למשרד מוביל בנתניה דרוש/ה פקיד/ת אדמיניסטרציה וחשבונות
מסודר/ת, אחראי/ת ודייקני/ת, להשתלבות בצוות חם ומשפחתי לטווח ארוך!
ריכוז ותיאום כלל נושאי הכספים במשרד
טיפול בחשבוניות, תשלומי אגרות ללקוחות (חברות גדולות) ומעקב אחר תשלומים והחזרים
עבודה שוטפת מול לקוחות, ספקים ומשרד רו"ח
איסוף נתונים והכנת דו"חות חודשיים
עבודה שוטפת באקסל (נוסחאות בסיסיות, סיכומים, טבלאות) ובתוכנת הנהלת חשבונות (עודכנית)
ניהול תכתובות במיילים ומעקב אחר ביצוע משימות כספיות
סדר, ארגון ואחריות גבוהה
משרה חלקית: 56 שעות ביום - התחלה בשעה 8:00 או 9:00 - גמיש
דרישות:
ניסיון קודם בעבודה אדמיניסטרטיבית עם דגש על הנהלת חשבונות בסיסית
שליטה טובה באקסל וביישומי מחשב
יכולת עבודה עצמאית ובצוות
לויאליות ואמינות
זמינות מיידית - חובה!!
ידע בתוכנת עודכנית - יתרון
מיקום נגיש!
סביבת עבודה נעימה ומשפחתית! המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.