דף הבית » כל החברות »  דרושים מצברי תעשיה לישראל מערכות אנרגיה בע"מ
מצברי תעשיה לישראל מערכות אנרגיה בע"מ

דרושים מצברי תעשיה לישראל מערכות אנרגיה בע"מ

תחום עיסוק
אחר
כמות עובדים
1-10
מיקום
מספר מקומות

משרות מצברי תעשיה לישראל מערכות אנרגיה בע"מ (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים בשיבוצים
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
לקיבוץ בגליל המערבי דרוש/ה מנהל /ת חשבונות ראשי.ת וחשב/ת שכר במשרה מלאה.
תיאור התפקיד:
מנהל /ת חשבונות ראשי/ת וחשב/ת שכר.
הכנת משכורות וטיפול בכל נושא חשבות השכר מא' ועד ת' לכלל תאגידי הקיבוץ.
אחריות כוללת על הנהלת החשבונות של כלל תאגידי הארגון כולל ניהול צוות עובדים.
אחריות וניהול תזרים המזומנים השוטף של הקיבוץ וכלל תאגידיו.
בקרה חשבונאית בכל הממשקים החשבונאיים השוטפים.
הכנת החומר לביקורת רו"ח, כולל דוח המס וכן לביקורות של גופים אחרים.
דיווח תקופתי ושנתי למוסדות - מע"מ, ביטוח לאומי, מס הכנסה וניכויים.
ניהול ספרי הלוואות ורכוש קבוע במערכת הנהלת החשבונות.
בקרה שוטפת על עבודת צוות הנהלת החשבונות.
אחריות ליישום נהלי העבודה של הנה"ח מול הלקוחות וספקים.
כפיפות למנהל הכספים הקיבוץ.
דרישות:
סוג 3 ומעלה.
תעודת חשב/ת שכר בתוקף.
לפחות שנתיים ניסיון מוכח בתפקיד מנהל /ת חשבונות ראשי/ת כולל ניהול צוות.
שליטה מלאה בהנהלת חשבונות - עדיפות למערכת קיבוצית.
היכרות עם מערכת מעלה - OneErp יתרון משמעותי.
תקשורת טובה, יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון ברמה גבוהה, תודעת שירות גבוהה.
משרה מלאה ובאופן מיידי. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8238065
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
עיריית נהריה
דרושים בעיריית נהריה
מיקום המשרה: נהריה
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פנימי/חיצוני מס' 07/2025-13
בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) תש"ם 1979
היקף משרה: 100%
כפיפות: גזבר הרשות.

שכר/ דירוג מנהלי: מנהלי 8-10 / מח"ר 38-40

תיאור המשרה:
אחריות להכנת הצעת תקציב שנתי של האגף.
אחריות לניהול מעקב על פעולות הכספיות של האגף בהתאם לתקציב המאושר.
אחריות על ביצוע תקציב האגף - הכנסות/הוצאות.
אחריות לריכוז נתונים, הכנת דוחות ומחקרים על עלויות פעולות התקציביות של האגף.
אחריות לאישור הזמנות רכש לאגף.
ביצוע בקרה ומעקב תקציביים אחרי תקבולים ותשלומים ברמת סעיף תקציבי, מחלקה וכלל האגף.
ניהול ואחריות תקציב האגף תקציב רגיל בלתי רגיל, הכנת הזמנות עבודה, אישור חשבונות לתשלום.
דיווח וגביית כספים חודשיים ממשרדי ממשלה (בעיקר משרדי ממשלה) או כל גורם אחר.
איתור תקציבים מגורמים שונים ומשרדי ממשלה שונים לפעילות אגף הרווחה.
הכנת תכנית רב שנתית ושנתית.
ביצוע כל מטלה המנותבת ע"י הממונה הישיר.
דרישות:
תנאי סף:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה.
רו"ח - יתרון.
מאפייני העשייה:
יחסי אנוש תקינים.
אמינות ומהימנות אישית.
קפדנות ודייקנות בביצוע.
יעילות וזריזות.
ניסיון עבודה מוכח ומוצלח במגע עם קהל.
ידע, ניסיון ושליטה מלאה בעבודה בסביבה ממוחשבת ותוכנת Office ובפרט ב- Excel.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס ועמידה בלוח זמנים.
נכונות לביצוע שעות נוספות.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מוכח של שנה לפחות בתחום התקצוב / פיננסי/ כספים/ הנה"ח ברשויות מקומיות.
ניסיון עבודה ברשויות מקומיות יתרון.
מינהלה:
* מועד אחרון להגשת מועמדות: 21/07/2025
* תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד (כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות).
* מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
* לפרטים נוספים ניתן לפנות לגב' כרמית בוסקילה
* בקשות שיוגשו ללא מסמכים תומכים המוכיחים ניסיון תעסוקתי רלוונטי ותעודות השכלה התואמות לדרישות הסף, לא יתקבלו ולא יישקלו. רק מועמדים העומדים בקריטריונים יזכו למענה.
* יש להגיש אישור העסקה רשמי מכל מעסיק קודם המאמת את פרטי הניסיון התעסוקתי, לרבות תאריכים מלאים (יום/חודש/שנה), תיאור התפקיד, תחומי האחריות והיקף המשרה בכדי לעמוד בתנאי הסף בהתאם לדרישות התפקיד.
* ככל שהמועמד/ת עם מוגבלות, כמשמעותו בסעיף 5 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998, יש לבקש התאמה סבירה הנדרשת מחמת המוגבלות, על מנת לאפשר לקיים את מבדקי הקבלה לעבודה לפי העניין.
* מועמד שיבחר לתפקיד ישובץ במערך החירום העירוני.

