דף הבית » משרות לפי חברות » Citytime
Citytime

    דרושים Citytime

    המשרות שלנו (2)
    תחום עיסוק
    חנויות / מסחר / קמעונאות
    כמות עובדים
    מעל 100

    עוד עלינו

    משרות Citytime

    הצעות עבודה
    מתוך 1
    נמצאו 2 משרות
    לפני 14 שעות
    מיקום המשרה: הרצליה
    היקף המשרה: משרה מלאה ועבודה זמנית
    לרשת PANDORA דרוש/ה רפרנט/ית שירות לקוחות! *משרה זמנית -החלפה לחל"ד
    רפרנט/ית שירות הלקוחות שלנו היא /הוא חלק מצוות קטן ומשפחתי הנותן מענה ויחס מקצועי ברמה הגבוהה ביותר לפניות הלקוחות בטלפון, FACEBOOK, אתר הסחר של החברה ודרך ה-E-mail.
    התפקיד כולל טיפול מלא בפניית הלקוח, ליווי הלקוח משלב יצירת הקשר ועד למתן פתרון, תיעוד, בקרה וניתוח של פניות הלקוחות במערכות.
    הפניות כוללות טיפול בנושא מלאים, תיקונים והחלפות.
    העבודה בסביבה צעירה, דינמית ומאתגרת - במשרה מלאה: ימי א'-ה' בין השעות: 8:30-17:30 בהרצליה פיתוח.
    *תנאים מעולים למתאימים/ות.
    דרישות:
    ניסיון מתחום השירות (פרונטלי /טלפוני) -יתרון משמעותי.
    זיקה לעולם התכשיטים - חובה.
    יחסים בינאישיים מעולים ויכולת עבודה בצוות.
    שליטה מלאה בתוכנת ה-OFFICE.
    תודעת שירות גבוהה, סבלנות, יוזמה, ראש גדול. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5940615
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    לפני 15 שעות
    מיקום המשרה: הרצליה
    היקף המשרה: משרה מלאה
    לרשת PANDORA דרוש/ה אנליסט מלאי ומכירות.
    התפקיד משלב הבנה בין הפן המכירתי והמסחרי של החברה לבין ניהול המלאי, תוך יצירת אינטגרציה ביניהם.
    התפקיד כולל:
    תכנון, פיקוח, ניהול ושליטה על המלאי, תוך ניתוח כלל נתוני החברה בכלי OP&S.
    אחריות על אופטימיזציה של הסחורות, איזוני מלאי, בקרה על פעולות המלאי ושליטה עליהם.
    עיתוד מלאי, אספקת תחזיות ביקוש מלאי
    אחריות על ניהול המלאי בכלל מותגי הקבוצה ובכלל ערוצי המכירה.
    בדיקת אפקטיביות של שרשרת האספקה החל משלב התכנון עד רצפת המכירה.
    הזמנה מול ספקים, עבודה מול תקציב קניות ומעקב עליו.
    ניהול קטלוג המוצרים, תמחורים, קטגוריות וכיוצ"ב.
    שימוש בכלי BI מתקדמים לניתוח, הבנה, כתיבת דוחות והסקת מסקנות מהמידע הרב הנאסף ממערכות המידע ומהמערכות התפעוליות.
    תחזוקה שוטפת של דוחות ה-BI, פיתוח דוחות בהתאם לצורך.
    אחריות על ניתוח מכירות ויעדים, ניתוח ביצועים, KPIs, תוך לקיחה בחשבון של פרמטרים רבים.
    אחריות על מערכת תגמול המוכרים והמנהלים בכלל הרשת.
    *העבודה במשרה מלאה, במשרדי החברה בהרצליה.
    דרישות:
    תואר ראשון רלוונטי - חובה.
    ניסיון רלוונטי בעבודה עם תכנון ביקושי מלאי (Demand Planning וניתוח מכירות- שנתיים לפחות)
    שליטה גבוהה בסביבה ממוחשבת לרבות פונקציות מורכבות בExcel-חובה.
    יכולות אנליטיות וניסיון בניתוח ועיבוד סטטיסטי של מסדי נתונים, הוצאת דוחות, ניתוח ובקרה-חובה.
    אנגלית ברמה גבוהה, העבודה ברובה מו"ל גורמי חו"ל - חובה.
    ידע והיכרות עם תהליכי OP&S- יתרון משמעותי.
    הכרות והבנה בעולם הריטייל- יתרון משמעותי
    ידע מוקדם ב-BI - יתרון משמעותי.
    הכרת מערכת הSAP - יתרון משמעותי.
    ראש גדול ויצירתיות.
    יכולת עבודה תחת לחץ.
    * המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
     
    עוד...
    5964296
    שירות זה פתוח ללקוחות VIP בלבד
    עדכון קורות החיים
    לפני שליחה
    מתוך 1

    איפה אנחנו נמצאים?