לחברה בתחום הבנייה דרוש ה מזכירת משרד.
התפקיד כולל מתן שירותי אדמיניסטרציה לכלל עובדי המשרד והלקוחות.
ניהול יומנים ותיאום פגישות, מענה טלפוני, אירוח פגישות, HOUR HAPPY, הזמנת כיבוד וציוד משרדי.
ימים א-'ה' 08:00-17:00
דרישות:
ניסיון קודם בתחום האדמיניסטרציה - חובה.
נכונות לשעות נוספות בעת הצורך.
שליטה מלאה בתוכנות office - חובה.
שליטה בתוכנת בינארית - יתרון משמעותי.
יכולת עבודה תחת לחץ, עבודה בצוות ויחסי אנוש מעולים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.