עפ"י תקנות המכרזים תש"ם 1979, 25א מיון מקדים - במקרה של ריבוי מועמדים (לאחר התרשמות הועדה המקצועית), תהא העיריה רשאית לבחור מבין המועמדים לכל הפחות 8 מועמדים מתאימים למשרה, אשר הם בלבד יוזמנו להופיע בפני ועדת הבחינה.

ציון הסף (80) יקבע עפ"י אמות המידה ומשקלן (השכלה-20, ניסיון תעסוקתי-30, המלצות ותעודות-10, התרשמות-40)
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8247565
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בעיריית נהריה
מיקום המשרה: נהריה
סוג משרה: משרה מלאה
מכרז פנימי/חיצוני מס' 07/2025-12
בהתאם לתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים) תש"ם 1979
היקף משרה: 100%
כפיפות: גזבר הרשות
שכר/ דירוג מנהלי: מינהלי 8-10 / מח"ר 38-40

תיאור המשרה:
אחריות להכנת הצעת תקציב שנתי של האגפים (שפ"ע, תרבות, קליטה וכל שיידרש).
אחריות לניהול מעקב על פעולות הכספיות של האגף בהתאם לתקציב המאושר.
אחריות על ביצוע תקציב האגף - הכנסות/הוצאות.
אחריות לריכוז נתונים, הכנת דוחות ומחקרים על עלויות פעולות התקציביות של האגף.
אחריות לאישור הזמנות רכש לאגף.
ביצוע בקרה ומעקב תקציביים אחרי תקבולים ותשלומים ברמת סעיף תקציבי, מחלקה וכלל האגף.
ניהול ואחריות תקציב האגף תקציב רגיל בלתי רגיל, הכנת הזמנות עבודה, אישור חשבונות לתשלום.
דיווח וגביית כספים חודשיים ממשרדי ממשלה (בעיקר משרדי ממשלה) או כל גורם אחר.
איתור תקציבים מגורמים שונים ומשרדי ממשלה שונים לפעילות אגף השפ"ע.
הכנת תכנית רב שנתית.
ביצוע כל מטלה המנותבת ע"י הממונה הישיר.
ליווי יחידות העירייה בתהליכי מכרזים והתקשרויות.
דרישות:
תנאי סף:
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, באחד או יותר מהתחומים הבאים: חשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים או סטטיסטיקה.
רו"ח - יתרון.
מאפייני העשייה:
יחסי אנוש תקינים.
אמינות ומהימנות אישית.
קפדנות ודייקנות בביצוע.
יעילות וזריזות.
ניסיון עבודה מוכח ומוצלח במגע עם קהל.
ידע, ניסיון ושליטה מלאה בעבודה בסביבה ממוחשבת ותוכנת Office ובפרט ב- Excel.
יכולת עבודה בתנאי לחץ ועומס ועמידה בלוח זמנים.
נכונות לעבודה בשעות נוספות.
ניסיון מקצועי:
ניסיון מוכח של שנה לפחות בתחום התקצוב / פיננסי/ כספים/ הנה"ח ברשויות מקומיות.
ניסיון בעבודה ברשויות מקומיות יתרון.
מינהלה:
* מועד אחרון להגשת מועמדות: 21/07/2025
* תינתן העדפה לאדם עם מוגבלות בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח 1998 ובתנאי שעומדים בתנאי הסף למשרה וכשירים לביצוע התפקיד (כפוף להצהרת המועמד/ת המפרטת את דבר מוגבלותו/ה וכן בהמצאת מסמכים להוכחת המוגבלות).
* מתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
* לפרטים נוספים ניתן לפנות לגב' כרמית בוסקילה
* בקשות שיוגשו ללא מסמכים תומכים המוכיחים ניסיון תעסוקתי רלוונטי ותעודות השכלה התואמות לדרישות הסף, לא יתקבלו ולא יישקלו. רק מועמדים העומדים בקריטריונים יזכו למענה.
* יש להגיש אישור העסקה רשמי מכל מעסיק קודם המאמת את פרטי הניסיון התעסוקתי, לרבות תאריכים מלאים (יום/חודש/שנה), תיאור התפקיד, תחומי האחריות והיקף המשרה בכדי לעמוד בתנאי הסף בהתאם לדרישות התפקיד.
* ככל שהמועמד/ת עם מוגבלות, כמשמעותו בסעיף 5 לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998, יש לבקש התאמה סבירה הנדרשת מחמת המוגבלות, על מנת לאפשר לקיים את מבדקי הקבלה לעבודה לפי העניין.
* מועמד שיבחר לתפקיד ישובץ במערך החירום העירוני.
עפ"י תקנות המכרזים תש"ם 1979, 25א מיון מקדים - במקרה של ריבוי מועמדים (לאחר התרשמות הועדה המקצועית), תהא העיריה רשאית לבחור מבין המועמדים לכל הפחות 8 מועמדים מתאימים למשרה, אשר הם בלבד יוזמנו להופיע בפני ועדת הבחינה.

ציון הסף (80) יקבע עפ"י אמות המידה ומשקלן (השכלה-20, ניסיון תעסוקתי-30, המלצות ותעודות-10, התרשמות-40)
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8247553
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה יצרנית וותיקה ויציבה באזור הצפון דרוש/ה מנהל /ת חשבונות עד מאזן.

תיאור התפקיד:
ניהול מערכת חשבונות, רישום חשבוניות ספקים, ביצוע התאמות עם רישומי הספקים והלקוחות, טיפול בגבייה מלקוחות, סחר חוץ רישום מסמכי יבוא, הכנת תשלומים לספקים, תחזוקת נתוני תזרים מזומנים.
דיווח לניכויים מס הכנסה וביטוח לאומי, ביצוע התאמות בנקים, הוצאות לשלם, הוצאות מראש, הכנסות לקבל, ניהול קופות קטנות (כולל קופות מט"ח), התחשבנות נסיעות לחו"ל, ניהול ורישום דוחות נסיעות לחו"ל, ניהול קופות קופה קטנה וקופות מט"ח.
הכנת חומר לביקורת רבעונית ושנתית, עמידה במצבי לחץ, מענה לטלפונים בירורים עם ספקים.
דרישות:
5 שנות ניסיון כמנהל/ת חשבונות
לימודי תעודה בתחום-הנה"ח סוג 3 לפחות- עד מאזן
אנגלית טובה -שליטה בקריאה וכתיבה.
תוכנות מחשב: Excel, Word יתרון לתוכנת- SAP
חשוב מאוד: ניסיון בחברה תעשייתית
ניסיון ביבוא (מסמכי יבוא, שיטות תשלום ביבוא) המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8261704
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
אלרון קאר ח.ר בע"מ
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה גדולה בענף הרכב דרוש/ה פקיד/ת תפעול למשרה מלאה 8:00-17:00
עבודה מול שמאים וחברות ביטוח
עבודה בצוות
עבודה מול לקוחות
דרישות:
שליטה בפריוריטי יתרון
שליטה באקסל יתרון
ניסיון עם עבודה עם שמאים / מוסכים / חברות ביטוח יתרון
עמידה בלחץ
יחסי אנוש טובים

תנאים מעולים למתאימים

מיקום המשרה אזור תעשיה נעמן קריית ביאליק
יש לשלוח קורות חיים

* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8231876
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בדגל יו אס - Degel Us
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה ביטחונית מובילה בקריות, דרוש/ה מתאם/ת אספקות רכש.
הצטרפו אלינו לתפקיד משמעותי באווירה משפחתית!

התפקיד כולל:
-מעקב ובקרה אחר התקדמות הזמנות רכש אצל הספקים, משלב יציאת ההזמנה ועד קליטתה
-הוצאת דוחות ביצוע מעקב, תוך תפעול והנעה בין כלל הממשקים
-תקשורת יומיומית עם ספקים רבים ועם ממשקים פנימיים
דרישות:
- השכלה אקדמית - חובה
- ניסיון של שנה לפחות בתחום הרכש/ שרשרת אספקה
- ניסיון בעבודה ב- Excel, היכרות עם מערכת ERP
- ראיה תהליכית ותודעת שירות גבוהה
- יכולת תיעדוף משימות בסביבה דינמית ומשתנה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8011578
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
ל.מ. עולם של כח אדם- מרכז גיוס ארצי
דרושים בל.מ. עולם של כח אדם- מרכז גיוס ארצי
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: מספר סוגים
דרוש/ה מתאם/ת אדמיניסטרציה תפעולית לאריזות מוצרים בחברה חזיתית בתעשיית המזון
התפקיד כולל:
- עבודה מול ספקים חיצוניים
- ניהול תהליך אישור גרפיקות למוצרי מזון
- ביצוע אינטגרציה מול מספר ממשקים בו-זמנית בחברה
- ניהול וליווי פרויקטים של פיתוח ותכנון גרפיקות חדשות או שינוי קיימות
- משרה מלאה
- תנאים מעולים
- ממוצע שכר 11K
דרישות:
- דיוק ותשומת לב לפרטים חובה
- יכולת הנעת תהליכים וניהול פרויקטים תחת לחץ חובה
- עבודה עצמאית בעמידה בלוחות זמנים חובה
- שליטה מלאה בעברית ובאנגלית (כתיבה, קריאה, דיבור)
- ניסיון בתחום המזון יתרון
- ניסיון עם מערכות ERP, ובעיקר Priority יתרון
- יצירתיות ויכולת למידה עצמאית
- משימתיות וסדר
- יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים
- ניסיון בבניית קשרים עם ספקים וגורמים פנימיים במפעל המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8260763
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: מספר סוגים
אם את/ה מחפש/ת משרה יציבה, בסביבת עבודה משפחתית עם תנאים טובים, זו ההזדמנות שלך להצטרף לחברה מובילה בתחום מוצרי החשמל לבית!
 
מי אנחנו?
חברה מובילה ומשגשגת, הפועלת למעלה מ-50 שנה בתחום היבוא, השיווק וההפצה של מוצרי חשמל לבית. אנחנו לא רק מותג מוכר בכל בית בישראל, אלא גם מקום עבודה עם אווירה חמה ויציבה, שבו העובדים הם חלק בלתי נפרד מההצלחה שלנו.
 
מה כוללת המשרה?
מתן שירות ומענה ללקוחות ולסוכני החברה
טיפול בהוצאת קבלות, חשבוניות וזיכויים
עבודות אדמיניסטרטיביות כגון תיוקים ותפעול מסמכים
 
מה תקבל/י אצלנו?
משרה מלאה: ימים א'-ה', 8:00-16:00 (ייתכנו שעות נוספות לפי הצורך)
סביבת עבודה יציבה ומשפחתית
אפשרות להתפתח ולצמוח בתוך החברה
תנאים טובים למתאימים/ות
 
נשמע לך מעניין? שלח/י קורות חיים ואולי תצטרף/י לצוות המנצח שלנו!
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?
ניסיון קודם בשירות לקוחות יתרון
שליטה בתוכנות Office יתרון
היכרות עם חשבשבת יתרון
יכולת עבודה בצוות, אסרטיביות, אחריות ויסודיות
גישה שירותית, סדר ויכולת עבודה מול ממשקים שונים
 
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8252586
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
 
משרה בלעדית
דרושים במרינה פטריות הגליל בע"מ
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
דרושים /ות נציגי /ות שירות מכירו לחברה גדולה באזור מעלות.
מענה לשיחות ושיחות ייזומות ללקוחות
אחריות על תיקי לקוחות והזמנות
מתאימים /ות ייהנו מעבודה באווירה צעירה וכיפית
אופציות קידום נרחבות
שעות עבודה: 09:00-17:00.
שישי לסירוגין
דרישות:
ניסיון בשירות לקוחות - יתרון.
ניסיון במכירות - יתרון.
ידע בפריוריטי - יתרון. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8055293
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: נהריה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת מטבחים מובילה באזור נהריה דרושים שני נציגי/נציגות טלמיטינג.
העבודה כוללת מענה טלפוני ותיאום פגישות עבור לקוחות שמעוניינים לרכוש מטבח.
משרה מלאה בימים א'-ה'
דרישות:
ניסיון כנציג/ת שירות/מכירה טלפונית
עברית ברמה טובה ויכולת התנסחות טובה
ניסיון בעבודה עם מערכת פריוריטי או ERP / CRM דומה המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8246161
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו