אנו מחפשים טכנאי תמיכה טכנית מסור ומכור לטכנולוגיה להצטרף לצוות שלנו.
המועמד/ת האידיאלי/ת יהיה/תהיה אחראי/ת על מתן תמיכה טכנית ראשונה לעובדינו, פתרון מגוון רחב של בעיות IT, כולל ציוד עובדים ותחזוקת תשתית ה-IT שלנו באופן חלק
תכולת התפקיד:
User Account Management
o יצירה וניהול חשבונות משתמשים ב-Active directory
o ניהול הרשאות וסיסמאות עובדים על גבי Active Directory
o יצירת וניהול של DLים.
תמיכת Help desk
o עבודה על מערכת ניהול פניות של משתמשים ומתן מענה רציף לכל בעיות ופניות העובדים ב-SLA המוגדר.
o ניהול assetים של עובדים, כולל חומרה ותוכנה.
o יכולת לספק תשובות ברורות ומובנות לעובדים לא טכניים.
o תיעוד incident resolution
תמיכת PC
o Troubleshooting ותמיכה של בעיות חומרה ותוכנה במחשבים נייחים וניידים
o התקנה של תוכנות וחומרות על גבי מחשבים
o Network configuration ופתרון בעיות
דרישות:
ניסיון של שנתיים בתפקידי תמיכת IT חובה
הבנה מעמיקה של ניהול Active directory ו-User account management
ניסון בתפעול מערכת הפעלה windows ותוכנות סטנדרטיות.
ידע בסיסי במושגי תקשורת, כולל TCP/IP ו-DNS.
יכולת פתרון בעיות וכישורים אנליטיים.
ניסיון עם מערכות Help desk יתרון
IT Certifications יתרון.
-שעות עבודה מ8:00-16:30 + שעות נוספות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.