דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים אש התורה
אש התורה

    דרושים אש התורה

    המשרות שלנו (4)
    תחום עיסוק
    מלכ"רים ועמותות
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות אש התורה

    הצעות עבודה
    דף הבא
    מתוך 1
    נמצאו 4 משרות
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באש התורה
    סוג משרה: משרה מלאה
    דרוש /ה איש /אשת תחזוקה אחראי/ת על אחזקת מבנים בארגון אש התורה בעיקר ברובע היהודי, ירושלים.

    פרטי המשרה:
    * המשרה בהיקף מלאה - בימים א' עד ה' בין השעות 8:00 עד 16:00
    * כפיפות מנהל אחזקה

    התפקיד כולל:
    * אחריות על ביצוע עבודות שיפוצים כגון בינוי, צבע, גבס, אינסטלציה, צנרת ניקוז, תיקונים כללים וכדומה.
    * עבודה מול קבלני משנה בפרויקטים שונים.
    * תחזוקה מונעת של מבנים בארגון.
    * שיפוץ ותחזוקה דירות להשכרה בארגון.
    * אחריות על מכלול פעולות אחזקה ותפעול.
    דרישות:
    * יכולות טכניות מוכחות.
    * מתן מענה טכני ותפעולי למבנים השונים.
    * יכולת עבודה בצוות.
    * יחסי אנוש טובים.
    * מקצועיות ועמידה בלוחות זמנים.
    * יוזם שירותי ואמין.
    * ניסיון של 5 שנים באחזק.
    * ידע בסיסי באנגלית.

    יתרונות:
    * ידע במיזוג אוויר.
    * רקע בחשמל.
    * זמינות לשעות נוספות.

    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8164550
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באש התורה
    סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    אודות המשרה:
    מרכז עולמי אש בירושלים מחפש מנהל/ת לוגיסטיקה וניקיון מאורגן ומנוסה לפיקוח על תחומי הלוגיסטיקה, האירועים, ניהול המתחם, אבטחה, מלאי, תיאום צוותים ושירותי הניקיון. המועמד האידיאלי יהיה בעל כישורי מנהיגות חזקים, יכולת פתרון בעיות מחויבות למצוינות תפעולית.

    פרטי המשרה:
    * כפיפות: מנהל בכיר לתפעול
    * היקף משרה: משרה מלאה (50 שעות שבועיות), כולל זמינות לעבודה בערבים ובשבתות לפי הצורך.

