התפקיד כולל ניהול שוטף של המשרד, ניהול יומנים מורכבים וקשר רציף עם לקוחות בארץ ובחו"ל.
במסגרת התפקיד:
מענה טלפוני, ניהול תכתובות מייל וקבלת פניות.
ניהול לו"ז אינטנסיבי הכולל פגישות בארץ ובחו"ל וטיפול בשיחות ועידה.
מעקב שוטף אחר טיפול בתשלומים וקשר עם לקוחות.
אחריות על הפקת חשבונות המחלקה.
היקף משרה: משרה מלאה, ימים א'ה' 8:3017:00. ימי שישי אחת ל-13 שבועות.
דרישות:
דרישות התפקיד (דרישות חובה):
אנגלית ברמת שפת אם חובה!
ניסיון מוכח בעבודות אדמיניסטרציה וניהול יומנים חובה.
כושר ביטוי מעולה בעל פה ובכתב בעברית ובאנגלית.
יכולת בקרה וסנכרון בין גורמים, סדר וארגון ברמה גבוהה מאוד.
ראש גדול, חריצות ומוסר עבודה גבוה. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.