דף הבית » משרות לפי חברות » אודי מרילי - פתרונות תעסוקה יצירתיים
אודי מרילי - פתרונות תעסוקה יצירתיים

    דרושים אודי מרילי - פתרונות תעסוקה יצירתיים

    תחום עיסוק
    רפואה / בריאות / סיעוד / רווחה
    כמות עובדים
    51-100

    דרושים ב- אודי מרילי - פתרונות תעסוקה יצירתיים

    לא נמצאו משרות

    אמנם ל- אודי מרילי - פתרונות תעסוקה יצירתיים אין משרות אקטואליות כרגע,
    אבל הנה משרות דומות שיכולות לעניין אותך:

    לפני 23 שעות
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    משרה בארגון גדול.
    התפקיד כולל סיוע מנהלי ואדמיניסטרטיבי בכל משימות דסק ארצות דוברות אנגלית,
    תיאום ותפעול לוגיסטי של ביקורי תורמים בארגון,ריכוז נתוני לקוחות ועדכון מסד נתונים ב- CRM, עריכה, תרגום וכתיבה של חומרים למגזין, התכתבות ועבודה מול תורמים פוטנציאליים בחו"ל,הכנת דוחות וריכוז נתונים של דסק ארצות דוברות אנגלית, מענה טלפוני, תיוקים, סריקות ותכתובות.
    עבודה במסגרת השעות שעות: 10:00 - 18:00 כ-4 ימים בשבוע ויום אחד במסגרת השעות 8:00-16:00.
    אפשרות למשרת הורה (7.5 שעות).
    קליטה ישירה לארגון.
    דרישות:
    תואר ראשון.
    אנגלית - ברמת שפת אם, יכולות כתיבה וניסוח גבוהות מאוד!
    עברית ברמה טובה - חובה.
    ניסיון מוכח בעבודה בסביבה ממוחשבת.
    (Outlook, Word, Excel, Power Point).
    דייקנות ויכולת ארגון גבוהה.
    זמינות לעבודה בשעות לא שגרתיות באירועים מיוחדים.
    זמינות למשרה מלאה הכוללת ארבע פעמים בשבוע עבודה במסגרת השעות 18:00 / 18:30. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5576540
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    1 ימים
    חברת יבוא והפצה
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: משרה חלקית
    לחברת יבוא והפצה בירושלים דרוש /ה מנהל /ת משרד. התפקיד כולל:
    הפקת חשבוניות ללקוחות.
    התאמת חשבוניות מול תעודות משלוח ותנועות מלאי.
    גביה מלקוחות.
    מענה לטלפונים ולמיילים.
    מעקב וביצוע תשלומים לספקים.
    סיוע אדמיניסטרטיבי.
    עבודה שוטפת מול לקוחות, ספקים ומנהל חשבונות.
    הכנת חומר להנהלת חשבונות.
    דרישות:
    ניסיון קודם בתפקיד דומה.
    שליטה בתכניות MS Office:Outlook, Excel, Word.
    ידע בסיסי בהנה"ח, עדיפות ל- SAP Business 1
    תואר אקדמי- יתרון.
    רמת ניסוח טובה בכתב ובעל-פה.
    שפות: עברית ברמת שפת אם, אנגלית טובה בדיבור ובכתב.
    יכולת עבודה עצמאית ובצוות קטן.
    יוזמה אישית.
    שירותיות .
    מיקום המשרד: ירושלים.
    היקף המשרה: 75%. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5566022
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: מספר סוגים
    דרוש /ה מנהל /ת תיקי לקוחות ואדמיניסטרציה למרפאת השיניים ותיקה הידועה מזה 13 שנה בתחום שיקומי הפה המורכבים.
    התפקיד כולל קבלת קהל המרפאה, תיאום תורים, בדיקת תיקי מטופלים בהיבטים של סגירת שירות עגול ואיכותי, תיעוד וגבייה.
    ניהול יומני רופאים, סגירת תכניות טיפול בהיבטים כספיים. ביצוע מעקב אחרי תשלומים לרבות גבייה, מעקב וקשר שוטף עם חברות הביטוח.
    עבודה במשמרות, 5 משמרות שבועיות, 2 משמרות ערב בשבוע.
    המשרה בירושלים, רחוב דרך חברון.
    דרישות:
    בעלי /ות ניסיון בתחום רפואת השיניים יתרון משמעותי!
    בעלי /ות ניסיון בביצוע צילומי שיניים פנורמי CT וסטטוס- יתרון!
    יכולת מתמטית וחישובית טובה.
    שליטה בשפה האנגלית (דיבור, קריאה, כתיבה).
    מוסר עבודה גבוה.
    יכולת שירותית ומכירתית.
    תודעת שירות גבוהה.
    יכולת עבודה עצמאית.
    פניות לעבודה במשמרות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5561408
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    2 ימים
    מתאם - פיתוח משאבי אנוש בארגונים חברתיים
    מיקום המשרה: עבודה מהבית וירושלים
    היקף המשרה: משרה חלקית
    לעמותת שמחה לילד דרוש /ה אחראי /ת משאבי אנוש.
    עמותת שמחה לילד הוקמה במטרה לסייע לילדים חולים ובני משפחותיהם, תוך מתן דגש על ליווי אישי של הילדים לאורך תהליך האשפוז והשיקום, ובניית סביבה חברתית מיטבית עבורם.
    מהות התפקיד היא להוביל את תחום משאבי האנוש בעמותה, בכפיפות למנכ"ל.
    התפקיד כולל:
    אחריות על פיתוח המשאב האנושי בעמותה המונה כ- 50 עובדים ו1000 מתנדבים.
    לווי ופיתוח מנהלים, תהליכי צמיחה, סיוע בפתרון בעיות שונות הקשורות לדינאמיקה פנים ארגונית בעמותה וכיו"ב.
    אחריות על תהליכי גיוס מקצה לקצה, לרבות פרסום משרות, קיום ראיונות וקליטה לתפקיד.
    אחריות על תהליכי קליטת העובדים, סיומי העסקה וסוגיות שונות הקשורות בטיפול בפרט.
    פיתוח תחום ההדרכה בעמותה, ארגון והפקת ימי עיון והכשרה, קורסים וכו' לעובדי ומתנדבי העמותה.
    עבודה במשרה חלקית בכפיפות למנכ"ל העמותה.
    דרישות:
    השכלה אקדמית בתחום רלוונטי (משאבי האנוש/ מדעי ההתנהגות וכדומה) - חובה!
    ניסיון משמעותי בהובלת תהליכי משאבי אנוש בארגון - חובה!
    יוזמה אישית, ראש גדול, יחסי אנוש מעולים, ראיה רחבה ויכולת עבודה עצמאית.
    משרה חלקית במשרדי עמותה בירושלים.
    תתכן גמישות לעבודה חלקית מהבית.
    תהליך המיון למשרה מתבצע על ידי עמותת 'מתאם'. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5445386
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    1 ימים
    מיקום המשרה: מספר מקומות
    היקף המשרה: מספר סוגים
    שכר: 6,000-8,000
    לחברת המשקם, החברה הגדולה בארץ לשיקום ותעסוקת אנשים עם מוגבלות, דרוש /ה רכז /ת משאבי אנוש ואדמיניסטרציה.
    * ניהול המשאב האנושי - קליטת עובדים חדשים, ניהול תהליכי סיום ההעסקה.
    * אדמיניסטרציה שוטפת - שירותי מזכירות, מענה טלפוני, רישום ותיוק, הזמנת ציוד משרדי, ניסוח מכתבים.
    * רווחת העובד - שי לחג, טיול עובדים, אירועי גיבוש ועוד.
    א'-ה'- 8.5 שעות, שכר בסיס + תנאים סוציאליים.
    נא לציין ציפיות שכר - קורות חיים ללא ציפיות שכר לא יענו!
    דרישות:
    תואר ראשון רלוונטי - יתרון משמעותי.
    ניסיון קודם בתפקיד דומה - חובה.
    ניסיון בעולם האדמיניסטרציה - חובה.
    ידע וניסיון בעבודה מול מחשב - חובה.
    אחריות, יחסי אנוש טובים וכושר ביטוי בכתב ובע"פ טוב.
    נכונות לשעות עבודה מאומצות. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5478248
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 19 שעות
    מיקום המשרה: ירושלים
    היקף המשרה: משרה מלאה ומתאים גם למגזר הדתי
    לחברת תקשוב, חברת השירות הגדולה והמובילה בישראל דרוש /ה רכז /ת משאבי אנוש והדרכה.
    - אחריות על פעילויות ואירועי רווחה במוקדים.
    - טיפול שוטף בעובדים- תהליכי קליטה, סיומי העסקה, הסכמי העסקה, ליווי מנהלים ואחריות על שימור עובדים.
    - עבודה שוטפת מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים. 
    - טיפול בשכר מול מחלקת השכר בחברה.
    - אחריות על הכשרות, קליטה והדרכות שוטפות לעובדים ומנהלים. 
    - פיתוח הדרכה.
    - ליווי ובקרת תהליכי חניכה ארגונית ומשוב.
    היקף המשרה- מלאה.
    דרישות:
    - תואר ראשון רלוונטי - יתרון.
    - ניסיון בהדרכה - חובה.
    - ידע בדיני עבודה - יתרון.
    - יחסי אנוש טובים.
    - סדר, ארגון ואחריות גדולה.
    - יצירתיות וגמישות מחשבתית.
    - יכולת עבודה תחת לחץ וצורך בשמירה על דיסקרטיות.
    - יכולת לעבוד בסביבה דינמית. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5402110
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה

    איפה אנחנו נמצאים?