דף הבית » כל החברות » הייטק / חומרה / תוכנה / סייבר »  דרושים נמסיסקו
נמסיסקו

דרושים נמסיסקו

תחום עיסוק
הייטק / חומרה / תוכנה / סייבר
כמות עובדים
לא צויין מספר עובדים

משרות נמסיסקו (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: מספר סוגים
שכר: 10,000-12,000
דרוש/ה מזכיר/ת מנהל מחלקה ומתאמת פגישות לסוכני החברה
תיאום פגישות סוכנים
פעילות אדמיניסטרטיבית שוטפת
עזרה בהפקת פעילות רווחה, כנסים, טיולים, הכנת דוחות ומצגות לכנסים
ניתוב מיילים
מענה טלפוני ללקוחות
הקלדת מסמכים
סריקה והקלדת נתונים
תיאום פגישות
טיפול בדואר יוצא/נכנס
הכנת דוחות חודשיים באקסל ומצגות
לכנסים
דרישות:
ניסיון קודם בתיאום פגישות / טלמיטינג יתרון
ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת, לרבות ידע וניסיון מוכח בישומי OFFICE
יכולת ניסוח בכתב ובע"פ ברמה טובה
יחסי אנוש מעולים - חובה
תודעת שירות גבוהה
ראש גדול, מוטיבציה, יוזמה, אחריות אישית, תודעת שירות ויסודיות
כישורים נדרשים

שנות ניסיון: שנתיים - עד שלוש שנות ניסיון מזכירותי / תיאום פגישות
ימים: 5 שעות עבודה: 8:00-17:00 המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8454225
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
רשות הטבע והגנים
דרושים ברשות הטבע והגנים
סוג משרה: משרה חלקית
מכרז פנימי+חיצוני
כפיפות: מנהל מרחב יהודה
תחום דרגות 8-10 (בדירוג המנהלי) 38-40 בדירוג המח"ר/מהנדסים)
מספר משרה:139050/1225
50% משרה
מותנה תקציב
הגדרת תפקיד:
כללי: ביצוע עבודות מזכירות הנוגעות לעבודת המרחב, לפי הנחיות הממונה.
תיאור התפקיד
א. ניהול העבודה השוטפת במשרד המרחב לרבות טיפול בדואר רגיל ואלקטרוני, מענה טלפוני וקבלת קהל, הסכמים, קופה קטנה וכו'
ב. מתן עזרה ארגונית ואדמיניסטרטיבית למנהל המרחב.
ג. ניהול יומן מנהל המרחב, אחריות על הלו"ז המרחבי ותיאומי פגישות.
ד. עבודות מזכירות שוטפות: הדפסה, הקלדה, תיוק, איסוף והכנת חומרים לישיבות, מעקב אחר ביצוע החלטות והכנת מצגות וכו'
ה. אחריות לבקרה תקציבית במרחב הכוללת אחריות לביצוע הזמנות רכש לספקים, ריכוז והזנת חשבונות תשלום לספקים, ביצוע בקרה תקציבית שוטפת, רבעונית ושנתית וכו'.
ו. ביצוע כל מטלה נוספת בהתאם לאופי התפקיד וע"פ דרישת המנהל הישיר.
דרישות:
השכלה: בגרות מלאה - חובה. השכלה אקדמאית - יתרון.
שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית וערבית יתרון
יישומי מחשב: שליטה ביישומי אופיס
ניסיון: בעבודות מזכירות/אדמיניסטרציה, בסביבת עבודה ממוחשבת, מתן שירות וניהול כספים.

"עובדים פנימיים שאינם עומדים בתנאי הסף המפורטים למשרה, יוכלו להגיש מועמדותם למשרה, ואולם אין בכך כדי להתחייב לבחינת מועמדותם למשרה. בחינת מועמדות למשרה של עובדים פנימיים אשר אינם עומדים בתנאי הסף, תיקבע ע"י ועדה ממיינת מיוחדת שנקבעה לצורך זה בהסכם הקיבוצי"

דרישות כלליות:
כישורים: עבודת צוות, יחסי אנוש טובים, סדר וארגון, דיוק, כושר ביטוי בכתב ובעל פה
כללי: אחריות, אמינות, שירותיות, ייצוגיות, כושר ביטוי בעל פה, ידע בתחומי הרשות ידיעת הארץ טבע ומורשת, הזדהות עם מטרות הארגון

דרישות נוספות:
הגעה עצמאית למקום העבודה
מעבר מבדק אמינות בהצלחה
מקום העבודה: משרדי מחוז יו"ש קומראן.

ניתן להגיש מועמדות עד ליום שלישי, יז טבת, 6.1.26

הרשות תפעל למתן העדפה מתקנת למועמדים מקרב קבוצות הזכאיות לייצוג הולם, של בני האוכלוסייה האתיופית ואנשים בעלי מוגבלות ככל שישנם, כאשר הם בעלי כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8468535
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו