מוביל את הפיתוח והיישום של תוכניות מקומיות בהתאם מלא לאסטרטגיית השיווק התאגידית (הגלובלית)
תומך בכיוון האסטרטגי לוקליות על ידי ביצוע פעילות מרכז שירות לקוחות נכנס ויוצאי קהל, בהתאם לאסטרטגיה שסוכמה עבור חברת הבת המקומית
מפקח ומספק הנחיות לעובדים האחראים על קידום מוצרי קולופלסט ישירות לצרכנים על מנת להשיג, לשמר ולהמיר לקוחות למוצרי קולופלסט
יוצר ובונה קשרי מוצרים עם לקוחות טריטוריאליים ונציגי שטח של מפיצים
מאתגר ומייעל תהליכים במסגרת שירות הלקוחות
מפתח ומנהל תהליכים ומדיניות ספציפיים המשמשים בשירות הלקוחות, כולל מדיניות ותהליכים באתר האינטרנט
מנטר סטטיסטיקות למדידת האפקטיביות והפרודוקטיביות של הקבוצה ומדווח עליהן
סוקר ניתוחים של פעילויות, עלויות, תפעול ונתוני תחזית כדי לקבוע את התקדמות המחלקות או החטיבות לעבר מטרות ויעדים שנקבעו
ניטור והערכת סטטיסטיקות עבור קמפיינים דיגיטליים, מתן רעיונות
דרישות:
תואר ראשון או תואר ראשון או שווה ערך; או שילוב שווה ערך של השכלה וניסיון
שנתיים ניסיון כללי בשיווק דיגיטלי, החל מקידום אתרים ( SEO ), קידום אתרים ( SEM ), דוא"ל, פרסום תצוגה, מובייל
יכולת לנהל ולפקח על צוות בדרגי ביניים
ניסיון ביישום מדיניות, מיפוי תהליכים ופעילויות שיפור
נדרש ניסיון בניהול מוקד שירות לקוחות
מנהיג מסחרי חזק, רצוי עם ניסיון בשיווק ישיר מתעשיות אחרות
ידע קליני מספק במוצרים בסדרות טיפול כרוני
יכולת לכתוב דוחות, התכתבויות עסקיות ומדריכי נהלים
יכולת להציג מידע בצורה יעילה ולהגיב לשאלות מקבוצות של מנהלים, לקוחות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.