הזדמנות להשתלבות בתפקיד טכנולוגי משמעותי, הכולל עבודה עם טכנולוגיות מתקדמות, תחזוקת תשתיות והובלת פרויקטים רוחביים.
במסגרת התפקיד:
- מתן מענה ותמיכה לעובדי הארגון,
- איתור בעיות ופתרון בעיות בנושאי חומרה / תוכנה, כל סוגי תקלות מחשוב ורשת.
- מענה פרונטלי והשתלטות מרחוק על פי הצורך.
דרישות:
1. ניסיון של שנה לפחות במתן תמיכה טכנית או תפעול תשתיות מחשוב בארגון גדול (500 משתמשים ומעלה).
2. ידע וניסיון בעבודה עם Windows Servers, Active Directory, GPO, DNS, DHCP, SCCM.
3. היכרות עם עולם הSystem ותפעול תחנות קצה.
דרישות השכלה:
אקדמאי בעל תואר ראשון במדעי המחשב או בהנדסת מחשבים.
או
תואר ראשון כלשהו אחר, ובנוסף קורס גבוה בתחום מערכות מידע ממוחשבות בהיקף של 150 שעות לפחות.
או
הנדסאי בוגר מגמת מחשבים/טכנולוגיה
או
חסר תואר כנ"ל אשר עבר קורסי מחשוב מקצועיים בתחום התפקיד בהיקף של 200 שעות לפחות.
או
יוצא/ת צה"ל ו/או רא"ם ובלבד שעסק/ה בתחום הטכנולוגי שבתכולת המקצוע בכפוף לאישור מתאים.
ניסיון נדרש: ניסיון של 3 שנים ומעלה בתחום. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.