למשרד שמאות מקרקעין, דרוש.ה מזכיר.ה לצורך:
ניהול יומנים של שמאים לרבות תיאום ביקורים, פגישות זום ופגישות פרונטליות.
ניהול מייל המשרד לרבות מתן מענה ללקוחות, פתיחת עבודות חדשות במערכת וכיוצ"ב.
מענה טלפוני ומענה בוואטספ המשרדי.
תפעול לוגיסטי של המשרד (הזמנת כיבוד שבועית, הזמנת ציוד משרדי, שיח עם אנשי המחשוב)
תפעול ובקרה על צוותים חיצונים במשרד לרבות חברת ניקיון, הזמנת שליחים, אנשי המחשבים וכיוצ"ב.
מילוי והכנת מכרזים לרבות מילוי המכרז, צירוף נספחים, כריכתו לשליחה ומעקב כי הגיע ליעד.
סגירת חודש והכנת דרישות תשלום לועדות מקומיות / מוסדות תכנון שונים ומעקב אחר תשלום.
הפקת חשבוניות וקבלות ועוד.
דרישות:
המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.