עזרה למנכ"לית וליו"ר החברה, תאום פגישות, עריכת דו"חות אקסל, רישום פרוטוקולים, ריכוז תחום ביטוחי החברה, מילוי מקום בהנה"ח ובמזכירות במידת הצורך.
דרישות:
מנהלת חשבונות סוג 2 + נסיון בהנה"ח.
נסיון במזכירות ואדמינסטרציה, ניהול יומן, רישום פרוטוקולים והבנה בנושא ביטוח.
הכרת תוכנת חשבשבת ושליטה באקסל ובתוכנות האופיס
אנגלית ברמה טובה (קריאה, כתיבה, דיבור).
נסיון בעבודה בחברה פרטית - יתרון
המשרה דורשת רמת סודיות גבוהה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.