התפקיד כולל:
הנה"ח: קליטת והקלדת חשבוניות ספקים, הפקת חשבוניות ללקוחות, ניהול והתאמות במערכת, בקרה על תשלומים, התאמות בנקים וכרטיסים.
שכר: בקרת דיווחי נוכחות, טיפול בקיזוזים וחריגות, הפקת תלושי שכר, ובהמשך- הרחבת האחריות להכנת השכר גם של העובדים הישראלים של התאגיד.
כספים: טיפול בחובות שלא נסגרו בשלב הראשוני, מעקב אחר התחייבויות בעייתיות, ניהול הוצאות הייבוא והתנהלות שוטפת מול החברות בקבוצה.
עבודה מול הרשויות - טיפול מלא מול רשות האוכלוסין וההגירה, מס הכנסה וביטוח לאומי.
דרישות:
תעודה סוג 3 - חובה.
ניסיון כמנה"ח יחיד/ה או בצוות - מינימום 4 שנים.
שליטה טובה בפריוריטי - חובה.
זמינות למשרה מלאה במשרדי החברה, פתח תקווה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.