טיפול בתביעות אלמנטרי מול מבוטחי הסוכנות ומול חברות הביטוח.
מתן שירות שוטף ללקוחות החברה - מענה טלפוני
בקרה ומעקב - הקמת משימות ובקרה שוטפת במערכת CRM, סיוע למנהלת המחלקה במעקב אחר תהליכים ותיוק מסמכים בתיקי לקוחות.
תמיכה בצוות המכירות - איסוף וטיוב נתונים לתיקי לקוחות במערכות השונות.
דרישות:
תודעת שירות גבוהה, אחריות ויחסי אנוש מצוינים.
יכולת לעבוד בעבודת צוות ולתמוך בחברי הצוות בעת הצורך.
סדר, דיוק ויכולת ניהול משימות במקביל.
שליטה טובה ביישומי מחשב, פורטל סוכנים ובמערכת CRM. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.