לחברה העוסקת בתחום הריהוט דרוש/ה פקיד/ת בק אופיס למחלקת מכירות.
התפקיד כולל:
- תמיכה בתהליכי מכירה לבקשת אנשי המכירות, הפנייה לטיפול איש מכירות, פתיחת הזדמנויות, מעקב אחר הצעות מחיר ובקרה על הוצאתן ללקוח לפי התחייבות לו"ז
- סיוע אדמניסטרטיבי למנהל המסחרי ולאנשי מכירות, בהצעות מחיר, במצגות
- הכנת מצגות עבור לקוחות הן להצעות והן לביקורים
- תמיכה בהכנת הצעות מחיר
- ארגון חומרים לקראת פגישות: דוגמאות, ועזרים נילווים לפגישות חוץ ופנים
- עזרה בהכנת ביקורי לקוחות, מוכנות הביקור בהיבט האדמיניסטרטיבי, דאגה שנושא חווית האירוח תטופל
- קביעת פגישות - פנים וחוץ ארגון
- תקשורת שוטפת עם מח' שיווק לעדכון תמונות פרויקטים ועדכניות
- תאומי פגישות למכירות ומנהל החטיבה
- סיכומי ישיבות מכירות / צומת ישיבות
- מעקב ביצוע משימות מנהל החטיבה
- הכנת ביקורים בתוך אולם התצוגה ואצל הלקוחות
א-ה 8:30-17:30
מתאים לנשים וגברים כאחד.
דרישות:
- ניסיון בעבודה עם מערכת Priority - יתרון
- שליטה מלאה בתוכנות Office כולל אקסל חובה
- אנגלית יתרון
- אוריינטצית מכירות חובה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.