    תחומי אחריות עיקריים:
    * ניהול המתחם: פיקוח על הלוגיסטיקה, ההכנות היומיומיות של המתחם והשירותים הנלווים, תוך ביצוע שגרות יומיות, שבועיות וחודשיות.
    * ניהול אירועים: תיאום וניהול צוותי הלוגיסטיקה והניקיון עבור אירועים, תוכניות ופעילויות במרכז העולמי אש (AWC) ובבנייני הקמפוס.
    * הקצאת משאבים: ניהול חלוקת שירותים, ציוד, ריהוט ומזון בהתאם לצורכי המרכז.
    * תיאום צוותים: תכנון וניהול סידורי עבודה לצוותי הלוגיסטיקה והניקיון להבטחת כיסוי אופטימלי.
    * נהלי עבודה ושיפור ביצועים: פיתוח ותחזוקה של רשימות תיוג ונהלים סטנדרטיים (SOP) לשיפור היעילות והעקביות, כולל יישום מערכות מעקב KPI.
    * ניהול מלאי ורכש: פיקוח על ניהול מלאי, רכש ותיאום עם ספקים כדי להבטיח זמינות ציוד וחומרים נדרשים.
    * אחזקת מחסנים: שמירה על סדר וארגון מחסנים והפצה יעילה של ציוד ואספקה לכל מתקני המרכז.
    * בקרת תקציב והוצאות: מעקב אחר הוצאות לוגיסטיקה וניקיון, ניהול תקציב וביצוע ניתוחי עלות להבטחת יעילות כלכלית.
    * לוגיסטיקה של חניה ומשלוחים: ניהול מערך החניה והמשלוחים בכניסות לעיר העתיקה ולרחבת הכותל המערבי.
    * בקרת אבטחה וגישה: תיאום ופיקוח על נהלי האבטחה והשמירה, כולל גישה של סטודנטים, צוותים ואורחים לכלל המבנים.
    * שיפור נהלי כניסה ויציאה: פיקוח ושיפור מתמיד של הנהלים לאזורי הגישה, ניהול כרטיסי כניסה ושיתוף פעולה עם צוותי האבטחה.
    דרישות:
    * לפחות 8 שנות ניסיון בתפעול, לוגיסטיקה או ניהול מתקנים.
    * כישורי מנהיגות וארגון חזקים.
    * ניסיון בתכנון אירועים, תיאום אבטחה וניהול מתקנים.
    * שליטה במערכות אדמיניסטרטיביות, כלי ניהול מלאי ותכנון סידורי עבודה.
    * יכולת לפתח וליישם נהלי עבודה (SOP) לצוותי הלוגיסטיקה והניקיון.
    * ניסיון בניהול צוותים גדולים בסביבה דינמית, כולל שיבוץ, הכשרה ובקרת ביצועים.
    * יכולות אנליטיות ופתרון בעיות גבוהות, עם יכולת לזהות אתגרים וליישם פתרונות יעילים.
    * ניסיון בניהול תקציבים, שליטה בעלויות ומעקב אחר הוצאות.
    * רקע בתחום האירוח, ניהול מתקנים או תפעול מוסדי יתרון.
    * שליטה מלאה באנגלית ובעברית.
    * הגשת מועמדות, נא שלחו קורות חיים למייל המצורף.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8164617
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באש התורה
    סוג משרה: משרה מלאה
    אודות אש:
    אש היא ארגון דינמי הממוקם בעיר העתיקה בירושלים, המספק כ-800 ארוחות ביום, ואף יותר בעונות שיא. אנו מחפשים מנהל קייטרינג ומטבח מנוסה ומסור לניהול פעילות הקייטרינג, תוך הבטחת אספקת מזון איכותי ושירות לקוחות יוצא מן הכלל. המועמד האידיאלי יהיה בעל כישורי מנהיגות חזקים, ניסיון נרחב בתחום הקייטרינג ויכולות ארגוניות מצוינות.

    פרטי המשרה:
    * כפיפות: מנהל בכיר לתפעול
    * היקף משרה: משרה מלאה+ (50 שעות שבועיות), כולל זמינות לעבודה בערבים ושבתות לפי הצורך.

    תחומי אחריות עיקריים:
    * תכנון וביצוע תפריטים: פיקוח על פיתוח ותכנון תפריטים מגוונים ואיכותיים עבור תוכניות לימוד, אירועים במרכז העולמי של אש וקבוצות VIP.
    * ניהול תפעולי: פיתוח, יישום ואכיפת נהלים ופרוטוקולים תפעוליים להבטחת פעילות תקינה ויעילה של המטבח.
    * שיפור שירותי הקייטרינג: שיפור ופיתוח מתמיד של מערכות הקייטרינג על מנת לשפר את רמת השירות ושביעות רצון הלקוחות.
    * תיאום אירועים: שיתוף פעולה עם צוות האירועים להבטחת שירותי מזון איכותיים באירועים שונים, כולל אירועי VIP, כנסים ותוכניות מיוחדות.
    * ניהול צוות: גיוס, שיבוץ, הכשרה וניהול כולל של צוות המטבח והקייטרינג, תוך שמירה על ביצועים גבוהים וסביבת עבודה חיובית.
    * ניהול מלאי ורכש: פיקוח על ניהול המלאי, בקרת איכות, ונהלי אחסון להבטחת זמינות וחומרי גלם באיכות גבוהה.
    * תחזוקת ציוד ועמידה בתקני היגיינה: פיקוח על תחזוקת ציוד המטבח, ניקיון ועמידה בתקנות בריאות ובטיחות.
    * ניהול קשרי לקוחות: בנייה ושימור קשרים חזקים עם לקוחות פנימיים וחיצוניים, תוך הקפדה על עמידה בציפיות ושיפור מתמיד של השירות.
    * ייעול משאבים: פיתוח ויישום אסטרטגיות להפחתת בזבוז מזון ואופטימיזציה של ניהול המלאי.
    * ניהול תקציב ובקרת עלויות: ניהול תקציב הקייטרינג, תוך שמירה על איזון בין עלויות תפעול לאיכות גבוהה של המזון והשירות.
    דרישות:
    * לפחות 5 שנות ניסיון בניהול קייטרינג ומטבח.
    * מומחיות מוכחת בתכנון ויצירת תפריטים מגוונים.
    * ידע מקיף בתקני היגיינה, בריאות ובטיחות במזון.
    * יכולות ארגוניות חזקות ותשומת לב לפרטים.
    * כישורי תקשורת, יחסי אנוש ומנהיגות צוות מצוינים.
    * יכולת עבודה תחת לחץ ויוזמה אישית גבוהה.
    * תודעת שירות גבוהה.
    * מיומנויות אדמיניסטרטיביות ושליטה במערכות מחשוב.
    * שליטה מלאה באנגלית ובעברית.
    * תעודה בתחום האירוח או ניהול קולינרי יתרון.
    * רקע בלימודי ניהול או עסקים יתרון.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8164611
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
     
