דף הבית » כל החברות »  דרושים רעיה שטלמן HR
רעיה שטלמן HR

דרושים רעיה שטלמן HR

תחום עיסוק
מש"א / הדרכה / השמה / בתי תוכנה
כמות עובדים
1-10
מיקום
מספר מקומות

משרות רעיה שטלמן HR (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
דרוש/ה אנליסט/ית מימיון פרויקטים לחברה יזמית, גלובלית, מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת!

בנייה וניהול של מודלים פיננסיים והערכות שווי עבור מכרזי BOT, עסקאות ופרויקטים קיימים ועתידיים
בחינת היתכנות, כדאיות כלכלית וניהול מימון לפרויקטים בתחום התשתיות והאנרגיה
בנייה של ניתוחים כלכליים, הכנת מצגות
ניתוח וניהול סיכונים פיננסיים הכרוכים בפרויקטי תשתית מורכבים
מעקב ובקרה אחר פרויקטים פעילים עפ"י אבני הדרך, בקרת מודל ובקרה תקציבית פרויקטלית
בחינה של השקעות: עריכת הערכות שווי, ניתוחי סיכונים עבור תהליכי M A
דרישות:
תואר בכלכלה/מתמטיקה /מימון/ מנהע"ס או תואר רלוונטי אחר חובה
ניסיון של לפחות 2-4 שנים במידול פיננסי / מימון פרויקטאלי /אנליסט עסקי (ניסיון במימון פרויקטים, הערכות שווי, תוכניות עסקיות) חובה.
ניסיון עבודה בתחום התשתיות- חובה
אנגלית ברמה גבוהה (קריאה, כתיבה, דיבור) - חובה
שליטה מלאה ביישומי Office לרבות Excel חובה, VBA יתרון
ניסיון עבודה בתחום האנרגיות המתחדשות/ תשתיות - יתרון

מיקום המשרה: הוד השרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8330813
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באיילת אלבז
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה יזמית בתחום האנרגיה,
דרוש/ה אנליסט/ית פיננסי/ת (Finance Analyst).
משרה מלאה במרכז הארץ.

מחפשים מועמד/ת מוכשר/ת ומלא/ת מוטיבציה לתפקיד אנליסט/ית פיננסי/ת במחלקת ניהול הנכסים (Asset Management Department) של החברה.


תחומי אחריות עיקריים -
עדכון ותחזוקה של מודלים פיננסיים מורכבים לצורך מעקב אחר ביצועי הפורטפוליו ותחזיות עתידיות.
ביצוע ניתוחי רגישות ותכנון תרחישים לצורך קבלת החלטות ניהוליות.
ניתוח ביצועי הנכסים אל מול התקציב, זיהוי מגמות וסטיות.
הכנה והצגה של דו"חות פיננסיים תקופתיים למלווים, משקיעים ובעלי עניין חיצוניים נוספים.
הבטחת עמידה בהסכמי הלוואה, כולל מעקב אחר אמות מידה פיננסיות והתחייבויות.
תמיכה בתהליכי מימון ומיחזור חוב, באמצעות אספקת נתונים פיננסיים מפורטים ותובנות.
הכנת תחזיות פיננסיות ודו"חות ביצועים לצורך סיוע בקבלת החלטות ניהוליות.
השתתפות בפעילויות נוספות כגון תהליכי דירוג אשראי, הערכת פרויקטים וגיבוש אסטרטגיות גידור סיכונים.
דרישות:
תואר ראשון בתחום פיננסי (כלכלה, מימון, חשבונאות וכו) - חובה.
ניסיון של 2-3 שנים באנליזה פיננסית - חובה.
ניסיון בעבודה עם מודלים של מימון פרויקטים (Project Finance) - יתרון משמעותי.
ניסיון קודם בייעוץ פיננסי - יתרון משמעותי.
שליטה גבוהה בExcel - חובה; ידע בVBA - יתרון.
רמת אנגלית גבוהה (דיבור, כתיבה וקריאה) - חובה.
מוטיבציה גבוהה, יכולות ביןאישיות מצוינות, עצמאות, ויכולת לעבוד על מספר משימות במקביל תחת לוחות זמנים צפופים. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8379902
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
ענת רונן - יועצת משאבי אנוש
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה קטנה, איכותית וצומחת בתחום הפיננסים דרוש/ה אנליסט/ית לבחינה וניתוח סיכוני אשראי בקרב חברות עסקיות בתחומים מגוונים, לרבות בתחום הנדל"ן.
התפקיד כולל:
הכנת גליונות אקסל.
ניתוח מעמיק של דוחות כספיים.
ניהול שוטף של עסקאות אשראי.
בקרה וזיהוי סיכונים.
הכנת בקשות אשראי והצגתן בוועדות אשראי של דירקטוריון החברה.
מעקב אחר דוחות הביצוע של הפרויקטים אותם החברה מלווה.
קשר שוטף עם הלקוחות.
משרה מלאה, 5 ימים.
המשרד ממוקם כיום במרחק הליכה מתחנת הרכבת "השלום" ובעוד כ-5 חודשים יעבור לביג גלילות.
דרישות:
תואר ראשון בכלכלה או בחשבונאות חובה!
ניסיון של 4-5 שנים בתחום הפיננסים בדגש על ניסיון בחברות מוסדיות וקרנות.
יכולת למידה מהירה, מוטיבציה גבוהה ורצון להתפתח בתחום.
שירותיות ברמה גבוהה.
יכולת ניסוח גבוהה בכתב ובע"פ.
יכולת לעבודת צוות. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8236713
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בלין ביכלר
מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה
אנליסט/ית אשראי וערבויות מכר לארגון בפ"ת

התפקיד כולל:
ניתוח עסקאות בתחום מימון ליווי פרויקטים ליזמות בבניה למגורים, כתיבת אנליזות והצגתן בפני וועדת אשראי, ניתוח מצב פיננסי ודוחות כספיים של חברות וביצוע ניתוחי שוק, ניתוח דוחות כספיים ותחזיות לבחינת יכולת החזר הלוואה לחברות, ניתוח דוחות אפס ודוחות ביצוע בפרויקטים בליווי וכו'. 

תנאים:
משרה מלאה 8.5 שעות 08:00-16:30

נא לציין צ"ש 

קליטה לארגון!
דרישות:
תואר ראשון כלכלה/ מנהל עסקים/ראיית חשבון- חובה
ניסיון קודם כאנליסט/ית במימון עסקאות ליווי פרויקטים בתחום נדל"ן למגורים- חובה 
ניסיון בנקאי בליווי פרויקטים בנדל"ן- יתרון 
ידע מוכח באקסל ושליטה בכל מערכות אופיס
נדרשת אנגלית ברמה גבוהה
כושר התבטאות מעולה בכתב ובע"פ
יכולת ניהול זמן ותעדוף משימות המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8306100
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
מיקום המשרה: תל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה
לחברה קמעונאית דרוש/ה מתאמ/ת ייבוא ורכש
התפקיד כולל ניהול רכש ויבוא של מוצרים חכמים, עבודה מול ספקים בסין, ניהול הזמנות, בקרת איכות, שילוח ימי ואווירי עד להגעת הסחורה לישראל, והתקשרות שוטפת עם מחלקות הפיתוח העסקי, מותגים ולוגיסטיקה.
רכש וניהול הזמנות מספקים בחו"ל
מעקב ייצור, בקרת איכות ואישורי שילוח
ניהול תהליכי יבוא של מוצרים וציוד חנויות
תיאום עם מחלקות פנים ארגוניות ותכנון רכש עתידי
דרישות:
ניסיון קודם ברכש ויבוא חובה
שליטה באנגלית ברמה גבוהה
היכרות עם תהליכי שילוח ימי/אווירי ומערכות ERP
יכולת עבודה עצמאית, סדר ודיוק המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8375809
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בברקאי בני ברוקשטיין בעמ
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת סחר ופרויקטים העוסקת בתחום מערכות אודיו/וידאו
דרוש/ה אחראי/ת יבוא לניהול תהליכי יבוא מקצה לקצה.

תחומי אחריות:
ניהול מלא של תהליך היבוא מול ספקים ונותני שירות בחול
עבודה מול משלחים, עמילי מכס, נמלים ורשויות רגולטוריות
טיפול בהזמנות רכש, חשבוניות, תעודות משלוח ומסמכים נלווים
מעקב שוטף אחר שילוחים, לוחות זמנים ותשלומים
עבודה שוטפת מול מחלקות פנים ארגוניות (רכש, כספים, לוגיסטיקה)
תחילת עבודה: מיידית
היקף משרה: מלאה, עם אופציה למשרה של 8-7 שעות
דרישות:
ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתפקיד דומה -חובה
אנגלית ברמה גבוהה (דיבור, קריאה, כתיבה) -חובה
היכרות עם תהליכי שחרור מהמכס, תנאי משלוח (Incoterms), ותעודות יבוא
שליטה בתוכנות Office ויכולת עבודה עם מערכות ERP (יתרון לפריוריטי)
סדר, דיוק ויכולת עבודה עצמאית
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8391069
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בבר שרותי השמה וגיוס
מיקום המשרה: חולון ותל אביב יפו
סוג משרה: משרה מלאה ולדוברי אנגלית
תנאים נוספים: מספר סוגים
ניהול וליווי תהליכי יבוא מקצה לקצה הזמנות, שילוח, מעקב, שחרור מהמכס ותיאום מול ספקים ועמילי מכס.

עבודה יומיומית מול ספקים בחו"ל (בעיקר באירופה ובמזרח הרחוק).

טיפול בהצעות מחיר, הזמנות רכש ומעקב אחר אספקות.

בקרה על חשבוניות, תשלומים ועלויות הובלה.

עבודה שוטפת מול מחלקות פנימיות לוגיסטיקה, כספים, שיווק ועיצוב.

תחזוקה וניהול נתונים במערכות ERP ו-Excel.
דרישות:
ניסיון של לפחות 2-3 שנים בתפקיד דומה (עדיפות מתחום האופנה / מוצרי צריכה).

שליטה גבוהה ב-אנגלית
היכרות עם תהליכי יבוא, שילוח בינלאומי ומכס יתרון

שליטה ביישומי Office, במיוחד Excel.

ניסיון בעבודה עם מערכת ERP יתרון משמעותי ( SAP / Priority / NetSuite).

יכולת עבודה בסביבה דינמית ורב-משימתית, סדר המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8396198
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים ביערה פיינר-אבחון והשמה
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה יזמית גלובלית דרוש/ה מנהל /ת פיתוח פרויקטים סטטוטורי

התפקיד כולל רכב, בונוסים גבוהים, אופציות חברה, קרן השתלמות והטבות עובד/ת חברה
מטה החברה במרכז הארץ.
משרה מלאה.


תחומי אחריות -
ניהול הפרויקט משלב הייזום הראשוני דרך שלב התכנון הסטטוטורי ועד לקבלת היתרי בנייה (Ready To Build)
הובלת הליך התכנון וטיפול בכל הנושאים התכנוניים, סביבתיים, הנדסיים וקניינים, תוך עבודה מול רשויות סטטוטוריות, משרדי ממשלה, ארגוני סביבה, חברות תשתית ובעלי עניין בקרקע
קידום ואישור תכניות סטטוטוריות מפורטות (תב"ע/תת"ל) לפרויקטים במוסדות התכנון הארציים והמחוזיים וקידום הליך הרישוי
ניהול צוות רב תחומי של יועצים מקצועיים ועבודה מול חברות ייעוץ מקומיות ובינלאומיות
אחריות על כל ההיבטים התאגידיים והפרוייקטלים לרבות ניהול תקציב, ניהול גאנט, מודל פיננסי וכו

יש לציין ציפיות שכר. תינתן הזדמנות במכתב מקדים בעת שליחת קו"ח
דרישות:
תואר ראשון באדריכלות/משפטים/ הנדסה /גיאוגרפיה או תחומים נוספים רלוונטיים חובה
תואר שני בתכנון ערים יתרון משמעותי
ניסיון נרחב בעבודה מול מוסדות תכנון, קידום וניהול הליכים סטטוטוריים מורכבים ובפרט קידום תוכניות ברמה הארצית והמחוזית חובה
ניסיון בעבודה מול בעלי עניין שונים: גורמים רגולטוריים, ממשלתיים, מוניציפאליים וארגוני סביבה חובה
רקע בהובלת תהליכים הדורשים שילוב של עולמות תוכן שונים (סטטוטורי, טכני, סביבתי, משפטי) יתרון המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8252770
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים באיילת אלבז
סוג משרה: משרה מלאה
לחברת אנרגיה מובילה בתחום האנרגיה המתחדשת
דרוש/ה מנהל /ת פיתוח פרויקטים - סטטוטורי.


החברה מעניקה תנאים מצוינים ואפשרויות קידום!
משרה מלאה במרכז הארץ.

תחומי אחריות -
ניהול הפרויקט משלב הייזום הראשוני דרך שלב התכנון הסטטוטורי ועד לקבלת היתרי בנייה (Ready To Build).
הובלת הליך התכנון וטיפול בכל הנושאים התכנוניים, סביבתיים, הנדסיים וקניינים, תוך עבודה מול רשויות סטטוטוריות, משרדי ממשלה, ארגוני סביבה, חברות תשתית ובעלי עניין בקרקע.
קידום ואישור תוכניות סטטוטוריות מפורטות (תב"ע/תת"ל) לפרויקטים במוסדות התכנון הארציים והמחוזיים וקידום הליך הרישוי.
ניהול צוות רב תחומי של יועצים מקצועיים ועבודה מול חברות ייעוץ מקומיות ובינלאומיות.
אחריות על כל ההיבטים התאגידיים והפרויקטלים לרבות ניהול תקציב, ניהול גאנט, מודל פיננסי וכו'.
דרישות:
תואר ראשון באדריכלות/משפטים/ הנדסה /גיאוגרפיה או תחומים נוספים רלוונטיים - חובה, תואר שני בתכנון ערים - יתרון משמעותי.
3-5 שנות ניסיון בתחום פיתוח פרויקט סטטוטורי - חובה.
ניסיון בעבודה מול מוסדות תכנון, קידום וניהול הליכים סטטוטוריים מורכבים - חובה.
ניסיון בעבודה מול בעלי עניין שונים - גורמים רגולטוריים, ממשלתיים, מוניציפאליים וארגוני סביבה -חובה.
יתרון לניסיון עבודה בחברות ממשלתיות בתחום התחבורה והתשתיות.
יכולת הבעה גבוהה בעל פה ובכתב.
ניסיון במילוי משימות מרובות במקביל ובתנאי לחץ.
מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, חדות מחשבתית ויכולת עבודה עצמאית. המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8378060
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
סוג משרה: משרה מלאה
חברת נדל"ן יזמית וצומחת, הפועלת בתחום המגורים וההתחדשות העירונית, מחפשת מנהל/ת תכנון ורישוי להצטרפות לצוות הניהול הבכיר של החברה.

תיאור התפקיד:
-הובלת תהליכי תכנון: ניהול וליווי כל שלבי התכנון החל מתכנון ראשוני ועד להפקת תכניות ביצוע.
- ניהול יועצים ומתכננים, ניהול ישיבות תכנון, כתיבת פרוטקולים הכנה ומעקב לוחות זמנים.
- קידום סטטוטורי: אחריות על קידום תכניות בניין עיר (תב"עות) עבודה מול מוסדות התכנון - ועדות מקומיות, מחוזיות.
- רישוי והיתרים: ניהול תהליך קבלת היתרי בנייה, תיאום מול יועצים מקצועיים ומעקב אחר עמידה בדרישות הרשויות.
- לוחות זמנים ותקציב: בנייה, מעקב וניהול לוחות זמנים ותקציבים שלביים עבור התכנון
והרישוי. תיעדוף פעולות בהתאם לקצב הפרויקט והיעדים העסקיים.

זמינות למשרה מלאה | ימים א'-ה' | מיקום: מרכז הארץ.
דרישות:
- השכלה אקדמית רלוונטית: אדריכלות / תכנון ערים / הנדסה אזרחית / משפטים.
- ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול תכנון ורישוי של פרויקטים בנדל"ן.
- הבנה מעמיקה בהליכי תכנון והיתרי בנייה.
- ניסיון בעבודה מול רשויות תכנון, ועדות מקומיות ומוסדות תכנון.
- יכולת ניהול והנעת צוותים ויועצים תחת לוחות זמנים צפופים.
- יחסי אנוש מצוינים, סדר וארגון, יכולת עבודה עצמאית וחשיבה אסטרטגית.
- סדר וארגון גבוהים, ירידה לפרטים לצד חשיבה מערכתית.

שליטה בתוכנות:
- שליטה מצוינת ב- Excel ו Word
- היכרות עם מערכת"רישוי זמין" יתרון משמעותי.
- שליטה טובה או הבנה AutoCAD + Revit
- מערכות ניהול מסמכים ותכנון- BIM 360, ProjectWise.
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8378334
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו