דף הבית » משרות לפי חברות » האופרה הישראלית-ת"א-יפו
האופרה הישראלית-ת"א-יפו

    דרושים האופרה הישראלית-ת"א-יפו

    תחום עיסוק
    אמנות / תרבות ובידור
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- האופרה הישראלית-ת"א-יפו

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- האופרה הישראלית-ת"א-יפו אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למוסד אקדמי במרכז, דרוש /ה מזכיר /ת הנהלה אשר י /תפקח על כלל הפעילות האדמיניסטרטיבית במתחם ראשי מחלקות.
    משרה מלאה, שעות העבודה 8:00-16:00, פעמיים בשבוע 10:00-18:00
    התפקיד כולל:
    ניהול אדמיניסטרטיבי, קשר מול המחלקות ואנשי המנהלה, תיאום פגישות עבור ראשי המחלקות, הכנה וניהול של וועדות הוראה מחלקתיות ומעקב אחר ביצוע החלטות,
    סיוע בתכנון פעילויות המנהלתיות על- ידי ראשי המחלקות, זימון וכינוס ישיבות, כתיבת פרוטוקולים.
    דרישות:
    תואר אקדמי - חובה.
    ניסיון של כ-5 שנים בתפקיד מזכירותי /אדמיניסטרטיבי.
    יכולת ניסוח ורישום פרוטוקולים.
    יכולת ניהול יומן.
    אנגלית ברמת- כתיבה ודיבור.
    שליטה מלאה בתוכנות אופיס- POWER POINT, OUTLOOK, WORD, EXCEL.
    יכולת התמודדות עם ריבוי משימות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5897123
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    לפני 16 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו ובני ברק
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למשרד עורכי דין הממוקם במגדלי בסר 4, בבני ברק, דרוש/ה מנהל/ת משרד.
    התפקיד כולל:
    * עבודת מזכירות אישית לבעלת המשרד ומתן סיוע לעורכי דין אחרים במשרד
    * טיפול אדמיניסטרטיבי שוטף בכל ענייני המשרד, עבודה מול לקוחות וספקים
    * טיפול בהנה"ח, תשלומים וגבייה של המשרד
    * הגשות בתוכנת "נט המשפט"
    * העבודה במשרה מלאה, בימים: א'-ה' בין השעות: 08:30-17:00.
    * נדרשת זמינות מידית.
    * תנאים טובים למתאים/ה!
    דרישות:
    * בעל /ת ניסיון עבודה במשרד עורכי דין - חובה!
    * ניסיון בסביבה ממוחשבת ברמה גבוהה -חובה!
    * בעל /ת ניסיון בתוכנה "משפטית" ו-"נט המשפט" - יתרון משמעותי.
    * יכולת להתנהל בסדר, ארגון, תוך תיעדוף משימות, יחסי אנוש טובים, מאור פנים, חריצות, אחריות, נכונות לסייע, נאמנות אישית והתנהלות דיסקרטית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5903729
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 18 שעות
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    למשרד עו"ד בת"א דרוש/ה מזכיר/ה לעבודה מול אחד השותפים ואחריות על המחלקה.
    התפקיד כולל ניהול יומן, מענה טלפוני, בנקים, דואר, הכנת חומר לישיבות ולבתי משפט, מענה שוטף לעובדי המחלקה, קבלת לקוחות של המחלקה, שליחויות ועוד.
    העבודה באווירה נעימה בימים א'-ה' בשעות 8:30-17:30 וכן נדרשת נכונות לשעות נוספות עפ"י הצורך
    דרישות:
    נסיון כמזכיר/ה- חובה
    נסיון ממשרד עו"ד ואו נסיון אחר בתחום המשפטי- יתרון 
    שליטה בסביבה ממוחשבת- חובה
    יחסי אנוש טובים, חריצות, מסירות, ראש גדול, שירותיות, סבלנות ויכולת עבודה בלחץ
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5897006
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    2 ימים
    קסלמן וקסלמן PwC Israel - רואי חשבון
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    ל - PwC Israel דרוש /ה חשב /ת שכר למחלקת מיסוי רילוקיישן.
    התפקיד כולל:
    ניהול שכר מקצועי.
    אחריות כוללת לתהליך השכר מתחילתו ועד סופו: קליטת עובדים חדשים, הכנת משכורות למספר ארגונים שונים, הכנת דו"חות שכר חודשיים, ניהול טפסי קליטה /שחרור, ביטוחי מנהלים ופנסיה. 
    בניית והפקת דוחות מתוכנת השכר.
    מתן מענה ללקוחות.
    בדיקות ובקרות שכר.
    ידע בדיני עבודה ומתן מענה ללקוחות בכל הקשור לשכר ותנאים סוציאליים.
