דף הבית » משרות לפי חברות » קיו. בי. או סרוויסס בע"מ
קיו. בי. או סרוויסס בע"מ

    דרושים קיו. בי. או סרוויסס בע"מ

    המשרות שלנו (6)
    תחום עיסוק
    אינטרנט ודיגיטל
    כמות עובדים
    51-100

    משרות קיו. בי. או סרוויסס בע"מ

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 6 משרות
     
    משרה בלעדית
    6 ימים
    קיו. בי. או סרוויסס בע"מ
    Location: Herzliya
    Job Type: Seniors and Full Time
    The role of the L&D manager is to assist in the company success, by setting the learning&Development people strategy, enhancing the knowledge management of the company and developing its people and their skill set.
    The ideal L&D will design and build programs, courses (including E-learning), on-boarding process, career plans, workshops and more, using best practices.
    Responsibilities:
    Create and manage training plans that are aligned with the company objectives
    Build a strong sales trainers team and strong training course array in all relevant domains
    Work closely with various managers across the company and hold a full understanding of their units and training requirements
    Embrace different styles of training techniques, including e-learning, tutorial sessions or coaching
    Building relationships with 3rd party training providers&Vendors
    Build the knowledge management of the company
    Requirements:
    Requirements:
    3-5 years experience in managing L&D in small-Medium companies
    Experience in global work
    Experienced in writing course array and courses design
    Experience in sales center training plans
    Experienced in managing and developing trainers and a variety of training style
    Experienced in organizational development and talent management advantage
    At least BS in Human Resources or relevant field
    Good communication skills
    Experience in e-learning course design and budget management are desirable.
    Proven people management skills and being degree, CIPD or CTP qualified (or equivalent) are essential.
     
    Show more...
    5413047
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    4 ימים
    מיקום המשרה: רמת גן
    היקף המשרה: מספר סוגים
    חברה בינלאומית מובילה בתחום הפיננסי מחפשת את הכוכבים /ות הבאים /ות שלה-
    דרושים /ות מנהלי /ות תיקי לקוחות (ריטנשן) דוברי /ות ערבית כשפת אם, לעבודה במרכז או צפון הארץ.
    סביבת עבודה דינאמית וצעירה, יציבות תעסוקתית, אופציות קידום ותנאים מתגמלים למתאימים /ות.
    דרישות:
    ניסיון של שנה לפחות בתחום הפורקס.
    ערבית ברמת שפת אם.
    יכולת מכירה גבוה.
    תואר בתחום הפיננסי- יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5462618
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    2 ימים
    מיקום המשרה: רמת גן
    היקף המשרה: מספר סוגים
    חברה בינלאומית מובילה בתחום הפיננסי מחפשת את הכוכבים /ות הבאים /ות שלה.
    דרושים /ות נציגי/ות מכירות דוברי /ות ערבית בעלי /ות ניסיון קודם במכירות לעבודה במרכז הארץ.
    סביבת עבודה דינאמית וצעירה, יציבות תעסוקתית, אופציות קידום ותנאים מתגמלים למתאימים /ות.
    דרישות:
    ניסיון של שנה לפחות במכירות טלפוני או פרונטאלי - חובה.
    ערבית ברמת שפת אם.
    יכולת מכירה גבוה.
    תואר בתחום הפיננסי. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5542926
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    05/12/2019
    קיו. בי. או סרוויסס בע"מ
    Location: Herzliya
    Job Type: Full Time and Arabic Speakers
    QBO Services is looking for a junior Arabic affiliate manager to join our successful marketing team.
    If you have:
    A mastery of the English language.
    Awesome communication skills.
    At least one year of experience in the online industry.
    Requirements:
    - Experience as a sales agent from the Online Industry- at least a
    year.
    - Identifying and recruiting new affiliates.
    - Keeping track of affiliate sales and paying affiliates in a timely manner (for in-house affiliate managers).
    - Monitoring and reporting on competitors affiliate campaigns and promotions.
    - Maintaining on-going communication campaigns.
    - Continually motivating affiliates to perform better.
    - Implement Mobile app and Video advertising channels and best practices.
    Requirement:
    At least 1 year of prior experience managing monthly large budget Must. 
    Passion for the online industry.
    Fluent English and Arabic.
    Creative thinking and passion to digital marketing.
    Online Marketing experience.
    Experience with mobile - An advantage.
    Excellent negotiation communication & Sales skills.
     
    Show more...
    5564438
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    05/12/2019
    קיו. בי. או סרוויסס בע"מ
    מיקום המשרה: הרצליה
    היקף המשרה: בכירים ומשרה מלאה
    התפקיד כולל: בניית תהליכים ומתודולוגיות עבודה חוצות ארגון בתחום הכספים, תפקיד שייקח חלק בבניה והובלה של האסטרטגיה העסקית של החברה, טיפול והכנת דו"חות שוטפים לפי תקני IFRS, עבודה מול בנקים, העברות, ביסוס ושמירה של קשר הדוק עם השותפים העסקיים.
    דרישות:
    לפחות 5 שנות ניסיון מחברות פיננסיות/טכנולוגיות, בוגר/ת Big 4 - יתרון.
    ניהול מערך הכספים בחברה.
    ניסיון בהכנה וטיפול דו"חות IFRS.
    עריכת תחשיבים ודו"חות כלכליים להנהלה ולדירקטוריון.
    עריכת דו"חות כספיים שנתיים' ניהול תזרים מזומנים שוטף' ניהול ודיווח תקציב מול ביצוע ברמה חודשית.
    עבודה ישירה מול גורמים במדינות זרות (התנהלות באנגלית ברמה היומיומית).
    התנהלות שוטפת מול בנקים, העברות בין חשבונות ורשויות- רגולציות ומיסוי.
    ניהול חיובים ללקוחות ותשלומים לספקים, כולל מערך גבייה.
    עבודה מול גורמים חיצוניים- פירמות רו"ח, משרדי הנהח"ש.
    גיוס בנייה וניהול צוות חשבונאי.
    ניסיון מחברות ציבוריות- להכנת ביקורות ומאזן- יתרון.
    יכלת הובלה, ניהול וקבלת החלטות ברמה גבוהה.
    שליטה מלאה בערבית ואנגלית.
    שליטה מלאה בתוכנות Outlook ו-Excel- חובה, SAP -יתרון. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5608355
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
     
    משרה בלעדית
    6 ימים
    קיו. בי. או סרוויסס בע"מ
    Location: Ramat Gan
    Job Type: More than one
    Required Back Officer.
    Responsibilities:
    Approving and processing deposits and withdrawals of client funds 
    Processing internal transfers and credits. 
    Daily and monthly matching of transactions.
    Maintain and update daily deposit and withdrawal reports.
    Carrying out Know Your Client procedure.
    Working in accordance with internal policies and procedures.
    Requirements:
    Fluent in English and Arabic. 
    Able to perform quickly and accurately.
    Good knowledge of excel. 
    Experience with payments and or back office a must.
    Capacity to work under pressure and meet strict deadlines.
    Team player. 
    Flexibility with shifts a must.
     
    Show more...
    5612854
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?