצירתי/ת ובעל/ת חשיבה עסקית רחבה לעבודה מגוונת מול לקוחות עסקיים

מה בתפקיד?
-ניתוחים כלכליים ועסקיים
-בניית תחזיות ותזרימי מזומנים
-כתיבת תוכניות עסקיות וחוות דעת כלכליות
-ליווי עסקים וחברות בתהליכי צמיחה, מימון וקבלת החלטות
דרישות:
-תואר ראשון לפחות בכלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים (תואר שני יתרון)
-ניסיון של 3 שנים לפחות בעבודה ככלכלן/ית יתרון משמעותי לניסיון במשרד ייעוץ כלכלי
-שליטה מצוינת באקסל וביישומים פיננסיים
-יכולת ניסוח גבוהה (בעברית ואנגלית), חשיבה עצמאית, שירותיות ויחסי אנוש מעולים

מיקום: פתח תקוה בצמוד לקו הרכבת הקלה וציר זבוטינסקי

היקף משרה: משרה מלאה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8260195
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בנתיב להשמה
סוג משרה: משרה מלאה
למומחים/ות בניתוח כלכלי עם יכולות חשיבה אנליטית גבוהה ורצון להשפיע על קבלת החלטות אסטרטגיות מקומכם/ן איתנו!

זהו תפקיד מפתח שדורש יכולת לספק ניתוחים כלכליים ומסחריים מעמיקים, לבחון כדאיות פרויקטים, ולהציג תובנות מבוססות נתונים להנהלה בכירה. אם אתם/ן בעלי/ות יכולת לתכלל בין מחלקות שונות ולהוביל מהלכי שיפור בואו להצטרף אלינו!
מה תעשו/תעשי אצלנו? תחומי אחריות מרכזיים:
ניתוח כלכלי שוטף: ניתוח מגמות רווחיות, הוצאות ותמחור, וזיהוי פערים בין תכנון לביצוע.
תכנון ובקרה תקציבית: תמיכה בבניית תקציב שנתי ותחזיות רבעוניות.
בחינת כדאיות כלכלית: הערכות ROI לפרויקטים והשקעות, וניתוח השפעת תרחישים שונים.
הפקת דוחות ותובנות עסקיות: בניית Dashboards ומצגות להנהלה, זיהוי הזדמנויות לייעול ושיפור רווחיות.
שיתוף פעולה חוצה ארגון: חיבור וליווי אנליטי-כלכלי של מחלקות שיווק, תפעול, רכש, ועוד.
הובלת מהלכי שיפור: הצעת שיפורים במדיניות תמחור, מבנה עלויות, ניהול מלאים וכדומה.
דרישות:
למי מתאימה המשרה? דרישות סף וכישורים:
השכלה: תואר ראשון בכלכלה, מנהל עסקים או חשבונאות חובה. תואר שני בתחומי כלכלה פיננסית/מימון/ ניהול יתרון משמעותי.
ניסיון מקצועי: לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד כלכלן/ית / אנליסט/ית כלכלי/ת בארגון בינוני עד גדול. ניסיון מוכח בניתוח דוחות כספיים, בניית תחזיות, בקרה תקציבית ובדיקות כדאיות לפרויקטים.
שליטה טכנולוגית: שליטה מעולה ב-Excel (כולל נוסחאות מתקדמות, Pivot, Visualizations). היכרות עם מערכות BI (Power BI / Tableau) יתרון משמעותי.
מערכות: בקיאות בעבודה עם מערכות Priority.
שפות: שליטה מלאה בעברית (קריאה, כתיבה, ניסוח והצגה). אנגלית ברמה טובה.
כישורים אישיים: יכולת אנליטית גבוהה, חשיבה כמותית, יכולת הסקת מסקנות והעברת מסרים להנהלה בצורה בהירה. אחריות אישית, דייקנות, סדר וארגון. יכולת עבודה עצמאית ובשיתוף פעולה עם ממשקים מרובים. רגישות וסבלנות לעבודה בתרבות ארגונית משפחתית ודינמית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8246285
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה יזמית ציבורית גלובלית דרוש/ה מנהל /ת שכר והטבות גלובליות

מטה החברה במרכז הארץ

הגדרת תפקיד:
ניהול השכר הגלובלי: ניהול מערך השכר של העובדים הגלובליים מול חברות ניהול השכר החיצוניות, כולל מעקב ובקרה באופן שוטף
ניהול מערך השכר בישראל: ניהול חשבת שכר אשר מרכזת את כל היבטי השכר ונלוות של עובדים ישראלים בחברה
מעקב אחרי דיני שכר: הבנה ויישום של שינויים ורגולציות שכר באירופה והטמעתם בתהליכי השכר וההטבות בארגון
נקודת קשר מרכזית בנושאי מס ושכר: שימור קשר עם העובדים הגלובליים ומתן מענה מקצועי עבורם
תקצוב, ניהול תהליכי שכר: טיוב והכנת נתוני שכר ותגמול, מעקב אחר תקציבי השכר בארגון,
דיווח תקופתי על סטטוס תקציב שכר והטבות אחת לחצי שנה.
ניהול מערך התגמול ההוני: אחריות על ניהול תכניות התגמול ההוני, שיתוף פעולה עם נאמן תכניות התגמול לעובדים, תמיכה בהגדרת מדיניות תגמול בשיתוף מחלקת משאבי אנוש ויועצים חיצוניים באמצעות ביצוע ניתוחים כלכליים של התגמול הכולל
? ניהול תהליכי שכר רוחביים בארגון
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/חשבונאות/ מנהל עסקים או תחומים משיקים אחרים רלוונטיים - חובה
לפחות 5 שנות ניסיון בניהול שכר והטבות בארגון גלובלי
ידע בתחום השכר, מיסוי ודיני עבודה בינלאומיים, עם דגש על אירופה
היכרות עם מערכות תגמול הוני וניסיון בעבודה מול נאמנים ומוסדות רלוונטיים
יכולת אנליטית גבוהה לניתוח נתונים, ביצוע בנצ'מרק וקבלת החלטות מבוססות נתונים
אנגלית ברמה גבוהה חובה, שפות נוספות יתרון
כישורים בין-אישיים מעולים ויכולת לעבוד מול ממשקים גלובליים ומורכבים
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8129010
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בHuman league
סוג משרה: משרה מלאה
אחריות על ניהול הפעילות היומיומית של הגזברות, תוך הבטחת ניהול תקין של תזרימי המזומנים, ניהול הסיכונים הפיננסיים, עמידה במדיניות הארגונית ושיפור תהליכים.
פיקוח על ניהול הנזילות, עבודה עם מוסדות פיננסיים, אופטימיזציה של תשלומים והעברות כספיות, וכן יישום /
מעקב אחר תזרים המזומנים היומי והבטחת נזילות מספקת לפעילות העסקית.
-פיקוח על ביצוע תשלומים, העברות בנקאיות והתאמות חשבונאיות
- ניהול קשרים עם בנקים וגורמים פיננסיים נוספים, כולל משא ומתן על עמלות
-תחזוקת הרשאות בנקאיות, עדכון חתימות וייעול ממשקי העבודה עם הבנקים
-אופטימיזציה של תחזיות תזרים מזומנים ודיווחים כספיים
-פיקוח על תהליכי העברות כספים, תשלומים לספקים וניהול מט"ח
- ניהול מסמכים ונהלים הקשורים לפעילות הגזברות ועבודה מול מחלקת החשבות
-זיהוי הזדמנויות לייעול ואוטומציה של תהליכי הגזברות.
-הכנת דוחות תקופתיים על תזרים מזומנים, מימון ועלויות בנקאיות.
-מתן תובנות וניתוחים לשיפור אפקטיביות הפעילות הפיננסית של החברה.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה/ מנהל עסקים/חשבונאות או תחום רלוונטי (תואר שני יתרון).
ניסיון קודם בניהול תהליכי גזברות, כספים או בנקים (לפחות 3-5 שנים).
ניסיון בעבודה עם מערכות TMS ומערכות ERP פיננסיות.
יכולת עבודה עם ממשקים מרובים וניהול פרויקטים פיננסיים.
שליטה גבוהה באקסל ובמערכות BI
חשיבה אנליטית, יכולת עבודה מצוינת מול ממשקים בתוך ומחוץ לחברה
יכולות ניהול תהליכים ושיפור אוטומציה בחברה דינאמית וצומחת
המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
**תנאים מצוינים למתאים/ה
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8208694
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו