לחברה באשקלון העוסקת בייבוא ושיווק מוצרי חיפוי ואבן דרוש /ה עובד /ת לטיפול בנושאים תפעוליים שונים ואדמיניסטרציה כגון קשר עם ספקים, תיאום לו"ז אספקות, תיאום הגעת סחורה מחו"ל התכתבויות עם גורמים שונים, ניהול המשרד ועזרה למנהל החברה.
5 ימי עבודה בשעות 08:30- 17:30.
במסגרת העבודה יכולות להידרש נסיעות.
דרישות:
יכולת ניהול ריבוי משימות ושליטה בהן.
הכרה מצוינת של אופיס בדגש על אקסל.
כשר ארגון וניהול עצמי.
רשיון נהיגה ונכונות לעבודה מאתגרת במשרד ונסיעות מחוצה לו.
* המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.