דף הבית » כל החברות »  דרושים קווסט HR
קווסט HR

דרושים קווסט HR

תחום עיסוק
חשמל ואלקטרוניקה
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות קווסט HR (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
אנרקון טכנולוגיות בע"מ
דרושים באנרקון טכנולוגיות בע"מ
Job Type: Full Time
Enercon Technologies is a leading company developing Power Supplies and Networking Products for military, civil aviation, and space applications.
We are looking for a Subcontractors Planner.
Job Description:
Experience with material management and shortage reports in ERP systems.
Running MRP.
Creating and managing work orders, and production line scheduling.
Managing and scheduling materials, operational monitoring, material simulations, inventory level control, and handling purchasing order advancement/delays/cancellations.
Resolving material issues with suppliers, including shortages, waste, and regular-use inventory.
Requirements:
Relevant academic degree mandatory.
At least 2 years of proven experience in a similar position mandatory.
Experience working with subcontractors, material management, and work scheduling.
Familiarity with warehouse and procurement processes mandatory
Knowledge of work orders and material scheduling.
Experience working with ERP systems; familiarity with PRIORITY mandatory.
Familiarity with engineering processes and configuration control mandatory.
Experience working with overseas subcontractors (India, Thailand, USA) mandatory.
Knowledge of Agile system advantage.
High-level English -mandatory.
Advanced Excel skills mandatory.
Availability for working hours aligned with international contractors mandatory.
Ability to work independently in a dynamic environment, under pressure.
Strong service orientation.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8315109
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בגב אקספרט בע"מ
Job Type: Full Time
Location: Remote or On-site |?? Department: Customer Experience
Are you passionate about delivering exceptional customer service and fluent in both Hebrew and English? Join DigiKey as a Customer Direct Representative supporting our Israeli market!
In this role, you'll be the voice of DigiKeyhelping customers succeed by promoting our digital tools, streamlining operations, and building strong internal partnerships.

?? What You'll Do:
Deliver world-class customer support and service
Promote and guide customers through DigiKeys digital platforms
Collaborate across departments to support strategic initiatives
Help drive operational efficiency and customer satisfaction
Communicate professionally across all levels of the organization
Requirements:
What You Bring:
Fluent in Hebrew and English (written and spoken)
Strong communication and problem-solving skills
Ability to work independently and manage multiple tasks
Familiarity with Office 365 and willingness to learn DigiKey systems
Experience with tools like eGain, SharePoint, Cisco Finesse, Webex, Adobe Acrobat, and more
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8340887
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
טבע תעשיות פרמצבטיות
דרושים בטבע תעשיות פרמצבטיות
Job Type: Full Time and Hybrid work
* Personal assistant of GCO Senior Director, Systems Business operations.
* Managing calendars, scheduling meetings, and coordinating travel/ logistics.
* Organizing team activities, events, workshops etc.
* Supporting local Training documentation, timelines, and follow-ups + Supporting compliance by ensuring documents are properly archived and retrievable.
* Maintaining office supplies, equipment, and facilities.
* Acting as the first point of escalation contact for local employee queries. e.g. IT equipment, site related issues etc.
* Onboarding new employees (workspace setup, orientation schedules).
Requirements:
* Bachelor's degree
* +5-year experience as professional assistant in a global organization
* Experience in pharma industry, Global environment (US/EU)
* Microsoft 365 with a focus on Co-Pilot 365, experience with Power Automate advantage.
* GCP knowledge advantage.
* Multi-tasking and attention to details
* Good communication skills (written and verbal)
* Problem solving and Customer serving orientation
* Project Coordination Planning, Tracking / Timelines, Budget
* IT oriented
* Ability to work under pressure and changing environment
* English Fluent, Hebrew Fluent
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8344993
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
בינת תקשורת מחשבים
דרושים בבינת תקשורת מחשבים
סוג משרה: משרה מלאה
לבינת, חברת טכנולוגיה מהמובילות בישראל, דרוש/ה רכז/ת תפעול
הצטרף/י לצוות התפעול שלנו ותהיה חלק מסביבת עבודה דינמית, מקצועית ועתירת אתגרים.

איך ייראה היום שלך?
ניהול הזמנות הלקוח משלב קבלת ההזמנה ועד החיוב
קידום ומעקב אחר הזמנות הלקוח לאורך שרשרת האספקה
קשר שוטף עם לקוחות החברה בנושאים לוגיסטיים ואספקת הזמנות
הזנת נתונים למערכת ה- ERP, כולל טיפול בזיכויים, מעקב ובקרת תקינות נתונים
מתן שירות ותמיכה ללקוחות פנימיים בארגון מחלקות מכירות, שירות, הנדסה, תפעול ולוגיסטיקה
עבודה בממשק עם יחידות שונות בארגון: מכירות, הנדסה, כספים ועוד
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?
ניסיון בעבודה בארגונים גדולים ובסביבה מרובת ממשקים
היכרות עם מערכת ERP
ניסיון קודם בתפקיד תפעולי דומה
תודעת שירות גבוהה, עצמאות, תשומת לב לפרטים, אסרטיביות ויכולת "לסגור קצוות"
גישה חיובית ורצון להיות חלק מצוות מגובש ומקצועי המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8338977
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהראל ביטוח ופיננסים
סוג משרה: משרה מלאה ועבודות ללא קורות חיים
מתעניין/ת בעולם הפיננסי?
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים מגייסת רפרנט/ית בק אופיס ללא ניסיון
אצלנו תוכל לרכוש ידע רב בעולם הביטוח
אנחנו מאמינים בהזדמנויות צמיחה מקצועית תוך מסלול התפתחות מקצועי וניהולי!
 
קצת על התפקיד:
עבודה משרדית הכוללת הזנת נתונים וטפסים
עבודה מול ממשקים שונים
דרישות:
מה תביא/י איתך?
ניסיון בעבודה משרדית יתרון
היכרות עם תוכנות אופיס - יתרון
היכרות עם עולמות הביטוח והפיננסים - יתרון משמעותי

משרה מלאה, ימים א'-ד' 8.5 שעות, יום ה' 6 שעות (חמישי קצר)
רמת גן, מתחם הבורסה, צמוד לרכבת סבידור מרכז ולרכבת הקלה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8134204
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו