דף הבית » כל החברות »  דרושים קווסט HR
קווסט HR

דרושים קווסט HR

תחום עיסוק
חשמל ואלקטרוניקה
כמות עובדים
51-100
מיקום
מספר מקומות

משרות קווסט HR (0)

לא נמצאו משרות

משרות שיכולות לעניין אותך מחברות דומות בתחום

סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בקרול יועצים
Location: Petah Tikva
Job Type: Full Time
Procurement: Lead purchasing activities, source and qualify vendors, request quotations, and negotiate pricing.
Subcontractor Support: Coordinate with local and global subcontractors to ensure quality and timely delivery.
Warehouse Management: Oversee inventory, stock levels, and ERP accuracy.
Logistics: Manage import/export, customs, freight forwarding, and compliance for international shipments.
Sales Administration: Support customer RFQs, process orders, and prepare shipping/invoice documentation.
Finance Support: Track outstanding invoices and work with finance to ensure timely payments and reconciliations.
Requirements:
Experience working at a global hi-tech company is a must.
B.A. in Business, Logistics, Supply Chain, or related field.
25 years of relevant experience in supply chain, logistics, or operations.
Strong proficiency in Microsoft Excel; Priority ERP experience is a strong plus.
Fluent in English (written spoken); additional languages are an advantage.
Excellent organizational, problem-solving, and multitasking skills.
Ability to work independently and thrive in a fast-paced start-up environment.
Why Join?

Be part of a well-funded Israeli start-up with a growing global footprint.
Take ownership of operations and supply chain with real visibility and impact.
Work in a dynamic, collaborative environment where your contribution shapes global success.
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8365117
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
טבע תעשיות פרמצבטיות
דרושים בטבע תעשיות פרמצבטיות
Job Type: Full Time and Hybrid work
* Personal assistant of GCO (Global Clinical Operations) Senior Director, Systems Business operations.
* Managing calendars, scheduling meetings, and coordinating travel/ logistics.
* Organizing team activities, events, workshops etc.
* Supporting local Training documentation, timelines, and follow-ups + Supporting compliance by ensuring documents are properly archived and retrievable.
* Maintaining office supplies, equipment, and facilities.
* Acting as the first point of escalation contact for local employee queries. e.g. IT equipment, site related issues etc.
* Onboarding new employees (workspace setup, orientation schedules).
Requirements:
* Bachelor's degree
* +5-year experience as professional assistant in a global organization
* Experience in pharma industry, Global environment (US/EU)
* Microsoft 365 with a focus on Co-Pilot 365, experience with Power Automate advantage.
* GCP knowledge advantage.
* Multi-tasking and attention to details
* Good communication skills (written and verbal)
* Problem solving and Customer serving orientation
* Project Coordination Planning, Tracking / Timelines, Budget
* IT oriented
* Ability to work under pressure and changing environment
* English Fluent, Hebrew Fluent
This position is open to all candidates.
 
Show more...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8344993
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהראל ביטוח ופיננסים
מיקום המשרה: פתח תקווה ורמת גן
סוג משרה: מספר סוגים
רפרנט/ית בק אופיס - דריסת רגל ראשונית בעולמות הביטוח!

מה תקבל/י אצלנו?
יום עבודה מהבית
ביטוח בריאות לאחר חצי שנה
נופשי חברה וימי גיבוש
מתנות בחגים ובימי הולדת
ועוד הרבה הפתעות שוות!


משרה מלאה,
ימים א'-ד' 8.5 שעות, יום ה' 6 שעות (חמישי קצר)
רמת גן, צמוד לרכבת סבידור מרכז ולרכבת הקלה
 
אז למה אתם/ן מחכים/ות?
שלחו קו"ח וניצור קשר עם כל הפרטים!
דרישות:
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8134202
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
סגור
דיווח על תוכן לא הולם או מפלה
מה השם שלך?
תיאור
שליחה
סגור
v נשלח
תודה על שיתוף הפעולה
מודים לך שלקחת חלק בשיפור התוכן שלנו :)
דרושים בהראל ביטוח ופיננסים
מיקום המשרה: מספר מקומות
סוג משרה: משרה מלאה ומתאים גם לסטודנטים
מחפש/ת מסלול כניסה לשוק ההון?
שלחו קורות חיים כי זה המקום להתחיל
אנחנו מגייסים מתאם/ת פגישות! לאחר שנה התמחות על חשבוננו!
שכר, תן ביס ותנאים מעולים!
 
במסגרת התפקיד:
שיחות יוצאות ללקוחות פוטנציאליים במטרה לתאם פגישת שיווק עם מתכנן פיננסי
עבודה בצוות צעיר, סגנוני ודינאמי!
דרישות:
מה אנחנו מחפשים?
ניסיון במכירות טלפוניות- יתרון
כושר ביטוי גבוה, אוריינטציה מכירתית, יכולת עמידה ביעדים
סטודנט למנהל עסקים או כלכלה/ מימון/לימודי BDO/לימודים באורין שפלטר להוצאת רישיון פיננסי/משווק ומנהל תיקים
 
משרה מלאה ימים א'-ה', בין השעות 09:00-17:00
החילזון 12 רמת גן, מתחם הבורסה, בסמוך לרכבת סבידור מרכז ולרכבת הקלה
* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.
 
עוד...
הגשת מועמדות
עדכון קורות החיים לפני שליחה
8337766
סגור
שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד

עוד עלינו