    משרה בלעדית
    דרושים באש התורה
    סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
    אודות התפקיד:
    מרכז אש העולמי בירושלים מחפש מנהל/ת אדמיניסטרציה ופרויקטים מאורגן/ת ובעל/ת יוזמה, לניהול קשרי לקוחות, תיאום תפעולי, ניהול מערכות וביצוע פרויקטים. המועמד האידיאלי יפגין כישורי מנהיגות, ארגון ופתרון בעיות, ויבטיח ניהול חלק ויעיל של פרויקטים ואירועים.

    פרטי המשרה:
    כפיפות: מנהל התפעול
    היקף משרה: משרה מלאה+ (50 שעות שבועיות), עם גמישות בתקופות שיא של אירועים

    תחומי אחריות עיקריים:
    * ניהול והובלת צוות ההזמנות של מרכז אש העולמי (AWC), כולל מענה לפניות ותקשורת עם לקוחות פנימיים וחיצוניים.
    * פיקוח על תיאום ולוחות זמנים של מיקומים, לוגיסטיקה, שירותי הסעדה וציוד לתוכניות ואירועים שונים.
    * פיתוח ושימור קשרים עם לקוחות ובעלי עניין לשיפור המעורבות ושביעות הרצון.
    * ניהול ושיפור מערכות אדמיניסטרטיביות, תקשורתיות ותפעוליות לייעול תהליכי עבודה, תכנון משאבים ואוטומציה.
    * הגדרת ותחזוקת נהלי עבודה (SOPs), פרוטוקולים ומערכות מעקב KPI להבטחת עקביות ויעילות.
    * ניהול מבנה התמחור, שירותי האורחים, התפריטים וההצעות התוכניות לשמירה על בהירות והתאמה ליעדי הארגון.
    * תכנון, תיאום ופיקוח על אירועים מרכזיים במרכז העולמי, כולל כנסים, תוכניות חינוכיות, ואירועים יוקרתיים לתורמים כגון בימים נוראים, סוכות ופסח.
    * פיקוח על ניהול הגישה לשער יפו / העיר העתיקה והכותל, כולל חניה.
    * הערכת משוב הלקוחות ויישום שיפורים לשיפור חוויית המבקרים.
    * איסוף וניתוח נתונים על הזמנות ונוכחות מבקרים לזיהוי מגמות, אופטימיזציה של משאבים ושיפור היעילות התפעולית.
    * מעקב תקציבי, פיקוח על עלויות והבטחת יעילות כלכלית בהוצאות התפעוליות הקשורות לאירועים.
    דרישות:
    * לפחות 8 שנות ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי, ניהול פרויקטים או תפעול.
    * כישורי מנהיגות, תקשורת וריבוי משימות מצוינים.
    * תשומת לב יוצאת דופן לפרטים ויכולות ארגוניות חזקות.
    * שליטה גבוהה בניהול מסדי נתונים, Google Suite וכלי ניהול פרויקטים.
    * ניסיון בתכנון אירועים ותיאום לוגיסטי.
    * יכולת מוכחת בניהול תקציבים ופיקוח פיננסי.
    * כישורים גבוהים בבניית ושימור קשרים עם לקוחות, בעלי עניין ושותפים.
    * יכולת פתרון בעיות והתמודדות עם אתגרים בלתי צפויים להבטחת ביצוע חלק של פרויקטים ואירועים.
    * שליטה מלאה באנגלית ובעברית.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    8164637
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    דף הבא
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?