דף הבית » משרות לפי חברות » דרושים רשת שרותי יצוא וסוכנויות בע"מ
רשת שרותי יצוא וסוכנויות בע"מ

    דרושים רשת שרותי יצוא וסוכנויות בע"מ

    תחום עיסוק
    אחר
    כמות עובדים
    11-50

    דרושים ב- רשת שרותי יצוא וסוכנויות בע"מ

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- רשת שרותי יצוא וסוכנויות בע"מ אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    דרושים במגייסת
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    סוג משרה: משרה מלאה
    לקרן השקעות מובילה שמשרדיה ממוקמים ברמת החייל דרוש/ה מזכיר/ה

    קבלת אורחי ועובדי המשרד ומענה לטלפונים, איוש את עמדת הקבלה
    ניהול יומנים של הנהלת החברה, תיאומי ישיבות (פרונטאליות, זום ושיחות ועידה).
    תיאום ואירוח של פגישות מרובות משתתפים בחברה.
    טיפול בדואר יוצא/נכנס, שליחויות ועבודה מול ספקים שונים.
    משרה מלאה, ימים א' ה', 8:30-17:30
    תנאים טובים למתאימים/ות. קה"ש וחניה
    דרישות:
    ניסיון קודם בתפקיד דומה חובה.
    שליטה ב Office חובה.
    יחסי אנוש מעולים, תודעת שירות גבוהה.
    מוסר עבודה גבוה.
    עבודה בצוות ובשיתוף פעולה.
    סדר וארגון, לרבות יכולת התמודדות טובה עם ריבוי משימות, עבודה בעומס ולעיתים בתנאי לחץ.
    כושר ביטוי בכתב ובע"פ המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7680392
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
    תיאור התפקיד:
    * יכולת עבודה מול גורמי חוץ וספקים.
    * אחריות לתפעול התקין של כל העבודה המשרדית.
    * קליטה וניתוב דואר נכנס ודואר יוצא באופן פיזי ובמיילים.
    * ניהול יומן.
    * הכנה ובקרה על שלמות ועדכניות חומר רקע לקראת דיונים.
    * קיום קשר עם גורמי העירייה וגורמי חוץ.
    * בצוע מטלות בהתאם להנחיות המנהלים.
    * תנאי חשוב-למועמדת לא יכולים להיות קרובים בעיריית ת"א יפו או המרכז הרפואי.
    * שכר: פרטים ימסרו בראיון העבודה.

    המשרה היא אחה"צ.
    בין השעות 16:00-20:00
    דרישות:
    דרישות מהתפקיד ומהמועמד/ת
    * חובה-ניסיון של עבודה עם קהל, יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה.
    *התפקיד דורש יכולת ארגון, סדר ועבודה בתנאי עומס ולחץ.
    * התפקיד דורש יכולת עבודה וניסיון בעבודת צוות.
    * המועמד/ת חייב/ת להיות בעל/ת יוזמה, סבלנות וסובלנות, נטילת אחריות, אמינות, ראש גדול.
    * התפקיד דורש שליטה מלאה במחשב, תוכנות אופיס,EXEL, OUTLOOK ו-WORD לרבות עבודה בסביבה אינטרנטית רשתות חברתיות ותוכנות מקומיות.
    * התפקיד דורש ידיעת השפה העברית על בוריה וכושר ביטוי בכתב ובע"פ בעברית, ידיעת אנגלית בסיסית והקלדה באנגלית בסיסית.
    * התפקיד דורש מענה פרונטלי ומענה טלפוני.
    * השכלה תיכונית מלאה, עדיפות ויתרון לבעלי השכלה אקדמאית.
    * המועמד/ת צריכ/ה להיות בעל/ת עצמאות, יוזמה מסירות ומקצועיות גבוהה, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    * המשרה מחייבת עבודה בשעות רגילות ויכולת עבודה בשעות אחה"צ והערב(שעות נוספות).
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7685687
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    סגור
    דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
    מה השם שלך?
    תיאור
    שליחה
    סגור
    v נשלח
    תודה על שיתוף הפעולה
    מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
    מיקום המשרה: תל אביב יפו
    סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
    תיאור התפקיד
    4.יכולת עבודה מול גורמי חוץ וספקים.
    1.אחריות לתפעול התקין של כל העבודה המשרדית.
    2.קליטה וניתוב דואר נכנס ודואר יוצא באופן פיזי ובמיילים.
    3.מעקב אחר פניות מגורמי עיריית ת"א יפו ובית החולים איכילוב וגורמי חוץ ללשכת מנכ"ל תגמולים.
    4.ניהול יומן.
    5.הכנה ובקרה על שלמות ועדכניות חומר רקע לקראת דיונים.
    6.קיום קשר עם גורמי העירייה וגורמי חוץ.
    7.בצוע מטלות בהתאם להנחיות המנהלים.
    2.תנאי חשוב-למועמד/ת לא יכולים להיות קרובים בעיריית ת"א יפו או המרכז הרפואי.
    3.שכר: פרטים ימסרו בראיון העבודה.
    דרישות:
    דרישות מהתפקיד ומהמועמד/ת
    1.חובה-ניסיון של עבודה עם קהל, יחסי אנוש מעולים ותודעת שרות גבוהה.
    5.התפקיד דורש יכול ארגון,סדר ועבודה בתנאי עומס ולחץ.
    6.התפקיד דורש יכולת עבודה וניסיון בעבודת צוות.
    7.המועמד/ת חייבים להיות בעלי יוזמה,סבלנות וסובלנות,נטילת אחריות, אמינות, ראש גדול.
    8.התפקיד דורש שליטה מלאה במחשב, תוכנות אופיס,EXEL, OUTLOOK ו-WORD לרבות עבודה בסביבה אינטרנטית רשתות חברתיות ותוכנות מקומיות.
    9.התפקיד דורש ידיעת השפה העברית על בוריה וכושר ביטוי בכתב ובע"פ בעברית, ידיעת אנגלית בסיסית והקלדה באנגלית בסיסית.
    10.התפקיד דורש מענה פרונטלי ומענה טלפוני.
    11.השכלה תיכונית מלאה, עדיפות ויתרון לבעלי השכלה אקדמאית.
    13.המועמד/ת צריכים להיות בעלי עצמאות, יוזמה מסירות ומקצועיות גבוהה, תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מעולים.
    14.המשרה מחייבת עבודה בשעות רגילות ויכולת עבודה בשעות אחה"צ והערב(שעות נוספות).
    15.בהגדרת התפקיד קיימת דרישה להענקת הלוואות עבור קופת התגמולים ועמותת עזור לעזור,
    מענה פרונטלי, מענה טלפוני, מענה כתוב ובשאר האמצעים עבור הענקת הלוואות.
    * המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
     
    עוד...
    הגשת מועמדות
    עדכון קורות החיים לפני שליחה
    7685701
    סגור
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד