הובלה אופרטיבית של תהליכים חוצי-ארגון המשלב התכנון ועד לביצוע בפועל, תוך הבטחת עמידה בלוחות זמנים ובסטנדרטים ארגוניים.
תיאום ותכלול עבודה שוטפת בין מחלקות פיננסיות, עו"ד של החברה, ש"ל ואופרציה.
ניהול ספקים, חוזים ותשלומים מול גורמים בארץ ובחול, כולל אחריות על תהליכי רכש ובקרת תקציב.
אחריות מלאה על סביבת המשרד ורווחה, תחזוקה ותפעול משרדי ברמה גבוהה.
מעקב אחר יעדי תפעול ו-KPIs, ניתוח ביצועים ויישום שגרות עבודה ארגוניות שמקדמות אפקטיביות ושקיפות.
הובלת פרויקטים פנים-ארגוניים ותיאום בין מחלקות ומנהלים לצורך שיפור מתמיד של תהליכים ותוצאות.
כפיפות ישירה לסמנכ"לית התפעול ולצוות ההנהלה, תוך ניהול שוטף של משימות תפעול, חוזים, תקציבים ותעדוף פעילויות קריטיות.
דרישות:
ניסיון קודם של 3-4 שנים בתפקידי תפעול ארגוני, עדיפות לחברות טכנולוגיות.
ניסיון קודם בבניית דו"חות מחלקתיים, תפעוליים ותקציביים.
ניסיון בעבודה עם חוזים, ספקים ותהליכי רכש, בארץ ובחו"ל.
יכולת גבוהה לניהול ממשקים מרובים והנעת תהליכים עצמאית מקצה לקצה.
חשיבה מערכתית לצד שליטה בפרטים הקטנים גישה אופרטיבית ופרואקטיבית.
אסרטיביות, אחריות ושליטה מלאה בפרטים.
עברית רהוטה ואנגלית ברמה גבוהה מאוד (כולל התנהלות מול גורמים גלובליים).
יכולת לעבוד בסביבה דינמית, לעיתים תחת לחץ, בגישה של "nothing falls between the cracks". המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.