נציג/נציגה תמיכה טכנית, תמיכה בלקוחות החברה בהתקנה ותפעול של מוצרי החברה - תוכנות שונות ומגוונות. פתרון תקלות בסביבת מחשוב לתחנות עבודה, השתלבות עם צוות טכנולוגי מוביל בסביבה דינאמית ומשפחתית.
דרישות:
רקע טכני טוב - חובה!, ניסיון בעבודה מול לקוחות - חובה!, יכולת עבודה בצוות - חובה!
נדרש ניסיון ורקע רלוונטיים בתחום זהה או דומה, יתרון לבעלי הכשרה מתאימה.
התפקיד דורש אחריות וסבלנות לעבודה מול לקוחות, יכולת לימוד תקלות ופתרונם מתוך מאגרי מידע של החברה, שיתוף ידע ויכולת אירגון אישי טובה, יכולת ביטוי טובה - קריאה וכתיבה, נדרש לתעד את מהלך הבעיה והפתרון במערכות החברה.
קיימת אפשרות לקידום ולהתפתחות אישית בהתאם לרמת המקצועיות ויכולות העובד.
ידע שפות - עברית, אנגלית ברמה טובה.
עבודה באזור רמת גן / בני ברק. ללא עבודה מהבית, נדרשת הגעה למשרד במהלך כל השבוע. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.