    הכנת דוחות חודשיים ושנתיים לרבות דוח 126 למס הכנסה והתנהלות שוטפת מול מוסדות ביטוח לאומי /מס הכנסה וביטוח לאומי.
    דרישות:
    ניסיון בחשבות שכר לעובדים זרים שעושים רילוקיישן - יתרון.
    בעל /ת תעודת חשב שכר.
    ניסיון של 4 שנים לפחות בתור חשב /ת שכר בארגון.
    אנגלית ברמה גבוהה.
    אקסל ברמה גבוהה.
    יחסי אנוש מצוינים, ראש גדול ויוזמה.
    בעל /ת מוסר עבודה גבוה, אחריות, דייקנות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5803148
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    Gal H.R-השמה בתחומי המדיקל, הפיננסים ושוק ההון
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לארגון מוביל בתחום החשמל דרוש /ה חשב /ת שכר יחיד /ה ומנהל /ת חשבונות.
    במסגרת התפקיד:
    טיפול שוטף בשכר של כ-70 עובדים מתהליך קליטת העובד במהלך תקופת העבודה ועד לסיום העסקה, פתיחת עובדים חדשים במערכת, ביצוע תשלומים /ניכויים שוטפים, טיפול באישורים, פנסיות, קרנות השתלמות, קופות גמל וביטוחים, בדיקת דוחות נוכחות, מענה לבירורי שכר של עובדים, מתן תמיכה לצוות הנהלת חשבונות על פי צורך ועוד.
    דרישות:
    - חשב /ת שכר מוסמך /ת.
    - מנהל /ת חשבונות סוג 2.
    - ניסיון עבודה קודם של 4 שנים בתחום השכר.
    - ניסיון בהנהלת חשבונות ספקים /לקוחות.
    - ידע ושליטה מלאה בתוכנת מכפל.
    - ידע וניסיון עם תכנת /ת אינטגרל - יתרון משמעותי.
    - שליטה מלאה ביישומי ה-Office.
    - נכונות למשרה מלאה.
    - יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה עצמאית ודייקנות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5896184
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    2 ימים
    מוסדות חינוך ותרבות בתל-אביב יפו
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    הצטרפו למחלקת השכר בחברת מוסדות חינוך ותרבות תל אביב יפו!
    החברה מעסיקה אלפי עובדים בכ-150 מוסדות ותכניות חינוך, תרבות, ספורט ופנאי בכל רחבי ת"א יפו.
    מה כולל התפקיד?
    - עבודה שוטפת במערכת מלם-שכר.
    - אחריות על ביצוע שכר א-ת למאות עובדים בסוגי העסקה והסכמים שונים.
    - הכנת משכורות לעובדים, לרבות הפקת תלושי שכר.
    - מתן שרות ומענה לגורמי חוץ ופנים.
    - העבודה במטה החברה בתל אביב כחלק מצוות.
    דרישות:
    * תעודת חשב שכר.
    * ניסיון של שנתיים לפחות כחשב /ת שכר.
    * ניסיון בעבודה על מערכת מלם שכר /סינאל נוכחות - יתרון.
    * ניסיון בביצוע שכר א-ת למאות עובדים.
    * התפקיד דורש מוסר עבודה, יסודיות ותודעת שרות גבוהה.
    * עבודה במשרה מלאה עם נכונות לשעות נוספות בעת הצורך. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5878159
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: מספר סוגים
    לבנק גדול בת"א דרוש /ה למשרה מעניינת בחטיבת משאבי אנוש, בעל /ת ניסיון בחשבות שכר לתפקיד בשני כובעים, חשב /ת שכר ואנליסט /ית.
    תיאור התפקיד:
    - השתלבות בצוות השכר שאחראי על טיפול בתהליכי השכר מקצה לקצה.
    - הכנת משכורות, דו"חות, דיווחי קליטה ועזיבה.
    - עבודה על בסיסי נתונים, הפקה ובקרת נתוני HR וביצוע אנליזות.
    - בניית קבצים מורכבים ומנותחים לתהליכי שכר ומשאבי אנוש.
    - עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים.
    - כפיפות למנהל מחלקת משכורות בחטיבת משאבי אנוש.
    תנאי המשרה:
    עובד /ת בנק מהיום הראשון!
    קרן השתלמות וימי מחלה מהיום הראשון.
    השתתפות בארוחות, חופשות מסובסדות.
    ימים ושעות עבודה:
    ראשון, שלישי ורביעי 08:00-16:00 שני וחמישי 08:00-15:30 + זמינות לשעות נוספות על פי צורך.
    דרישות:
    תעודת חשב שכר - חובה!
    תואר ראשון בכלכלה /ניהול /חשבונאות - חובה!
    אקסל ברמה גבוהה מאד - חובה!
    יכולות אנליטיות מוכחות (ניסיון בבנייה וניתוח של קבצים מורכבים).
    ידע וניסיון בכל היבטי חשבות שכר - מינימום 3-4 שנים.
    היכרות עם מערכת חיל"ן - יתרון.
    יחסי אנוש מצוינים ותפיסת שרות גבוהה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5906489
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    Gal H.R-השמה בתחומי המדיקל, הפיננסים ושוק ההון
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה ותיקה ומובילה בתחום הסחר האלקטרוני דרוש /ה מנהל /ת צוות למוקד המכירות.
    במסגרת התפקיד:
    ניהול צוות של כעשרה עובדים על כל היבטיו, כתיבת משובים, הובלת צוות הנציגים לעמידה ביעדים, טיפול בבעיות בזמן אמת, ביצוע סידור עבודה, תפעול שוטף של המוקד במהלך המשמרת ועוד.
    דרישות:
    - ניסיון בניהול צוות - יתרון משמעותי.
    - שליטה מלאה ביישומי ה-Office.
    - מוטיבציה, שירותיות, ויחסי אנוש טובים.
    - נכונות לעבודה במשמרות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5896492
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    ג'ון ברייס הדרכה
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לג'ון ברייס הדרכה דרוש/ה מנהל/ת מוקד קשרי לקוחות (טלמיטינג)
    התפקיד כולל ניהול מוקד תיאום פגישות למסלולי ההכשרה מקצועית / הסבה בגון ברייס הדרכה.
    הובלה והנעת הצוות לעמידה ביעדים, הטמעה וביצוע נהלים ושיגרת עבודה.
    מעורבות מכירתית אינטנסיבית, ניהול עובדים, ביצוע מדידה ובקרה, בנייה וניתוח דוחות.
    דרישות:
    נסיון מוכח בניהול צוות מכירות במוקד - שנתיים ומעלה.
    נסיון בהעברת הדרכות ושיחות משוב.
    אוריינטציה לתחום הטכנולוגי - יתרון רב.
    נסיון בסביבת עבודה בתחום ההשכלה / הכשרות מקצועיות - יתרון
    תואר ראשון - יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5883997
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    חברה חסויה
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לחברה ידועה בתחומה בשרון דרוש /ה ראש צוות מכירות שטח.
    במסגרת התפקיד ראש הצוות יהיה /תהיה אחראי /ת על הובלת צוות המכירות ( סוכנים) - אחראי /ת לתפקוד השוטף של הצוות, הגדרת יעדים והנעת להגעה ליעדים זאת תוך ליווי שוטף שלהם, בקרה ומשוב. בנוסף יהיה /תהיה אחראי /ת ראש הצוות לניהול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים כגון: לקוחות, מנהלי /ות מוצרים, ספקי שרות שונים, לוגיסטיקה וכו. ניהול קשר עם לקוחות בקופות חולים, בתי מסחר, רשתות פארם ובתי מרקחת פרטיים. ניהול תהליכי שווק ומכירות, איתור הזדמנויות עסקיות, מתן הצעות מחיר וסיכום תנאים מסחריים. אחריות על ארגון הדרכות, הרצאות, כנסים וימי עיון ללקוחות. במידת הצורך ניהול מו"מ מול מנהלי רשת, מחוזות בקופות חולים וכד'. ניהול ידע ארגוני תוך איסוף נתונים חיוניים לארגון ומודיעין עסקי. ניהול תקציב קד"ם.
    דרישות:
    תואר ראשון במדעי חיים או מקצוע פרה רפואי.
    ניסיון מהעולם הפרמצבטי יתרון (אפשרי גם מתחומי המזון/קוסמטיקה/ציוד רפואי) .
    שליטה טובה באנגלית ובמיומנויות מחשב, שליטה טובה באקסל.
    יכולת התמודדות עם לחצים ועומס.
    יחסי אנוש טובים.
    סדר ויכולת ניהול זמן. 
    יכולת עבודה בצוות.
    דיוק וקפדנות, יכולת ירידה לפרטים.
    אחריות אישית גבוהה וראייה מערכתית.
    בעל /ת חשיבה עסקית, כריזמה אישית, מוטיבציה גבוהה להצלחה וגישה חיובית, סקרנות ורצון להתפתח.
    בעל/ת ניסיון של ניהול צוות שטח ואינטליגנציה רגשית גבוהה .
    יכולת לעבודה גמישה וזמינות גבוהה.
    בעלת הכשרה וניסיון פרזנטציה קבוצתית ותעמולה פרונטלית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5816859
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?